سفير سوريه در تهران: با خامنه اي پيمان مي بنديم راه همداني را ادامه دهيم

سفير سوريه در تهران: با امام خامنه اي پيمان مي بنديم راه شهيد همداني را ادامه دهيم 30 آبان -94
یارو برای اربابش  هم پول وهم تسلیحات دریافت می کند  وهم  نیروهای اعزامی تحویل وجسد تحویل می دهد .هم اینکه این چنین تیغ زیر پالان خامنه ای می گذارد تا جفتک زنان علیه ی آمریکا عرعر کند و سواری بیشتر به بشار اسد جنایتکار بدهد .تازه سربازجو شریعت نداری هم برایش هورا می  کشدو تبلیغ می کند که عجب پیشمرگه ناب مکتبی اصول گرایی خامنه ای در سوریه دارد!!
سفير سوريه در کشورمان در پيامي به مناسبت اربعين شهادت سردار همداني تاکيد کرد: ما با حضرت آيت الله العظمي امام سيدعلي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران دام ظله و آقاي دکتر بشار الاسد رئيس جمهوري عربي سوريه در اربعين آن شهيد گرانقدر که در شهر دارالمومنين همدان برگزار مي گردد پيمان مي بنديم که راه وي را در دفاع از ارزش هاي اسلامي و انساني حق طلبانه ادامه مي دهيم.
     دکتر عدنان حسن محمود سفير سوريه در تهران در پيامي به مناسبت اربعين شهادت سردار حسين همداني ضمن ابراز همدري با ملت ايران اظهار داشت: بي ترديد خون مطهر شهيدان سرافراز ايران، سوريه و مقاومت اسلامي حزب الله لبنان راه پيروزي محور مقاومت را در برابر تروريست هاي تکفيري که از سوي دشمنان اسلام، آمريکاي جنايتکار، صيهونيزم بين المللي و خاندان مرتجع آل سعود حمايت مي شوند، هموار خواهد نمود. 

     وي خاطرنشان کرد: اطمينان دارم ثمره مجاهدت ها و پايداري سرلشگر پاسدار شهيد حاج حسين همداني و همرزمان ايشان که در دفاع از مقدسات و ارزش هاي والاي مکتب آل البيت عليهم السلام به شهادت رسيدند، ضامن استمرار جبهه مقاومت در منطقه و سوريه بوده و به تحکيم پيوند دوستي و برادري ميان دو ملت ايران و سوريه خواهد انجاميد.

     عدنان حسن محمود تاکيد کرد: ما با حضرت آيت الله العظمي امام سيد علي خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران دام ظله و آقاي دکتر بشار الاسد رئيس جمهوري عربي سوريه در اربعين آن شهيد گرانقدر که در شهر دارالمومنين همدان برگزار مي گردد پيمان مي بنديم که راه وي را در دفاع از ارزش هاي اسلامي و انساني حق طلبانه ادامه مي دهيم. 

     سفير سوريه در کشورمان تصريح کرد: مردم سوريه به اين خون هاي مطهر که کشور برادر جمهوري اسلامي ايران در راه دفاع از امت اسلامي در برابر تروريسم تکفيري و جاهليت نوين که شنيع ترين کشتارها و جنايت هاي ويرانگر که در حق ملت هاي مسلمان روا مي دارند، تقديم مي نمايد، وفادار خواهد ماند.