كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 16 مهر -94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری .  

    * يکي از کارهايي که رسانه ملي به منظور آگاهي بخشي جامعه مي تواند انجام بدهد پخش مجدد قرائت گزارش کميسيون برجام مجلس در صحن علني خانه ملت است. هر ايراني که اين گزارش را بشنود و از قبل موضع سياسي نداشته باشد مي پذيرد که اين توافق ظالمانه خواهد بود و نبايد زيربار آن رفت.    جان نثاري
    * از همان ابتدا صهيونيست ها در حالي که در تهيه و تنظيم برجام نقش داشتند به ظاهر با آن به مخالفت برخاستند تا در برخي از سياسيون واداده و ناآشنا با سياست شيطاني آمريکا اين تصور را ايجاد کنند که با توجه به مخالفت ها، برجام حتما منافع ما را تامين مي کند. پس از چندي اين جنگ زرگري خاتمه يافت. با اجراي برجام بر امنيت ملي، پيشرفت و استقلال ما خدشه وارد خواهد شد و امنيت رژيم کودک کش تامين مي شود. اگر در تحريم ها ما 20 درصد متضرر مي شديم با اجراي برجام 80 درصد متضرر خواهيم شد. واقعيتي که متاسفانه بسياري از مسئولين در مجلس و دولت از اين امر غفلت مي ورزند. چشم بسته راي دادن به برجام زيرپا گذاشتن حقوق ملت و پايمال کردن خون شهداست.    
اصالت منش
    * نمايندگان محترم مردم در مجلس بدانند هر تصميمي که درخصوص برجام بگيرند چه خوب و چه بد در سابقه آنان ثبت و آيندگان در زمان نه چندان دور درباره آنها قضاوت خواهند کرد. قريب به دو سال از عمر دولت نمي گذرد که نامه هشدار 4 وزير کابينه به رئيس جمهور در خصوص مسائل اقتصادي گزارش هاي کابينه دولت به مردم را زيرسوال برد. گزارش هاي ارائه شده برجام نيز اسفناک تر و غمبارتر از امور اقتصادي است. پس نمايندگان بايد هم دقت خود را بالاببرند و هم منافع ملي و آبروي نظام و مقاومت در منطقه رامدنظر قرار دهند.    
محمودي
    * به نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي عرض مي کنم در بحث تصويب برجام آينده نظام به تصميم صحيح و يا ناصحيح مجلس گره خورده است هم خداوند ناظر اعمال شماست و هم ملت فهيم ايران اسلامي. وقتي قانون و ملت و رهبر معظم انقلاب شما را مکلف کرده به وظايف قانوني خود در اين موضوع عمل کنيد گفتن اينکه برجام در شوراي عالي امنيت ملي تصويب شده به جز شانه خالي کردن از مسئوليت و تشويق ديگران به رفتار قانون گريز چه معني و مفهومي دارد؟!    
گل محمد نوراني- مهديشهر
    * در موضوع انتقال اجساد مطهر قربانيان منا دنيا عزت و عظمت ولايت را حس کرد. اگر نبود اين هيبت ولايت، بسيار بعيد بود که با اين ديپلماسي ضعيف حتي يکي از اجساد قربانيان تحويل جمهوري اسلامي شود. با آن نحوه بازگرداندن کرامت به پاسپورت ايراني هم بايد کشته مي داديم و هم مورد تمسخر عناصر دون مايه آل سعود قرار مي گرفتيم.

      * اگر آقاي ظريف بنابر گفته آقاي رئيس جمهور قهرمان ملي است چرا دولت عربستان در فاجعه منا براي ايشان تره هم خرد نکرد و وزير بهداشت کشورمان از طريق قطر وارد عربستان شد. اما از آن طرف، دولت تدبير و اميد با يک درخواست آمريکا از آقاي ظريف کشتي امداد رساني به مردم بي پناه يمن را از وسط راه برگرداند.    
احمدزاده
    * بعد از فاجعه منا تا 6 روز دستگاه ديپلماسي ما در سکوت و انفعال بود و در عوض سعودي ها وقيحانه جواب اين ديپلماسي ما را دادند آنها مي گفتند زائران ايراني مقصر حادثه منا بودند، اجساد را داخل عربستان دفن مي کنيم و در کانتينرها باز نمي شود، سعودي ها به شکل هاي مختلف در انتقال اجساد به کشور موذي گري کردند، به درخواست ديدار وزير امور خارجه شان حتي با پادرمياني امير کويت دست رد زدند و نماينده دولت (آقاي علي جنتي) را به مکه راه ندادند و پس از شش روز انتظار و غم اين امام المسلمين بودند که هشدار دادند کوچکترين اهانت به اجساد مطهر و زائران ايراني با پاسخ خشن و سخت جمهوري اسلامي مواجه خواهد شد و بدين ترتيب ورق برگشت.

