3 گزارش کوتاه تصویری .

3 گزارش کوتاه تصویری . 27 اردیبهشت -93
 شيك‌ترين ايستگاه مترو جهان
جام نيوز - تصويري كه مي‌بينيد مربوط به شيك‌ترين ايستگاه مترو در جهان است كه در شهر مسكو قرار گرفته است. همين قدر فقط بگم واسه ساخت عمارت و بناي اين ايستگاه و همچنين طراحي دكوراسيون آن هزينه‌اي بالغ بر 50 ميليون دلار آمريكا شده است حالا حساب كنيد به پول ايران چقدر ميشه. 
 روستاي ديدني ماسوله
شهر تاريخي و توريستي ماسوله، يكي از نقاط ديدني، تاريخي و سرسبز و خوش آب و هواي شمال ايران با هواي مه آلود، تابستان‌هاي خنك و زمستان‌هاي پربرف است. ماسوله در جنوب غربي استان گيلان واقع شده است. 
هيجان زياد اين پنجره
هيجان را هر انساني دوست دارد به همين دليل است كه به شهربازي‌ها مي‌روند تا بالاترين هيجان را تجربه كنند. سوار شدن در دستگاه‌هايي مانند ترن هوايي و رنجر دل مي‌خواهد كه بسياري آن را ندارند. اين روزها در يكي از آسمان خراش‌هاي شيكاگو پنجره‌اي نصب شده است كه دست كمي از وسيله‌هاي شهربازي ندارد. در ارتفاع 305 متري از سطح زمين و در طبقه 94 آسمان خراش، اين پنجره عجيب نصب شده است. زاويه اين پنجره كه با شيشه‌هاي بلند پوشيده شده است، كمي به سمت خيابان است و هيجان و دلهره خاصي را ايجاد مي‌كند. توريست‌ها و افرادي كه به اين آسمان خراش مي‌روند بايد رو به پنجره ايستاده و كمي خود را خم كنند تا حس سقوط را تجربه كنند. اين پنجره در هر دوره مي‌تواند پذيراي 8 نفر باشد و هيجان بازديد هيجان انگيز از خيابان‌ها را به افراد بدهد. البته اين پنجره براي افراد كم سن و سال يا آن‌هايي كه ترس از ارتفاع بسيار شديد دارند ممنوع اعلام شده است.