(تصاویر) «رنج روور» رونی به فروش می رسد

 با ضرری نزدیک به 300 هزار یورو
عجیب است که  در سیستم سرمایه داری که حرف اول و آخر را پول یا سرمایه می زند.  فضا طوری شده است که هرروز انسانیت و عدالت و رعایت حقوق بشر بیشتر رنگ می بازد. زیرا که  ماهیت وهدف ورزش و روحیه ورزشکار هم تغییر کرده ودچار دگرگونی ارزشی شده است . برای اینکه  در شرایطی که بی عدالتی وفقر وگرسنگی و شکاف عمیق طبقاتی در جهان بیداد می کند و هستند خیل نوجوانان وجوانان در آفریقا و آمریکای لاتین و.... که در آرزوی داشتن یک تی شرت ویک توپ و زمین فوتبال هستند ولی گزارش شده است وین رونی مهاجم تیم منچستریوناتید که قرار داد دریافتی سالانه 19 میلیون پوند دستمزد دارد تصمیم گرفته است تاخود روی رنج رو ور خود را با 30 هزار یورو زیان بفروش برساند !

 
فرارو – وین رونی تصمیم گرفته در یکی از سایت های فروش اتومبیل در انگلستان اتومبیلش را به فروش برساند.به گزارش سرویس ورزشی فرارو، وین رونی مهاجم تیم منچستر یونایتد حالا که قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده تصمیم گرفته اتومبیلی که 5 سال پیش خریده را بفروشد تا اتومبیل دیگری بخرد. این بازیکن به تازگی با شیاطین سرخ برای 4 سال دیگر به توافق رسیده که قرار است سالیانه مبلغ 19 میلیون یورو دستمزد از یونایتد بگیردبه گزارش فرارو و به نقل از «اسپورتون» شاید همین مورد باعث شده ستاره تیم ملی انگلیس بیخیال « رنج رووری » شود که سال 2009 خرید. وین رونی در آن سال اتومبیلش را با مبلغ 364 هزار یورو خریداری کرد و بعد 121 هزار یورو خرج لوازم آن کرد. این اتومبیل که داخل آن با چرم طراحی شده شماره 10 وین رونی را هم در برخی از جاها حک شده می بیند. این ماشین ویژه حالا برای فروش روی سایت ویژه «اتو تریدر» قرار گرفته است.
قیمت 53 هزار یورو

اگرچه رونی این اتومبیل را بیش از 350 هزار یورو خریداری کرده ولی حالا رنج روورش را با مبلغ 53 هزار و 350 یورو برای فروش گذاشته است. این اتومبیل که 80 هزار کیلومتر کار کرده است از همه امکانات از جمله سقف تاشو، صندلی های الکتریکی. سیستم صوتی بهره مند است. به نطر می رسید خریدار این اتومبیل برد ارزشمندی به دست بیاورد.