      * تاثير مستقيم مسافرت شاه عربستان به آمريکا و ديدار با اوباما و سپس سفر وزيرخارجه آل سعود به آمريکا در فاجعه منا قابل انکار نيست. فاجعه منا با هماهنگي شيطان بزرگ صورت گرفته است در اين جنايت آل سعود فقط نقش مزدور را داشتند. اي کاش در داخل کشور با ديپلماسي انفعال و التماس دولت آقاي روحاني مواجه نبوديم و مي توانستيم انتقام حجاج کشته شده خود را در عربستان از آمريکا بگيريم. نتيجه اين ديپلماسي آن بوده است که بيش از صدحاجي ايراني هنوز معلوم نيست کجا هستند!    *
اين ملت هر چهارسال يک بار با صرف هزينه زياد رئيس جمهور انتخاب مي کند تا دولت ضمن اداره امور جاري کشور در مقاطع حساس که حوادثي مثل فاجعه منا پيش مي آيد از حيثيت و شرف کشور در مقابل متجاوزين دفاع بکند ولي از قرار معلوم اين آقايان طور ديگري فکر مي کنند. ديپلماسي التماس نتيجه اش ميهمان کشي آل سعود بود.    * وقتي کشور ديکتاتوري مثل عربستان دقيقا در زماني که مشغول نسل کشي در يمن است با موافقت آمريکا رئيس گروه حقوق بشر مي شود بايد فاتحه سازمان ملل را خواند. قبول کنيم که اين نهادهاي بين المللي بازيچه قدرت هاي استکباري هستند. به هر صورتي که مي خواهند با افکار عمومي بازي مي کنند.
    * درمورد جنايت کشتار حجاج 28 کشور اسلامي در منا بايد گفت اين فاجعه را عربستان به دستور اربابان خود بوجود آورد تا جنايت هاي صهيونيسم در مسجدالاقصي تحت شعاع قرار بگيرد. اين دو ماجرا يقيناً باهم مرتبط و هماهنگ بود.

      * هلوکاست واقعي را آمريکا در عربستان به وجود آورد که طي آن بيش از 5 هزار زائر خانه خدا را از 28 کشور اسلامي در کمتر از چند دقيقه به کشتن داد و به تبع آن بالاي يک و نيم ميليارد مسلمان در سراسر جهان را عزادار ساخت. احتمالاً اين بار آمريکا و اروپا براي اثبات بي گناهي آل سعود تحقيق از اين جنايت را ممنوع خواهند کرد!

    * اگر آقاي رئيس جمهور سفرش به نيويورک را ترک مي کرد و از همان خارج به عربستان مي رفت و پيگير ماجرا مي شد اين دهن کجي و ياوه گويي هاي عربستان ادامه پيدا نمي کرد. در کنار تشکيل کميته حقيقت ياب براي بررسي فاجعه منا در عربستان يک گروه حقيقت ياب هم بايد در داخل کشور براي بررسي علل وادادگي دولت در اين حادثه غمبار تشکيل بشود.

       * جنگ با آمريکاي جنايتکار، رژيم پليد صهيونيستي و آل سعود عياش آن هم در رکاب سيد و رهبر عزيزمان امام خامنه اي براي ما از عسل شيرين تر است. بنابراين اشرار جهان در واشنگتن، تل آويو و رياض براي ترساندن ايران به طبل جنگ نکوبند چراکه پاسخ هاي ملت قهرماني که در دفاع مقدس امتحان خود را پس داده هميشه کوبنده و پشيمان کننده است.

     * آل سعود در طول حيات ننگين خود از هيچ کوششي براي ضربه زدن به اسلام ناب محمدي(ص) دريغ نورزيده و در طول حيات انقلاب اسلامي نيز هميشه گوش به فرمان شيطان اکبر آمريکاي پليد بوده و دستورات او را در همراهي و کمک به صداميان اجرا کرده است. جنايات آل سعود تنها در قبال حجاج طي چند دهه اخير زمينه سقوط اين غده چرکين و تکفيري را تسريع خواهد کرد.

     * رژيم خبيث، مزدور و کافر آل سعود براي ادامه حکومت مفتضحانه خود دست به دامن آمريکاي جنايتکار و رژيم نامشروع و کودک کش شده و از آنها دستور قتل عام مسلمين و ظلم و تجاوز به حجاج بيت الله الحرام را گرفته بود.