دوخبر از سایت بی ترمز و دنده عقب کننده ی رجا نیوز

دوخبر از سایت  بی ترمز و دنده عقب کننده ی رجا نیوز .22 آبات-92
پورمحمدی جاي احمدي نژاد مي‌نشيند
آخوند دژخیم  مصطفی پور محمدی  که  یکی از قاتلان زندانیان اعدام شده سیاسی تابستان 67  می باشد بدلیل اینکه  از پست وزارت کشور دولت نهم  از سوی احمدی نژاد اخراج شد . بنابراین تلااش می کند از هر فرصت ممکن یا بهر طریقی شده انتقام از احمدی نژاد بگیرد . بهمین دلیل است که  چنین  تیتر خبری  از آخوند پور محمدی که  جای احمدی نژاد می نشیند از سوی حامیان احمدی نژاد در سایت رجا نیوز بازتاب داده شده است .
مصطفی پورمحمدی به زودی در ساختمان لادن مستقر می‌شود.به گزارش ایسنا، در هفته جاری 2 طبقه از ساختمان لادن به نمایندگان وزارت دادگستری تحویل داده شد، این در حالیست که قرار است این ساختمان به طور کامل تخلیه شود.با توجه به اینکه نهاد ریاست جمهوری اموال دو طبقه از این ساختمان را تخلیه کرد، کارمندان وزارت دادگستری به زودی در مکان جدید مستقر می‌شوند.طی توافقات انجام شده قرار است حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در این ساختمان مستقر شوند.
«سگ‌های زرد» توسط يكي از خودشان كشته شدند
برای اینکه به گفتمان اصول گرایی ناب طالبانی  نوچه های آخوند مصباح یزدی تئوری پرداز مرگ آشنا شوید فقط به تیتر خبر توجه کنید تا رفع ابهام شود.
درگیری و تیراندازی میان اعضای یک گروه موسیقی در نیویورک که اعضای آن ایرانی‌الاصل بوده‌اند، به مرگ هر چهار عضو گروه منجر شد.به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه «دیلی‌نیوز»، پلیس نیویورک از تیراندازی در یک گروه موسیقی در منطقه «ویلیامز بورگ» شرقی خبر داد.بنا بر این گزارش، فرد تیرانداز که یکی از اعضای اخراجی گروه بوده، هر سه عضو گروه موسوم به «سگ‌های زرد» را کشته و سپس خودکشی کرده است.این گروه در سال 2006 تشکیل شده و همه اعضای آن ایرانی‌الاصل بوده‌اند. هنوز نام فرد تیرانداز اعلام نشده است.