سه گزارش تصویری کوتاه وجالب


سه گزارش تصویری کوتاه وجالب 24 اردیبهشت - 93
رستوران فوق رويايي زير دريا
مشتریان این رستوران کیستند؟
بهارنيوز: نخستين رستوران شيشه‌اي زيردريايي جهان، در هتل "كنراد" مالديو و 5 متر زير آب‌هاي اقيانوس هند قرار دارد. علي‌رغم واقع‌شدن در اعماق دريا، اين رستوران به هيچ نوع وسيله‌ الكتريكي براي ايجاد روشنايي نياز ندارد، چرا كه نوري از ميان شيشه‌ها به دورن اين رستوران مي‌تابد، كاملا آن را گرم و روشن كرده است. در اين رستوران، درحالي‌كه پشت ميز غذا نشسته‌ايد، مي‌توانيد انواع ما‌هي‌هاي كوچك و بزرگ و حتي كوسه‌ها را نيز از فاصله بسيار نزديك مشاهده كرد. 
تولد دوقلوهايي با يك بدن و دو صورت
اگر این نوزاد  در ایران متولد می شد گفته می شد از معجزا ت خامنه ای رهبر ام القرای جهان اسلام است .
رسانه‌هاي استراليايي از تولد دوقلوي به هم چسبيده‌اي خبر دادند كه به رغم داشتن يك بدن، دو صورت و دو مغز دارند. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران،‌ مادر اين دوقلو پس از وضع حمل گفت: تصاوير سونوگرافي در هفته نوزدهم بارداري حاكي از آن بود كه فرزندانم به نارسايي نادري مبتلا هستند اما به سقط كردن آن دو راضي نشدم. همچنين فرزندانم شش هفته زودتر به دنيا آمدند. جمجمه اين دوقلو كه دختر هستند شكل طبيعي ندارد و به رغم داشتن مغز و صورت مجزا، ديگر اندام‌ها و ارگان‌هاي بدنشان مشترك است. به گزارش خبرگزاري فرانسه، وضعيت مساعد جسماني اين دوقلو پزشكان را متعجب ساخته چرا كه آن دو خود و بدون كمك دستگاه نفس مي‌كشند. 
همبرگر يك متر و 60 سانتي‌متري!
حال کی وچگونه می خواهد این ساندویج را بخورد؟ جالب است جمعیت کثیری در جهان گرسنه اند ولی برای تبلیغات ساندویج یک متر و60 سانتیمتری تهیه می شود!
آشپز رستوراني بريتانيايي ساندويچ همبرگري تهيه كرد كه بلندي آن به يك متر و 60سانتي‌متر مي‌رسد و بيش از 30هزار واحد كالري دارد. "جان‌كلاركسون" يكي از شگفتي‌هاي اين همبرگر را ايستايي آن مي‌داند تا جايي كه برخي به اين ساندويچ لقب برج داده‌اند. گفتني است براي تهيه اين ساندويچ كه فقط 8كيلو گوشت در آن وجود دارد زماني بيش از يك ساعت و نيم صرف چيدمان آن شده است