نقدي:برخي مامورند ديپلماسي آمريكايي را ترويج دهند

سردار نقدي:برخي مامورند ديپلماسي آمريكايي را ترويج دهند  10 مهر -94
باز سردار بسیجی نقدی مأمورشده است تا وارد گود تبلیغاتی شود و برای اینکه مالفت با توافق هسته ای کند شوی ضد آمریکایی اجرانمایدتا حامیان توافق هسته ای رام تهم به مأموران آمریکایی کند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در اولين همايش نخبگان بسيجي فعال در عرصه بين الملل گفت: متاسفانه برخي مامور شده اند ديپلماسي آمريکايي را در جامعه ترويج و راه نفوذ دشمن را هموار کنند.
    به گزارش دانا؛ سردار محمدرضا نقدي در اين همايش ضمن تسليت حادثه منا گفت: اين يک فاجعه و جنايت بزرگ است که هر روز بيش تر به عمدي بودن و برنامه ريزي شده بودن آن پي مي بريم. بسيار جاي تعجب دارد، کساني که در مقابل مسائل بسيار کوچک وارد جنگ مي شوند در مقابل اين فاجعه بزرگ سکوت اختيار کرده اند.

    وي افزود: جالب است که آمار کشته شدگان حادثه اي که در يک خيابان اتفاق افتاده است هنوز معلوم نيست. رفتار دست اندرکاران ايراني هم باعث تاسف است، آيا جاي فعاليت ديپلماتيک بيشتر و صحبت رئيس جمهور با پادشاه عربستان سعودي وجود ندارد. اين ها بر غم جامعه ما مي افزايد چرا رسيدگي به اين ابعاد فاجعه در سطح معاونين محدوده شده است. پاسخ فرزنداني که منتظر والدين خود هستند را چه کسي مي دهد. متاسفيم که قدرت و نفوذي به اين محدودي داريم. اين کشته ها ارزش دارند و بايد به اين مسئله به صورت جدي رسيدگي کرد.

    سردار نقدي با بيان اينکه اگر در عرصه ديپلماتيک با قاطعيت بيشتري برخورد نکنيم تبعات بيشتري دامن گير جمهوري اسلامي ايران مي شود، گفت: بايد منتظر تهديدهاي بزرگ تر باشيم زيرا از مولفه هاي قدرت خود استفاده نمي کنيم. اصلي ترين مولفه قدرت ايران مرگ بر آمريکا است، ۳۶ سال است که آمريکا تلاش کرد اين شعار را از مردم ما بگيرد ولي نتوانست و امروز خود اوباما در سازمان ملل مي گويد مرگ بر آمريکا براي ايراني ها شغل نمي شود! من ثابت مي کنم که مرگ بر آمريکا تاثير مثبت و تعيين کننده دارد و پيشرفت امروز به خاطر اين شعار است. کساني که به شعار مرگ بر آمريکا اعتقاد ندارند شغل ها را از بين برده اند.

    سردار نقدي با اشاره به پيام نوروزي باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا که گفته بود پيشرفت در ارتباط با کشورهاي پيشرفته است گفت: برخي مامور هستند که ديپلماسي آمريکا را ترويج دهند و مردم را بر مبناي خواست و افکار اوباما متقاعد کنند. ديپلماسي عمومي جمهوري اسلامي سخنان رهبر معظم انقلاب است.

    وي ادامه داد: ابزار دشمن براي ارتباط و تاثيرگذاري بر افکار عمومي فضاي مجازي است اما دست برتر و قدرت برتر براي ملت ماست زيرا پيام ما الهي است. نقش بسيج هم همين است که با نخبگان جهان ارتباط برقرار کند و حرف هاي نظام را به آنها برساند.