صدا ونامه ی شما.

صدا ونامه ی شما. 10 آذر -92
 دو مورد  از نامه  وصدای شهروند معترض   در کشور مدعی امن ترین کشور جهان چنین است  به مسئولان بگوييد كه عابران پياده در پياده‌رو هم امنيت جاني ندارند، چرا كه موتورسواران، پياده‌رو را جزيي از محل تردد خود دانسته و بعضاً مأموران نيروي انتظامي هم توجهي به رفع خلاف آنان نمي‌كنند؟ و پیام درخواستی  اعتراضی  دیگر  از مسئولان قوه قضاييه  فاسد ژیم از صدر تا ذیل آلوده به فساد  این است که گفته شده انتظار مي‌رود قضيه 16 ميليارد توماني كه رئيس‌جمهور سابق و يارانش از بودجه نهاد رياست جمهوري در روزها و ساعات پاياني حكومت شان عجله‌اي برداشت كرده‌اند را پيگيري و تا ريال آخر آن را به بيت المال برگردانند. 
صداي شما
صفائيان از تهران: از مسئولان قوه قضاييه انتظار مي‌رود قضيه 16 ميليارد توماني كه رئيس‌جمهور سابق و يارانش از بودجه نهاد رياست جمهوري در روزها و ساعات پاياني حكومتشان عجله‌اي برداشت كرده‌اند را پيگيري و تا ريال آخر آن را به بيت المال برگردانند.
* اصغرزاده از تهران: در ميدان شمشيري (آذري) فروشندگان گوشت، مرغ، ماهي و... به هيچ عنوان بهداشت محيط را رعايت نمي‌كنند و اين موضوع را چندين بار هم به وزارت بهداشت اعلام كرديم ولي متأسفانه نظارت و سركشي نمي‌كنند!
* عليزاده از تهران: چرا مسئولان ذيربط قيمت‌هاي تخم مرغ، كره و... را ساماندهي نمي‌كنند؟ 
* توكلي از دليجان: در جاده دليجان سرعتگير غيراستانداردي قرار دارد كه باعث آسيب رساندن به خودروهاي عبوري مي‌شود. به مسئولان تذكر بدهيد تا چاره اساسي بينديشند.
* سيف اللهي از ماهدشت: آيا افزايشي براي وام‌هاي مسكن مهر انجام مي‌پذيرد؟ 
* جوكار از تهران: شرايط زندگي كردن واقعاً سخت شده است. به عنوان حقوق بگير جامعه در پرداخت به موقع اجاره‌خانه، خريد مايحتاج ضروري، هزينه فرزندان دانشجو و... ناتوان شده ام. لطفاً بنويسيد افرادي كه در رأس امور هستند من و امثال من كه تعدادمان هم كم نيستند راهنمايي كنند كه با اين حقوق ماهيانه چگونه زندگي كنيم؟ 
نامه‌هاي شما
سازمان ملي جوانان، جوانان را دريابد! 
راه‌اندازي سازمان ملي جوانان، براي جوانان اين مرز و بوم چه كارهايي انجام داده است؟ يك جوان سالم، سري پر مغز دارد و پرتحرك است و متمايز از جواناني هستند كه به دنبال تهيه مواد مخدر براي رفع خماري و مشروبات الكلي براي خوش گذراني ناسالم هستند. آيا تا به حال سازمان ملي جوانان، اطلاعيه‌اي صادر و جوانان را دور هم جمع كرده تا به مشكلات آنان رسيدگي كند؟ آيا درباره روابط سالم دختر و پسر و ازدواج آسان طرح يا ابتكار تازه‌اي داشته و اطلاع‌رساني شده است؟ قطعاً اين طور نبوده، چه اگر بود، جوانان خود را سرخورده و سربار جامعه احساس نمي‌كردند. اميدواريم در دولت عدالت محور، توجه و رسيدگي به مشكلات جوانان مورد توجه جدي قرار گيرد و راه استخدام و شرايط ازدواج آنان به راحتي فراهم شود. علي اكبر فرقاني - تهران 
امنيت جاني 
مسئول ستون نامه‌هاي شما لطفاً نامه بنده را كه حرف دل قريب به اتفاق مردم مي‌باشد را چاپ كنيد و به مسئولان بگوييد كه عابران پياده در پياده‌رو هم امنيت جاني ندارند، چرا كه موتورسواران، پياده‌رو را جزيي از محل تردد خود دانسته و بعضاً مأموران نيروي انتظامي هم توجهي به رفع خلاف آنان نمي‌كنند، درصورتي كه پليس راهنمايي و رانندگي موتور آنان را در خيابان توقيف مي‌نمايند. بنويسيد و تذكر بدهيد تا مأموران راهنمايي و رانندگي در مورد موتورسواران خلاف كار در پياده‌رو توجه بيشتري انجام شود. احمد نخستين - تهران
عزم جدي براي نجات تهران 
كوچ شهرستاني‌ها به تهران باعث شده مركز ايران مشكلات عديده ترافيكي و معضلات شهري زيادي داشته باشد و به نظر مي‌رسد تنها راهكار جلوگيري و كوچ معكوس مهاجرت، ايجاد اشتغال در ساير استانها و شهرها مي‌باشد. تمركز همه چيز در تهران مشكلات را براي مردم دو چندان مي‌كند كه مسئولان بايد براي نجات آن، عزم ملي انجام دهند. قاسمي - تهران