نامه ها وصدای شما . 12 خرداد-93

 نامه ها وصدای شما . 12 خرداد-93
* سيلابي از تهران: هزينه آزمايش‌هاي پزشكي به ويژه آزمايش خون نسبت به سال‌هاي گذشته چند برابر شده است. مردم براي درمان بيماري‌هاشان با مشكلات عديده‌اي از نظر پرداخت ويزيت پزشكان هم مواجهند و پزشكان نيز براي تشخيص دقيق بيماري‌ها، آزمايش‌هايي مي‌نويسند كه لازم است مسئولان مربوطه نسبت به تعرفه آنها تجديدنظر نموده و آن را كاهش دهند.*از اهالي محل: عرض كوچه استخر واقع در محله "حصار بوعلي" شميران فقط 3 متر است كه پياده رو هم ندارد، متأسفانه در اين كوچه طول و دراز اخيراً 12 برج 14 طبقه احداث شده و بزودي آماده بهره‌برداري و در آپارتمان‌ها مردم ساكن مي‌شوند. خدا مي‌داند مردم در آينده چگونه مي‌توانند با اتومبيل‌هاي خود در اين كوچه تنگ و باريك تردد كنند.* عبداللهي از شيراز: كساني كه دلواپس توافق هستند و فكر مي‌كنند مذاكرات نفعي ندارد بگويند در هشت سال گذشته چه نفعي به كشور رسيد؟ تقابل و تنش دائمي با غرب چقدر سودمند بوده است؟ لطفاً طرحها و ايده‌هاي كارشناسي خود را براي برون رفت از مشكلاتي كه جامعه را در كام خود فرو مي‌برد چيست تا مردم بدانند؟سوخت كارت‌هاي بنزين!مي خواستم از طريق روزنامه شما به مسئول ستاد سوخت كشور بگوييد شما كه يك شبه و بطور خلق الساعه تصميم به باطل نمودن تمامي كارت‌هاي سوخت موتورسيكلت‌هاي بالاي ده سال مي‌كنيد و معلوم نيست كه بنزين داخل كارتها هم به كجا ريخته مي‌شود! حداقل قبول زحمت مي‌كرديد و مراكزي را اعلام مي‌نموديد كه اينگونه موتورسيكلت‌ها (بالاي 10 سال) را تعويض مي‌كردند! ظاهراً چند سال پيش اينكارها در مراكزي صورت مي‌گرفت و سرانجام، آن مراكز هم مثل خيلي كارهاي دولتمردان قبلي به بوته فراموشي سپرده شد!سهيل اميري – تهران
 صداي شما
  * سيلابي از تهران: هزينه آزمايش‌هاي پزشكي به ويژه آزمايش خون نسبت به سال‌هاي گذشته چند برابر شده است. مردم براي درمان بيماري‌هاشان با مشكلات عديده‌اي از نظر پرداخت ويزيت پزشكان هم مواجهند و پزشكان نيز براي تشخيص دقيق بيماري‌ها، آزمايش‌هايي مي‌نويسند كه لازم است مسئولان مربوطه نسبت به تعرفه آنها تجديدنظر نموده و آن را كاهش دهند.
*از اهالي محل: عرض كوچه استخر واقع در محله "حصار بوعلي" شميران فقط 3 متر است كه پياده رو هم ندارد، متأسفانه در اين كوچه طول و دراز اخيراً 12 برج 14 طبقه احداث شده و بزودي آماده بهره‌برداري و در آپارتمان‌ها مردم ساكن مي‌شوند. خدا مي‌داند مردم در آينده چگونه مي‌توانند با اتومبيل‌هاي خود در اين كوچه تنگ و باريك تردد كنند.
* عبداللهي از شيراز: كساني كه دلواپس توافق هستند و فكر مي‌كنند مذاكرات نفعي ندارد بگويند در هشت سال گذشته چه نفعي به كشور رسيد؟ تقابل و تنش دائمي با غرب چقدر سودمند بوده است؟ لطفاً طرحها و ايده‌هاي كارشناسي خود را براي برون رفت از مشكلاتي كه جامعه را در كام خود فرو مي‌برد چيست تا مردم بدانند؟
* جوكار از تهران: لطفاً پيام من را به عنوان يك خواننده روزنامه‌تان درج كنيد و از اينكه هم از دولت فعلي حمايت مي‌كنيد و هم انتقاد دلسوزانه و هم راهكار مي‌دهيد واقعاً از شما تشكر مي‌كنم. اين امر نشانه درايت و عقلانيت شماست كه انشاءالله باعث خير و پيشرفت خواهد شد.
