صدا و نامه‌هاي شما

صدا و نامه‌هاي شما13 بهمن -92
* يك كارگر رفتگر شهرداري تهران: نحوه توزيع سبد كالا به چه صورت است؟ معيار مالي افراد چگونه مشخص شد؟ من به عنوان يك كارگر ساده خودم ديدم كساني كه ازتمكن مالي بالايي در شهرداري برخوردار بودند مشمول دريافت سبد كالا شدند! ديگر چه بگويم؟! آيا كسي پاسخگوست؟ اينجانب احمد منظري توكلي فرزندم در تاريخ 24/7/92 در نمايشگاه "مديريت بحران و ايمني" شهرداري منطقه 22 تهران در كنار درياچه "نابهنگام افتتاح شده" شهداي خليج فارس (چيتگر) و در غرفه بدون حفاظ و حصار با نيش سگي وحشي و بيمار كه با نام سگ زنده‌ياب هلال احمر در غرفه جاي داده شده بود گزيده شد كه منجر به ابتلاي طفل دبستاني به بيماري مهلك "كزاز" و دست و پنجه نرم كردن 2 ماهه طفل با مرگ و زندگي و ناراحتي رواني عصبي و محروميت از مدرسه شده كه - متأسفانه عوامل شهرداري تهران (شهرداري منطقه 22) به جاي درمان طفل و تلاش براي پيشگيري از موارد مشابه و جهت پاك كردن صورت مسئله و گريز از مسئوليت! مبادرت به دروغ‌پراكني در يكي از روزنامه‌ها و سايت سازمان پيشگيري شهرداري تهران و متن "صورت جلسه و صورت وضعيت حادثه"! نموده‌اند و هلال احمر جمهوري اسلامي و اورژانس كشور (ادارات زيردستي آنها) نيز با شهرداري و سگ بازان و سگ فروشان و سگ پروران هماهنگي نموده و تلاش در تضييع حقوق طفل و خانواده‌اش نموده‌اند و هيچ اعتنايي به درمان طفل و پي‌آمدهاي طرح بيهوده "زنده ياب كردن سگ‌هاي خا نگي"! كه دردآورتر از همه آثار آن "ترويج سگ بازي، سگ فروشي و سگ پرستي و توهين به مقدسات ديني" بوده است ننموده‌اند! 
صداي شما
*فراهاني از پرديس: بيش از 3 هفته است كه آب شهرستان پرديس به هيچ‌وجه قابل استفاده نيست و حدود يك هفته است كه در 24 ساعت فقط دو ساعت آب منازل وصل است! در اين زمينه هيچ سازمان و ارگاني نيز مسئوليت قبول نمي‌كند، چرا؟ 
*خواهران قهرمان اوغلي از مشگين‌شهر: از مسئولان دادگستري استان و مشگين‌شهر تقاضا داريم پرونده‌ها را مجددا بررسي نمايند تا حق به حقدار برسد. 
* يك كارگر رفتگر شهرداري تهران: نحوه توزيع سبد كالا به چه صورت است؟ معيار مالي افراد چگونه مشخص شد؟ من به عنوان يك كارگر ساده خودم ديدم كساني كه ازتمكن مالي بالايي در شهرداري برخوردار بودند مشمول دريافت سبد كالا شدند! ديگر چه بگويم؟! 
* يك اولياء دانش‌آموز از تهران: مي‌خواستم از معلمي كه براي همدردي با دانش‌آموز خود موهاي سرش را از ته تراشيده بود تشكر كنم. اين اقدام نشان مي‌دهد هنوز هم بسياري از معلمان با عشق به دانش‌آموزان در اين وادي قدم گذاشته‌اند. 
* ناصري از تهران: مسئولان بانك مركزي اعلام كردند كساني كه قسط‌هاي عقب افتاده دارند جريمه آنها بخشيده مي‌شود. در حال حاضر فقط بانك ملي اين كار را كرده است و بانك‌هاي ديگر اين كار را انجام نداده‌اند و در بانك تجارت بدهي سه ميليون و پانصد هزار تومان به پنج ميليون و پانصدهزار تومان افزايش يافته است و زمان داده‌اند بابت اين قسط اگر در زمان و موعد مقرر اين را برنگردانيم اين قسط به هفت ميليون و پانصدهزار تومان مي‌رسد! 
