كيهان و خوانندگان

اوین نامه ی کیهان 3 آبان - 94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی وذروغین اوین نامه کیهان سربازجو شریعت نداری

    * اگر به سخنان جان کري دقت شود مي بينيم آنها قصد برداشته شدن تحريم ها را ندارند ولي ممکن است تحريم ها را با عناوين ديگري مثل حقوق بشر، صلح خاورميانه و حمايت از تروريسم ادامه دهند ولي تحريم ها به قوت خود پابرجاست و مي خواهند فقط در باغ سبز نشان دهند و ايران به دست خود توان راهبردي دانش اتمي را پيشاپيش نابود کند و آنگاه غربي ها، تحريم ها سرجاي خود هست فقط براي آنها مهم اين است که تاسيسات ما نابود شود. يعني به دست خودمان همه چيز را از بين ببريم. اين دقيقا چيزي است که رهبر معظم انقلاب در نامه مهم خود درباره برجام نسبت به آن هشدار دادند و با اطمينان مي گوييم که ملت تحت امر رهبري اجازه چنين چيزي را به دشمنان نخواهد داد.      
    * اميدوارم کساني که با بدترين ادبيات طي 2 سال اخير با کساني که دغدغه دين، کشور، نظام و پيشرفت کشور و هسته اي را داشتند برخورد مي کردند با بيانيه حضرت آقا به خود آيند و دنياي دو روزه را با آخرت ابدي که در پيشگاه خداوند عادل بايد پاسخگو باشند تعويض نکنند.    
خانم خلج - کرج    
    * کساني که با تندي، درشتي و تمسخر با منتقدان برخورد مي کردند با اين نامه و تدبير حضرت آقا واقعا چه پاسخ اقناعي براي ملت دارند؟ خداوند به حق باب الحوائج هاي محرم حضرت علي اصغر و حضرت اباالفضل العباس(ع) رهبر و آقاي ما را تا ظهور دولت يار نگهدار باشد و بدخواهان ايشان را رسوا نمايد.    
طاهري از تهران- عبدالله زاده از اروميه -قاري از اراک
        *
آقاي وزير اطلاعات گفته است از روش امام حسين(ع) استفاده کرديم! به ايشان عرض مي کنم امام حسين(ع) به دشمن هيچ امتيازي نداد ولي به فرموده رهبر انقلاب محصول اين مذاکرات که در قالب برجام شکل گرفته است دچار نقاط ابهام و ضعف هاي ساختاري و موارد متعددي است که در صورت فقدان مراقبت دقيق و لحظه به لحظه مي تواند به خسارت هاي بزرگ براي حال و آينده کشور منتهي شود.        
    * به صف کردن شرکت هاي مک دونالد، کوکاکولا، هاليبرتون و شرکت هاي ديگري که چند روز آينده نامشان در سطح ايران تا قبل از برداشتن مثلاتحريم ها از جانب شيطان بزرگ خواهد آمد حکايت برنامه ريزي آمريکاي پليد از طريق مزدوران داخلي اش در ايران است تا پروژه استحاله فرهنگي را کامل کند. شک نکنيم ادامه باز شدن پاي اين شيطانک ها به داخل، گرفتن تبر و زدن ريشه هاي انقلاب اسلامي است. افشاي چهره کريه اين شرکت ها از وظايف وزارت امور خارجه است.    
محمودي
        *
رئيس جمهور گفتند فرهنگ انقلاب درشت گويي نيست. ما هم به همين دليل با حواله دادن منتقدين به جهنم و بي سواد و بي شناسنامه خواندن آنها مخالفيم چون از فرهنگ انقلاب نيست!       
    * تدبير دولت در سپردن حل مشکلات داخلي به افراد داراي کهولت سن به اين پيشنهاد وزير صنعت منجر شده است که براي حل مشکلات داخلي دست به واردات مديران خارجي بزنيم! با اين تفکرات مديران آيا اقتصاد مقاومتي را مي توان درک کرد تا براي آن برنامه ريزي کرد و آنگاه به گره گشايي پرداخت؟!    
عبدالحسيني    
    * در اخبار شنيديم که رئيس انرژي هسته اي ايران گفته رآکتور اراک با کمک آمريکا و چين دوباره نوسازي مي شود. چه شده که قرار است دشمن ما شريک ما بشود؟ وقتي دشمن شريک ما شد بايد منتظر خيانتش باشيم.      

