نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما  14 مهر -94
کمبود سرعت‌گیر
سرعت خودروها در مسیر بلوار آیت‌‌الله صالحی مازندرانی قائم‌شهر بقدری زیاد و بالا است که انگار در بزرگراه در حال تردد هستند، در صورتی که حداکثر سرعت در این بلوار که منطقه مسکونی است 50 کیلومتر می‌باشد. از مسئولان ذیربط تقاضا میشود با نصب سرعت‌گیر در این بلوار، ضمن کاهش سرعت خودروها، آمار تصادفات در منطقه را هم به حداقل برسانند.شهمیرزادی – قائم‌شهر
تخریب جنگل‌ها تا کی؟!
سال‌های سال است تجاوز و تخریب جنگل‌ها در همه نقاط خوش آب و هوا با سرعت تمام ادامه دارد. چرا از تخریب عرصه‌های جنگلی در ارتفاعات مشرف به رامسر (گاومک، سلمل، جواهرده و...) و تغییر کاربری‌ها و ساخت برج‌ها و آپارتمان‌ها در این منطقه کسی چیزی نمی‌گوید و نمی‌نویسد؟!یک شهروند رامسری.

* محمودزاده از تهران: اگر دور‌ه‌گردی در خیابان‌ها راه بیفتد و بساطی راه بیندازد شهرداری سریعا با آن برخورد می‌کند، آن وقت موسسات غیرمجاز مالی چپ و راست سبز می‌شوند، سپرده قبول می‌کنند و خوب هم سود می‌دهند اما دستگاه‌های نظارتی بانکی با آن امکانات عریض و طویل خود متوجه نمی‌شود تا همان ابتدای کار درب آنجا را ببندد؟ چه کسانی واقعا دنبال ابقای این موسسات مالی اعتباری غیرمجاز هستند؟
* یک شهروند تهرانی: هفته گذشته 700هزارتومان دادم درب پارکینگ و منزل را رنگ زدند هنوز چند روز نگذشته بود که درب منزل مزین به آگهی تخلیه چاه شد! واقعا شهرداری‌ها این قدر قدرت ندارند که حریف چند شرکت تخلیه چاه شوند؟