* رضايي از قم: يكسري از افراد كه سبد كالا به آنها تعلق مي‌گيرد جزو كارمندان و حقوق‌بگيران هستند و حقوق‌هاي بالا مي‌گيرند، كساني هم هستند كه زير نظر كميته امداد نيستند و آبرومند زندگي مي‌كنند ولي براي اين اشخاص هيچ فكري نكرده‌اند و سبدي هم به آنها تعلق نگرفته است. بنويسيد شايد ترتيب اثر دهند. 
نامه‌هاي شما
آيا كسي پاسخگوست؟
اينجانب احمد منظري توكلي فرزندم در تاريخ 24/7/92 در نمايشگاه "مديريت بحران و ايمني" شهرداري منطقه 22 تهران در كنار درياچه "نابهنگام افتتاح شده" شهداي خليج فارس (چيتگر) و در غرفه بدون حفاظ و حصار با نيش سگي وحشي و بيمار كه با نام سگ زنده‌ياب هلال احمر در غرفه جاي داده شده بود گزيده شد كه منجر به ابتلاي طفل دبستاني به بيماري مهلك "كزاز" و دست و پنجه نرم كردن 2 ماهه طفل با مرگ و زندگي و ناراحتي رواني عصبي و محروميت از مدرسه شده كه - متأسفانه عوامل شهرداري تهران (شهرداري منطقه 22) به جاي درمان طفل و تلاش براي پيشگيري از موارد مشابه و جهت پاك كردن صورت مسئله و گريز از مسئوليت! مبادرت به دروغ‌پراكني در يكي از روزنامه‌ها و سايت سازمان پيشگيري شهرداري تهران و متن "صورت جلسه و صورت وضعيت حادثه"! نموده‌اند و هلال احمر جمهوري اسلامي و اورژانس كشور (ادارات زيردستي آنها) نيز با شهرداري و سگ بازان و سگ فروشان و سگ پروران هماهنگي نموده و تلاش در تضييع حقوق طفل و خانواده‌اش نموده‌اند و هيچ اعتنايي به درمان طفل و پي‌آمدهاي طرح بيهوده "زنده ياب كردن سگ‌هاي خا نگي"! كه دردآورتر از همه آثار آن "ترويج سگ بازي، سگ فروشي و سگ پرستي و توهين به مقدسات ديني" بوده است ننموده‌اند! 
اينجانب دو بار با شهردار تهران، اعضاي شوراي شهر و حراست شهرداري و امور مناطق شهرداري تهران و شهرداري منطقه 22 تهران مكاتبه و درخواست كمك به درمان طفل و برخورد دادگرانه با متخلفين در شهرداري و پي‌گيري موضوع و كشف لانه‌هاي "فساد" را نموده‌ام كه با گذشت 70 روز هنوز شهردار تهران و ديگران پاسخي نداده‌اند و ظاهراً موضوع را به فراموشي سپرده‌اند!
چرا مسئولان موضوع "به غرفه بدون حفاظ و حصار آوردن سگ وحشي بيمار و گزيدن طفل دبستاني و روزي 8 - 7 بار در آستانه مرگ فرستادن او (اسپاسم تنفسي) به مدت 2 ماه را فراموش كرده‌اند و گويا شهروندان را درجه بندي كرده‌اند و اين موضوع را قابل پاسخ‌گويي و پيگيري ندانسته‌اند كه از شگفتي‌هاي روزگار است؟! از آن روزنامه محترم درخواست دارم با انتشار موضوع، پاسخ شهرداري تهران و جمعيت هلال احمر و اورژانس كشور را به اطلاع عموم برسانيد. احمد منظري توكلي - تهران 
چرا بن‌بست؟ 
ساكنان خيابان قدوسي واقع در بلوار ميرداماد از مسئولان شهرداري منطقه 3 تقاضا دارند براي سهولت در رفت و آمد اهالي، اين كوچه را از بن‌بست خارج كنند تا دسترسي به بزرگراه شهيد حقاني به راحتي انجام شود. مازيار نوروزي ـ تهران 
راهبندان از نوع سد معبر 

پياده رو ميدان هفتم تير كم عرض و رفت و آمد رهگذران به سختي انجام مي‌شود، اين در حالي است كه سد معبر دستفروشان مزيد بر علت شده است. به ويژه اطراف ايستگاه مترو و مقابل خيابان بهارستان و هوشيار اين مشكل بيشتر محسوس است. از مسئولان سد معبر شهرداري منطقه 7 تقاضاي رسيدگي داريم. الهه آقاخاني ـ تهران