گزیده خبرهای کوتاه 13 آذر - 92

گزیده خبرهای کوتاه 13 آذر - 92
گزیده خبرهای کوتاه در کشور مدعی امن ترین کشور جهان که شامل  مرگ کوهنورد  در شهرستان بابل و  مرگ  4 نفر در سانحه رانندگی در محور زاهدان-میرجاوه  و انفجار در آپارتمان در یک واحد مسکونی در قایمشهر و  سوخت قاچاق در لنج  در قشم که همراهبا دستگیری 34 نفر بوده است .  وواژگونی خودرو پژو در استان  اصفهان که منجر به کشته شد یک نفر ومجروح شدن 3 سرنشین دیگر خود و شده است . در یزد  سارق قاتل از آب درآمد . بالاخره163 کیلو هروئین و تریاک در  بردسیر کرمان کشف و  با یک قاچاقچی دستگیر شد.
مرگ کوهنورد
بابل-خبرنگار کیهان: مرد 55 ساله‌ای که روز دوشنبه در ترکیب یک گروه کوهنوردی به ارتفاعات شالدرکلا در شهرستان بابل رفته بود، در اثر مشکلات تنفسی درگذشت.
سانحه رانندگی در محور زاهدان-میرجاوه
زاهدان- واحد مرکزی خبر: واژگونی خودروی سواری در محور زاهدان- میرجاوه 4 کشته برجای گذاشت. در این سانحه که دوشنبه شب در 25 کیلومتری محور زاهدان-میرجاوه روی داد، سرنشینان خودرو که 4 نفر از اعضای یک خانواده بودند، جان باختند. فرمانده پلیس راه زاهدان علت این سانحه رانندگی را سرعت زیاد و بی‌توجهی راننده به سمت جلو اعلام کرد.
انفجار در آپارتمان
قائمشهر- خبرنگار کیهان:انفجار مهیب در یک واحد مسکونی در قائمشهر باعث آسیب‌دیدگی 6 نفر شد که حال یک نفر از آنها وخیم است.این انفجار در یک واحد آپارتمان سه طبقه واقع در خیابان مهمانسرای قائمشهر رخ داد و در اثر آن علاوه بر تخریب 80 درصدی این واحد مسکونی به 22 واحد مسکونی و تجاری دیگر نیز خسارات وارد شد.مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قائمشهر علت این انفجار را نشت گاز شهری در این واحد مسکونی اعلام کرد.
سوخت قاچاق در لنج
قشم-خبرنگار کیهان: یگان دریابانی قشم در یک عملیات تعقیب و گریز 3 فروند لنج باری و یک فروند قایق اسکورتی حامل 200 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق را توقیف و ضبط کرد.در این ارتباط 34 نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
واژگونی خودرو پژو
اصفهان-خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405، در محور تیران به داران در این استان یکی از سرنشینان در دم فوت کرد و 3 سرنشین دیگر مجروح شدند. که به مراکز درمانی شهرستان تیران انتقال یافتند.سرهنگ رضا رضایی گفت: علت این حادثه عدم توجه به جلوی راننده پژو و ناتوانی کنترل خودرو در هنگام انحراف اعلام شده است.
سارق قاتل از آب درآمد
یزد-خبرنگار کیهان: در پی دستگیری فردی به هویت «الف. ب» به اتهام سرقت به عنف در بازجویی‌های پلیس آگاهی یزد مشخص شد که وی قاتل فراری و تحت تعقیب بوده است.رئیس پلیس آگاهی یزد دراین‌باره گفت: وی به اتهام قتل عمدی فردی به هویت «ع.ز» 25 ساله تبعه کشور خارجی در سال 89 در این استان تحت پیگرد قضایی بوده است.
163 کیلو هروئین و تریاک در کرمان
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی بردسیر استان کرمان از کشف 163 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.سرهنگ عباسی افزود: ماموران انتظامی با ایست و بازرسی در این محورها و کنترل نامحسوس مناطق بیابانی اطراف آنان، به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند اما راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس با افزودن بر سرعت خود قصد فرار داشت که با عکس‌العمل سریع ماموران انتظامی ناکام ماند.وی خاطر نشان کرد: در این عملیات تعقیب و گریز و بازرسی از خودروی متوقف شده، 152 کیلوگرم تریاک و 11 کیلوگرم هروئین کشف شد.فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر اظهار داشت: در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.