كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 13 مهر -94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی  سربازجو شریعت نداری که از موضع ضد آمریکایی علیه ی روحانی ودولت یازدهم و رفسنجانی و حامیان شان و توافق هسته ای می باشد.

    * به داشتن رهبري حکيم و مقتدر به خود مي بالم و براي عمر بابرکت و باعزت ايشان دست به دعا بر مي دارم. خداوند سايه وجودشان را بر سر اين ملت مستدام بدارد.     
    *
سخنان شجاعانه، خردمندانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي توانست بخشي از دردهاي دردمندان عالم اسلام را در حادثه منا التيام بخشد و لرزه بر اندام وهابي هاي ملعون و حاميان آنها بيندازد. براي سلامتي رهبر عزيزمان و نابودي آل سعود دعا مي کنيم.   
    *
با سپاس از رهبر مقتدر و عزيزمان که پوزه آل سعود را به خاک ماليدند، اعلام مي کنم ما نسل سوم بسيجيان انقلاب پشت سر ولايت تا آخر ايستاده ايم و منتظر فرمان رهبري براي قلع و قمع آل سعود و هر دشمن کوچک و بزرگ ديگري هستيم که هوس کمترين تعرضي به حقوق مسلمانمان را داشته باشد.    خامي زاده- طاهري    
    *
امام راحل(ره) فرمودند اگر ما از آمريکا بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت و جنايات آل سعود با آب زمزم هم پاک نخواهد شد. انتظار مي رود رئيس جمهور با الهام گرفتن از قاطعيت و صلابت رهبري معظم انقلاب در احقاق حقوق ملت مظلوم به ويژه خانواده هاي حجاج خانه خدا اهتمام ورزيده و ذره اي کوتاه نيايد.    سهراب جوانفر از بابل
        *
اولين کساني که در قضيه جان باختگان ايراني در منا بايد درس عبرت بگيرند دولتمردان ما هستند چرا که اين ماجرا ثابت کرد از طريق ديپلماسي لبخند با غرب و عوامل مزدور آنان نمي توانند براي ملت عزت و افتخار خلق کنند.    دکتر طوسي زاده
        *
بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجويان دانشگاه افسري گوشه اي کوچک از عزت خواهي و تفسير حقيقي نرمش قهرمانانه و درسي براي ديپلماسي خفته در آلودگي هاي برجام است. جناب ظريف به جاي نشست و برخاست بي حاصل با کري و ديدار به ظاهر تصادفي با اوباما بايد کمي پاي درس ديپلماسي امام خميني(ره) و خلف صالحش بنشيند تا به منافع ملي و عزت نظام اسلامي توجه نمايد. اين ملاقات به ظاهر تصادفي خدشه بر چهره نظام اسلامي وارد کرد. با اين حال انتظار مي رود با پي گيري سريع و صريح مسئله حج از خجالت ملت ايران درآيند.    محمودي    
    *
دولتمردان اگر امروز مي گويند اتفاقي به مصافحه با رئيس جمهور آمريکا رفته اند در روز آخر يعني روز بالارفتن پرده ها، بايد جواب هزاران شهيد جنگ تحميلي و شهداي هسته اي و خانواده آنان را بدهند. دستگاه خداوند بي حساب و کتاب نيست. براي آن روز در تدارک جواب باشند.    
    *
من از جانبازان به تحصن نشسته در جلوي مجلس شوراي اسلامي در اعتراض به برجام بودم. خواسته ما اين بود که نمايندگان مان زير بار تعهدات گسترده در اين توافق نروند و خداي ناکرده ايران را به وعده هاي نسيه غرب نفروشند. اين خواسته همچنان پابرجاست.    مشايخي    
    *
اميدواريم مجلس انقلابي برجام سراسر داده هاي نقد و گرفته هاي نسيه را رد کند.    نجاري
        *
دولت بايد مجري قانون اساسي و سياست هاي اعلامي رهبر معظم انقلاب باشد و سياست جمهوري اسلامي عدم ارتباط با شياطين و شيطان بزرگ است. به جاي طراحي سناريو تماس هاي «اتفاقي» و اين همه حاشيه سازي براي آن به مديريت جهادي و اجراي اقتصاد مقاومتي پايبند باشند.    
    *
گويا شيطان بزرگ روي رفتار اشداء علي المومنين و رحماء علي الکفار دولت تدبير حساب ويژه اي باز کرده است، هر چند مي داند که نظام ولايي، در نهايت مانع انحرافات بزرگ خواهد شد. شيطان بزرگ از رهبري مقتدر و اقتداي ده ها ميليون بسيجيان و ارتشيان و سپاهيان ولايي به او مي ترسد.     
    *
مسئولين در نظام جمهوري اسلامي به برکت خون شهدا به صدارت رسيده اند و ملت شهيدپرور اجازه کنار آمدن آنان با شيطان اکبر را نمي دهند. به آقاي ظريف عرض مي کنم شما حق نداشتيد به عنوان نماينده جمهوري اسلامي با فرد خونخوار و جنايتکاري چون اوباما دست بدهيد، در هر شرايطي که قرار داشتيد.       