* كريمي از آوج: شهرستان آوج از توابع استان قزوين از داشتن يك بيمارستان كوچك هم محروم مي‌باشد و بيشتر مردم اين شهر به شهرهاي ديگر استان كوچ مي‌كنند. بنويسيد شايد ترتيب اثر دهند.
* يك مسافر هميشگي: شهرداري تهران هميشه تبليغ مي‌كند با كارت الكترونيكي با هزينه كمتر سفر كنيد، بعد متأسفانه اخيراً در خط 4 بي‌آرتي سيستم كارتخوان آن قطع است و هيچكس هم پاسخگو نيست و مأموران هم به زور از مردم پول نقد مي‌گيرند!؟ 
نامه‌هاي شما
سوخت كارت‌هاي بنزين!
مي خواستم از طريق روزنامه شما به مسئول ستاد سوخت كشور بگوييد شما كه يك شبه و بطور خلق الساعه تصميم به باطل نمودن تمامي كارت‌هاي سوخت موتورسيكلت‌هاي بالاي ده سال مي‌كنيد و معلوم نيست كه بنزين داخل كارتها هم به كجا ريخته مي‌شود! حداقل قبول زحمت مي‌كرديد و مراكزي را اعلام مي‌نموديد كه اينگونه موتورسيكلت‌ها (بالاي 10 سال) را تعويض مي‌كردند! ظاهراً چند سال پيش اينكارها در مراكزي صورت مي‌گرفت و سرانجام، آن مراكز هم مثل خيلي كارهاي دولتمردان قبلي به بوته فراموشي سپرده شد!سهيل اميري – تهران
كپك زدگي ماكاروني!
اينجانب جانباز شيميايي مي‌باشم. مهرماه سال گذشته به علت استفاده از "زر ماكارون" همگي اعضاي خانواده مسموم و راهي بيمارستان شديم و علت مسموميت هم "كپك زدگي شديد" زر ماكارون اسپاگتي به تأييد مسئولان معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي، مجتمع قضايي باهنر شعبه 522 دادياري مشهد و بيمارستان فارابي مشهد هم رسيد كه مدارك آن موجود مي‌باشد.علي ايحال از آن زمان تاكنون هرچه تماس تلفني و حضوري با دفتر مدير عامل زر ماكارون داشتم هيچ ترتيب اثري كه ندادند، تازه به بنده و خانواده‌ام توهين و تهديد هم مي‌كنند!چرا شركتي كه محصول آن مشكل داشته و مسئولان ذيربط هم فاسد بودن جنس را تأييد كرده‌اند با مردم بدرفتاري مي‌كنند؟از مسئولان ذيربط تقاضاي رسيدگي دارم.حسين خليل آبادي - مشهد مقدس
مشكلات بيمه شدگان ايلامي
چند سالي است كه با تصويب دولت كساني كه به عنوان "باربر" معيشت خود و خانواده را تأمين مي‌كنند بيمه تأمين اجتماعي شدند و در اين مدت اين خانوارها خوشحال از اينكه نه تنها از خدمات درماني اين حركت خداپسندانه بهره‌مند مي‌شوند، بلكه مي‌توانند در زماني كه سني از آنها گذشته از خدمات بازنشستگي نيز استفاده نمايند. متأسفانه طي چند روز گذشته تأمين اجتماعي استان ايلام از دريافت بيمه ارديبهشت ماه 93 اين قشر محروم جامعه سر باز زد و باعث نگراني آنها گرديد. حال سؤال آنها اين است كه با توجه به اينكه دولت تدبير و اميد اميدهاي تازه‌اي در رابطه با خدمت به محرومين جامعه به وجود آورده كه يكي از آنها بيمه كردن بيكاران جامعه است، چرا و به چه دليلي نسبت به قطع بيمه باربران اقدام نموده؟ و آيا فقط در استان ايلام اين اقدام انجام شده يا اينكه دستور بصورت سراسري انجام گرفته و اگر بصورت سراسري انجام گرفته آيا رياست محترم جمهوري اسلامي از اين دستورالعمل اطلاع دارند و با اين عمل موافق هستند؟به هر حال اميد است كه رياست محترم جمهوري اسلامي كه به حق در اين مدت تمام تلاش خود را در راه خدمت به محرومين جامعه به كار گرفته دستور فرمائيد كه در راستاي حل مشكل اين قشر محروم جامعه اقدام جدي بعمل آيد.جمعي از بيمه شدگان باربري - استان ايلام