دلالي سياسي دو مجرم امنيتي در پوشش دانشگاهي

دلالي سياسي دو مجرم امنيتي در پوشش دانشگاهي 17 شهریور -94
جاسوس سنج اوین نامه ی کیهان با قبرستان کهنه شکافتن برای پرونده سازی علیه ی رقیب مدعی اصلاح طلب وحامیان بامچ گیری مچ گیری یاا فشاگری کرده است .

مجله علمي «لنست» (Lancet) در آخرين شماره خود اقدام به انتشار مقاله اي تحت عنوان «بهبود روابط ايران و آمريکا از طريق سلامت عمومي» به قلم افرادي به نام هاي «کامران.ع» و «آرش.ع» کرد!
    به گزارش سرويس اجتماعي، خبرها حاکي است برادران «کامران.ع» و «آرش.ع» هر دو داراي سابقه واسطه گري براي برقراري ارتباط ميان برخي دانشگاه هاي ايران و آمريکا در سال هاي گذشته هستند که در آخرين مورد آن اقدام به دعوت از برخي روساي دانشگاه هاي علوم پزشکي جهت حضور و ديدار با مسئولين دانشگاه «آلباني» در نيويورک آمريکا مي کنند و فعاليت هاي آنها منجر به سفر رئيس دانشگاه علوم پزشکي اصفهان و رئيس دانشگاه علوم پزشکي تهران به آمريکا و حضور در دانشگاه مربوطه در ارديبهشت ماه سال جاري مي گردد.

    گفتني است نويسندگان مقاله مزبور، 3 تيرماه 87 به اتهام اقدام براي براندازي نظام، ارتباط با احزاب ضدانقلاب و تشکيل سازمان هايي که آمريکا در آنها نقش داشته است بازداشت و به 3 سال حبس محکوم شدند.

    با توجه به اينکه مجله «لنست» داراي اعتبار علمي در بخش دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور مي باشد، لذا به نظر مي رسد که افراد نامبرده با انتشار مقاله اي در اين نشريه و مطرح کردن سفر دو رئيس دانشگاه علوم پزشکي به آمريکا، به دنبال نفوذ و تلاش در جهت برخي واسطه گري هاي سياسي در پوشش دانشگاهي مي باشند و با ملاحظه سوابق آنها احتمال برخي فعاليت ها در جهت کسب اطلاعات محرمانه دانشگاهي تقويت مي شود.

    اين افراد در تلاش هستند تا زمينه نفوذ در بدنه دانشگاهي کشور و برخي ارتباطات را با تابلوي علمي به بهانه توافق هسته اي فراهم کنند که برخي همراهي ها و اعتماد به اين افراد جهت انجام سفرهايي از سوي مسئولين دانشگاهي در جاي خود قابل تامل است و اقدام جدي نهادهاي نظارتي در اين خصوص ضروري به نظر مي رسد.