    *
چگونه مي شود در طول سي و اندي سال بعد از انقلاب ديدار تصادفي مسئولان کشور با خوک هاي آمريکايي پيش نمي آيد ولي در اين دولت که برخي براي غربي ها غش مي کنند اين ديدار اتفاق مي افتد و براي سرپوش گذاشتن روي آن، ديدار خود را تصادفي اعلام مي کنند. چرا اين تصادف دقيقاً زماني صورت مي گيرد که قبلاً درباره آن تبليغات شده است؟!      
    *
شعار مرگ بر آمريکا جزو جوهره انقلاب است و با هيچ انتخاباتي نه 92 و نه غير 92 قابل تغيير نيست. طرفداران غرب خواب حذف شعار مرگ بر آمريکا را از سر به دور کنند. اين کار شدني نيست. امام راحل(ره) فرمود: ما آمريکا را زير پا له مي کنيم و اين آغاز کار است.    نيکنام- قم
        *
پيشنهاد کنيد راي گيري مجلس براي برجام به صورت علني باشد تا مردم بدانند چه کساني با راي مثبت خود به برجام سالها کشور را در معرض يک تهديد ملي جدي قرار مي دهند و راه نفوذ دشمن را به کشور باز مي کنند.    
    *
عملکرد و خط مشي دوساله دولت يازدهم در قبال ارزش هاي انقلابي و عزت و کرامت ايران در سياست خارجي و داخلي حاکي از نفوذ يک جريان غرب گرا، استحاله شده و قدرت طلب در بدنه تصميم ساز آن است.    قاسمي    
    *
پوتين رئيس جمهور روسيه تا مجلس اين کشور قانون عمليات در سوريه را از تصويب نگذراند نيروهاي نظامي و جنگنده هاي خود را وارد عمليات نکرد ولي در ايران کساني که با سوگند به قانون اساسي روي کار آمده اند قانون اساسي را دور زده و بدون اعلام نظر مجلس اجراي برجام را آغاز کردند.     
    *
مسئولين دولتي و بانک مرکزي دائم وعده کاهش نرخ دلار و ارز را مي دهند ولي مردم در بازار چيز ديگري را مشاهده مي کنند. انتظار مي رود با مردم صادقانه برخورد شود و اگر توان کاهش ندارند دائم اين ادعاها را رسانه اي نکنند.      
    *
آل سعود ميهمان کش بايد از خجالت و ننگ بميرند که با اقدامات مرموز و جنايتکارانه شان در قرن 21 ميهمانان خانه خدا به هنگام اداي فريضه ديني اکثرا به علت تشنگي و نبود آب دعوت حق را لبيک گفتند. تاوان کشتن بيش از 6 هزار زائر تشنه خانه خدا خيلي سنگين است. مطمئن باشند پرونده اين کشتار در کنار کشتار مردم مظلوم يمن قرار مي گيرد. ميزبان اصلي حجاج پروردگار عالميان است، که آل سعود منحوس از او بي خبر است. ديري نخواهد پاييد که آل سعود پاسخ اين مصيبت را که بر مسلمانان وارد ساخت خواهد ديد.    طالعي
        *
تا دو سال قبل آمريکا جرات نداشت حتي نگاه چپ به ايران کند. ولي در دولت تدبير و اميد! کار به جايي رسيده که کشورهاي حقير عربي و دنباله رو آمريکا که در نقشه جهاني به چشم نمي آيند عليه ايران موضع بگيرند. چه بگوييم از اين ديپلماسي فعال خنده!     
    *
در اين شرايط تحريم شايسته نيست برخي توليدات داخلي به خاطر بعضي معايب توسط خودمان چه دولت و چه ملت تحريم گردد. از بنزين توليد داخلي گرفته تا لوازم برقي و... مسئولين امر تلاش نمايند معايب را برطرف کنند تا نياز به واردات کاهش يابد و اين همه هزينه به ملت و کشور تحميل نشود.    
    *
به نظر مي رسد حکام سعودي انتقام خود را از کشورهاي اسلامي که در حمله به يمن به درخواست شان پاسخ منفي دادند با قتل عام حجاج در منا گرفتند.      
    *
جنايت ددمنشانه و همزمان آل يهود و آل سعود زمينه نابودي اين رژيم هاي منحوس را زودتر رقم خواهد زد و ان شاءالله منتقم خون خدا به زودي بساط اين غده هاي سرطاني را برمي کند.    سجاد بابايي- ايلام
        *
ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي به عزيزان زحمتکش در اين نيرو درخواست مي شود با کساني که به صورت علني و بدون ترس و واهمه اقدام به تهيه و توزيع مواد افيوني مخدر مي نمايند با شدت بيشتري برخورد شود. در تاريخ 94/7/11 وقتي فرزند خود را به مدرسه اش در خيابان ولدخاني (منطقه 18) مي رساندم، راننده اي را ديدم که بدون ترس و به طور علني به فروش مواد مخدر مشغول بود. وقتي از اهالي محل پرس وجو شد چرا به نيروي انتظامي اعلام نمي کنيد گفتند نتيجه اي ندارد و خودمان هم در خطر تعرض قاچاقچيان واقع مي شويم.
    
شربتي