نامه هاو صدا شما

نامه هاو صدا شما 28 خرداد - 93
* عسگري از تهران:‌اي كاش مسئولان خودروسازي كشور و شوراي رقابت كه اين همه براي افزايش قيمت خودرو تلاش مي‌كنند، كمي هم بفكر بهتر شدن كيفيت خودروهاي توليدي بودند؟ راستي توليد اين شركتها به كجا مي‌‌رود؟ چند درصد توليد واقعا به دست مصرف‌كننده اصلي مي‌رسد؟ آيا نظارتي مي‌شود؟ * افراسيابي از خوزستان: به مسئولان ذيربط بگوييد چرا حفاري‌هاي آب و فاضلاب در بهبهان را بعد از لوله‌گذاري ترميم نمي‌كنند؟ * حميدي از تهران:‌تلفن‌هاي ثابت در شهرك سعيدآباد منطقه 18 شهرداري بيش از 5 روز است كه قطع شده و كسي هم پاسخگو نيست. اتوبوس‌هاي مسئله‌دار .اين روزها سفر با برخي اتوبوس‌ها جز دلهره و وحشت چيزي در بر ندارد. اخباري كه در مطبوعات در مورد نقص فني و حوادث ناگواري كه در جاده‌هاي كشور به وسيله برخي اتوبوس‌ها به وقوع مي‌پيوندد، مسئولان را بر آن داشت تا پس از قرني اين موضوع را كمي تا اندكي پيگيري كنند. اميدوارم براي پيشگيري از حادثه ناگوار ديگر، اين موضوع را در اولويت قرار دهند و در اسرع وقت رسيدگي و نتيجه را اطلاع‌رساني كنند. با توجه به اين كه برخي بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه در تمامي تصادفات، صاحب ماشين در فني اتوبوس‌ها دستكاري كرده است. علي اكبر فرقاني ـ تهران 
 نامه‌هاي شما
چه كسي پاسخگوست؟ 
در سال 70 براساس توافق بنياد مستضعفان وهيئت هفت نفره تعدادي قطعه زمين با اخذ وجه به جانبازان وخانواده شهدا وپرسنل بنياد در اراضي سعيدآباد هشتگرد واگذار گرديده كه در سال 88 اداره منابع طبيعي هشتگرد با هماهنگي استانداري تهران ضمن ابطال اسناد قانوني، زمين را براي بهره‌برداري به افراد ذي‌نفوذ منطقه واگذار نمود. متأسفانه پس از مدت 4 سال به هر مرجعي كه مرتبط بوده پيگيري نموده و تاكنون پاسخي دريافت نكرديم. لذا مجددا ازدولت تدبير واميد درخواست بررسي موضوع مطروحه وصدور دستور ويژه جهت احقاق حقوق از دست رفته عزيزان جانباز را خواهانيم. سيدمحمدحسين رحماني - مديرعامل شركت تعاوني مسكن كاركنان بنياد مستضعفان وجانبازان - تهران 
تاخير در خدمات‌رساني 
خدمات‌رساني به مسافران بلوار ابوذرـ سعدي جنوبي با تأخير انجام مي‌شود. از مسئولان شركت واحد اتوبوسراني تقاضا داريم با افزايش تعدادي اتوبوس در اين مسير، مسافران را دريابند. معصومه موجرلو ـ تهران 
اجاره خانه ناعادلانه است 
اجاره خانه به گفته مسئولان 20 درصد افزايش يافت، اما برخي صاحبخانه اين قانون را ناديده مي‌گيرند و به دلخواه خود بيش از 30 درصد افزايش داده‌اند. مستأجران اين‌گونه تخلف‌ها را به كجا اطلاع دهند؟ نيكتاش ـ تهران 
اتوبوس‌هاي مسئله‌دار 
اين روزها سفر با برخي اتوبوس‌ها جز دلهره و وحشت چيزي در بر ندارد. اخباري كه در مطبوعات در مورد نقص فني و حوادث ناگواري كه در جاده‌هاي كشور به وسيله برخي اتوبوس‌ها به وقوع مي‌پيوندد، مسئولان را بر آن داشت تا پس از قرني اين موضوع را كمي تا اندكي پيگيري كنند. اميدوارم براي پيشگيري از حادثه ناگوار ديگر، اين موضوع را در اولويت قرار دهند و در اسرع وقت رسيدگي و نتيجه را اطلاع‌رساني كنند. با توجه به اين كه برخي بررسي‌ها نشان مي‌دهد كه در تمامي تصادفات، صاحب ماشين در فني اتوبوس‌ها دستكاري كرده است.
علي اكبر فرقاني ـ تهران 
ميوه‌هاي زوركي 
كارگران برخي غرفه‌هاي ميوه‌فروشي زيرمجموعه بازار ميوه و تره بار شهرداري، درخواست مشتريان را ناديده مي‌گيرند و به جاي مثلا 2 كيلو ميوه، 5 كيلو مي‌دهند. در حالي كه مشتريان بايد به هر ميزان كه دلشان خواست خريد كنند. زورگويي برخي كارگران غيرقابل تحمل است!
عرفان ـ تهران 
صداي شما
*اصغر باقرزاده از تهران: به مسئولان رسانه ملي (صداوسيما) بگوييد تابستان و اوقات فراغت ميليون‌ها دانش‌آموز دارد از راه مي‌رسد و چه خوب است آنان برنامه‌هاي متنوعي براي اوقات فراغت اين تعداد دانش‌آموز تدارك ببينند. 
* يك رهگذر هميشگي از تهران: اكثر اوقات مخصوصا شبها در خيابان مصطفي خميني نرسيده به سه راه مجاهدين اسلام خودروها بدليل سرعت بالا و عدم مانع (سرعت‌گير) در خيابان باعث تصادفات يا خسارات مالي و جاني بالا را شاهد هستيم. بنويسيد تا مسئولان شهرداري منطقه با نصب سرعت‌گير، مشكل را مرتفع سازند. 
* محمود اسلامي از تهران: با عنايت به سفر معاون وزير خارجه كشورمان به مصر و با تشكر از موضع‌گيري بحق روزنامه جمهوري اسلامي، بنده نظرم اين است كه ايشان مقصر نيست، كساني كه اجازه سفر ايشان را صادر كرده‌اند و قطعا در رابطه با موضوعات مطروحه با ايشان مشاوره داشته‌اند، مقصرند. 
* عسگري از تهران:‌اي كاش مسئولان خودروسازي كشور و شوراي رقابت كه اين همه براي افزايش قيمت خودرو تلاش مي‌كنند، كمي هم بفكر بهتر شدن كيفيت خودروهاي توليدي بودند؟ راستي توليد اين شركتها به كجا مي‌‌رود؟ چند درصد توليد واقعا به دست مصرف‌كننده اصلي مي‌رسد؟ آيا نظارتي مي‌شود؟ 

* افراسيابي از خوزستان: به مسئولان ذيربط بگوييد چرا حفاري‌هاي آب و فاضلاب در بهبهان را بعد از لوله‌گذاري ترميم نمي‌كنند؟
* حميدي از تهران:‌تلفن‌هاي ثابت در شهرك سعيدآباد منطقه 18 شهرداري بيش از 5 روز است كه قطع شده و كسي هم پاسخگو نيست.