صداي و نامه‌هاي شما

صداي  و نامه‌هاي شما 12 بهمن - 92
از رئيس‌جمهور خواهشمنديم با مفسدان اقتصادي و ويژه خواران شديداً در اسرع وقت برخورد كنند. وقتي مردم مطلع مي‌شوند كه فلان مفسد اقتصادي دستگير شد، خوشحال مي‌شوند كه نظام مقدس اسلامي با مفسدين شديداً برخورد مي‌كند و اميدوارتر مي‌شوند در مورد عملكرد چهار سال گذشته كساني كه احتمالاً از بيت المال ويژه خواري كرده باشند آن را به بيت‌المال برگردانيد و آنان را به سزاي اعمالشان برسانند. 
صداي شما
* از اهالي محل: امواج پارازيت‌ها در منطقه سعادت آباد - بوستان پرواز و بهرود، از ساعت 10 صبح تا 2 بامداد سلامت ساكنان منطقه را تهديد مي‌كند و اكثر ساكنان از سر دردهاي مزمن رنج مي‌برند. خانم ابتكار وعده داده بودند مشكل امواج را بخاطر حفظ محيط زيست و سلامتي شهروندان برطرف كنند اما تاكنون چنين اتفاقي رخ نداده است و از مسئولان خواستار چاره‌انديشي براي رفع اين معضل بيماري‌زا هستيم و فكري براي آنتن‌هاي تلفن همراه در محلات بشود. 
* حق پرست از تهران: از رئيس‌جمهور محترم خواهشمنديم با مفسدان اقتصادي و ويژه خواران شديداً در اسرع وقت برخورد كنند. وقتي مردم مطلع مي‌شوند كه فلان مفسد اقتصادي دستگير شد، خوشحال مي‌شوند كه نظام مقدس اسلامي با مفسدين شديداً برخورد مي‌كند و اميدوارتر مي‌شوند در مورد عملكرد چهار سال گذشته كساني كه احتمالاً از بيت المال ويژه خواري كرده باشند آن را به بيت‌المال برگردانيد و آنان را به سزاي اعمال شان برسانند. 
* اصغر يكتا از تهران: در هيچ جاي دنيا آتش نشاني تا اين حد سهل انگار و مضحك ندارند، گيرم نردبان باز نشد كه آن هم جاي سؤال و بحث گسترده دارد بايد امكاناتي همراه داشته باشند كه اگر از بلندي پرتاب شد، روي تشك‌هاي ضخيم ايمني فرود آيد.
* يك بازنشسته از تهران: در مورد مطالبات بازنشستگان كشوري از روزنامه شما تقاضا دارم با خانم عطاران مصاحبه‌اي داشته باشيد. چرا بعد از 6 سال پرداخت نمي‌كنند؟ 
* بهبود نصيري قشلاقي جانباز 70 درصد شيميايي از گيلان: بدينوسيله از رئيس و مديريت داخلي دفتر ابلاغ و اوراق قضايي كه درخصوص مشاوره حقوقي رايگان نسبت به خانواده‌هاي شهدا، جانبازان، بهزيستي و كميته امداد نهايت همكاري را مي‌كنند، تقدير مي‌كنم. 
نامه‌هاي شما
به جاي ضامن معتبر، زمين را گرو بگيريد .رياست محترم بنياد مسكن و مسكن روستايي .احتراماً به استحضار مي‌رساند با توجه به اين كه دولت محترم براي مقاوم‌سازي مسكن روستايي امكان وام فراهم كرده است تا من روستايي بتوانم مسكن خود را از خشت و گل درآورم و مقاوم كنم؛ خيلي متشكريم. ولي متأسفانه براي گرفتن وام بايد من روستايي آشنايي يا كارمندي يا كاسبي به عنوان ضامن معرفي كنم كه خود گذر از هفت‌خان رستم است. از شما مسئول محترم تقاضا دارم فكري در اين مورد بكنيد تا من كه زميني در روستا دارم، مسكن جديدي بسازم. لطفاً چاره‌‌جويي كنيد. جعفري ـ از روستاهاي استان آذربايجان غربي 
كانال‌هاي مجاز، تبليغات غيرمجاز! 
برخي كانال‌هاي مجاز ماهواره كه بينندگان فراواني هم دارند، اقدام به تبليغات غير مجاز مانند داروهاي افزايش قد، كاهش وزن و غيره مي‌كنند كه درآمدي براي بنگاه‌هاي تبليغاتي است و نتيجه آن گمراهي و فريب مردم است. چه كسي مسئول رسيدگي به اين‌گونه تخلف‌هاست؟
سيد محمد مفيديان ـ استان گلستان .جداسازي آتش‌نشاني از شهرداري 
آيا بهتر نيست آتش‌نشاني كه يك سازمان مهم است، از شهرداري جدا شود و به عنوان سازمان مستقل فعاليت كند تا هنگام بروز هر حادثه‌اي، مسئولان سازمان پاسخگو باشند؟ مهندس شعيب اشراقي ـ دستجرد 
تخفيف به دانشجويان و خبرنگاران 

از مسئولان مترو و شركت واحد اتوبوسراني تقاضا داريم به دانشجويان و خبرنگاران كارت تخفيف‌دار بدهند، زيرا سال‌هاي گذشته خبرنگاران مورد حمايت مسئولان مترو بودند. يك خبرنگار - تهران