    * به نظر مي رسد بسته اقتصادي دولت براي رونق بازار با وام 25 ميليوني خريد خودروهاي داخلي بي کيفيت که از رونق افتاده رونمايي شد تا با اقبال مردم به خريد اين خودروها سهامداران سياسي کشور متضرر نشوند. به اين مي گويند تدبير و اميد البته براي عده اي خاص!

          *
اگر قرار بود ارزش ريال در مقابل ارزهاي خارجي بالانرود و مسکن و خودرو و ديگر کالاها و خدمات ارزان نشود پس براي چه چيزي رفتند با آمريکا شيطان بزرگ مذاکره کردند؟ ما که نفهميديم!    
    * ما مي توانيم با کشتي تقوا و صبر شيرين الهي در امواج متلاطم فرهنگ ماترياليزم غربي بر ساحل نجات حضرت قائم برسيم.       

    * برخي از روزنامه هاي زنجيره اي در روزهاي اخير خيالشان از برجام راحت شد. تيتر روزنامه هاي خود را به عبارت هاي انقلابي اختصاص مي دهند! معلوم مي شود که آنها از يک مرکز و سازمان مشترک تغذيه مي شوند و ظاهرا براي دست يابي به مراحل بعدي يک ژست انقلابي به خود گرفته اند. اما ملت ما خيلي بيدارتر از اين است که آنها فکر مي کنند.     

    * نشانه هاي نازيبايي بروز کرده است که انسان را به ياد ماقبل انقلاب اسلامي مي اندازد که پاي همه بيگانگان به کشور باز شده بود. ما انقلاب نکرديم و 8 سال جنگ تحميلي را پشت سر نگذاشتيم و جوان از دست نداديم که امروز اينجا شاهد مانور بيگانگان در کشور باشيم.      

    * مطلب آقاي ايماني با عنوان تاريخ را نمي فهمند و مردم را نمي بينند بسيار عالي بود. چندين بار آن را خواندم. خداي را شاکرم که امروز کيهان براي تنوير افکار عمومي قلم هايي زرين را برگزيده است.    
جعفريان
        *
يک دانشجوي رشته پزشکي در دانشگاه شهيد بهشتي هستم. چرا قضيه امر به معروف و نهي از منکر در دانشگاه هاي ما رو به فراموشي رفته است. ما در جامعه اسلامي زندگي مي کنيم نبايد فرهنگ غلط غربي بين قشر تحصيل کرده ما رواج يابد؟ چرا جلوي اردوهاي مختلط دانشجويان گرفته نمي شود؟    
    * در ايام عزاي اهل بيت پيامبر(ص) خوب است صدا و سيما برنامه هاي خود را به تهران، قم و چند هيئت و چند مادح اهل بيت اختصاص ندهد. لازم است صدا و سيما به نقاط مختلف کشور سفر کرده و از مراسم عزاداري ها برنامه و گزارش منعکس نمايد.       

    * وقتي فرهنگيان بازنشسته سال 93 هنوز پاداش خود را دريافت نکرده اند آيا رواست که براي تامين جهيزيه و هزينه ازدواج فرزندانشان از وام و تسهيلات بانکي با نرخ 26 درصد استفاده کنند؟ خوب است دولت نيز مابه التفاوت طلب آنها و پاداش پايان خدمت را با همين سود پرداخت کند.      

    * از مسئولان محترم تقاضا داريم قانون يکسان سازي حقوق بازنشستگان را اجرا نمايند.     

    * رئيس جمهور و وزير آموزش و پرورش چندبار اعلام کردند با رتبه بندي فرهنگيان حقوق آنها از 300 تا 800 هزار تومان افزايش مي يابد ولي در اجرا خلاف گفته آنها محقق شد. بنده با 10 سال سابقه خدمت تنها 83 هزار تومان به حقوقم اضافه شد. متاسفانه کارآيي افراد نيز در اين طرح لحاظ نشده است. با اجراي رتبه بندي لطف کردند يارانه ما را که با حقوق يک و نيم ميليون توماني زندگي مي کنيم حذف کردند!    
اميري