نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما   10 آبان - 94
حقوق بازنشستگان
قرار است از این ماه (آبان) حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بصورت متمرکز پرداخت شود و دیگر حروف الفبا، ملاک پرداخت حقوق نخواهد بود. با اندکی دقت و توجه در جدول زمان‌بندی نظام پرداخت حقوق از سوی سازمان تامین اجتماعی اینگونه متصور می‌شود که نکند مسئولان این سازمان، همانند مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌خواهند با تاخیر در پرداخت‌ها در طول چند ماه از سال، معادل یکماه (30 روز) حقوق پرداخت نکنند!؟چند تن از بازنشستگان تامین اجتماعی – تهران
ترافیک سنگین
بزرگراه امام علی(ع) را با زحمت و هزینه زیاد راه‌اندازی کردند و از وقتی که بی‌آر تی راه‌اندازی شد و نصف عرض آن به خط اتوبوس اختصاص یافت، حتی شب‌ها تا دیروقت شاهد ترافیک سنگین در این بزرگراه هستیم.آیا احداث خط بی‌آرتی در همه جا کارشناسی شده است؟عبداللهی - تهران

* یک راننده تاکسی از تهران: از مسئولان شرکت ملی گاز سئوال کنید آیا الآن فصل زمستان است؟ چرا اکثر جایگاه‌های گاز سی ان جی تعطیل می‌باشد؟ گاز که متعلق به کشور خودمان است، چرا هر چیزی را با عذاب و مشکل باید بدست آوریم؟
*
مکاری از تهران: مگر قرار نبود پروازهای فرودگاه مهرآباد از 12 شب تا 5 صبح تعطیل شود؟ ضمناً به مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری بگویید تا خدای ناکرده فاجعه‌ای برای اهالی تهرانسر رخ نداده، فکری برای ارتفاع پایین هواپیماها بکنند؟
*
سهرابی از تهران: برخی از موتورسواران چراغ قرمز را رعایت نمی‌کنند و با سرعت زیاد از آن عبور می‌کنند و باعث بی‌نظمی و مشکلات بسیاری برای عابران پیاده می‌شوند. همه باید به قانون احترام بگذاریم.
* حقگو از تهران: صحبت من با یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تهران می‌باشد و به او بگویید آیا شما تا به حال به خاطر معتاد بودن جوانان و اختلاس‌های میلیاردی، یک بار هم شده گریه کنید یا فقط برای برجام گریه می‌کنید؟
*
صمدپور از تهران: به مسئولان وزارت آموزش و پرورش بگویید کمی هم به فکر ما بازنشستگان فرهنگی باشند.