كيهان و خوانندگان.

دروغ نامه ی کیهان 3 آذر-94
    كيهان و خوانندگان.
یکه تازی سربازجو شریعت نداری دراوین نامه ی کیهانش که از طریق پیام هاید روغین وقلابی دنبال می کند

    * از طنزهاي تلخ روزگار است کساني که حتي در طول حکومت و زمامداريشان به عنوان هاي مختلف يک برگ انتخابات نديده اند، مطالبه انتخابات آزاد بکنند و قطعنامه نقض حقوق بشر عليه ايران به تصويب برسانند. تلخ تر آن که اين نحوه سخن گفتن چنين حيوانات درنده خويي از آن زمان شدت گرفت که برخي کنار صندلي همپيمان آن ها نشستند و درخواست ملاقات کردند و آنها نپذيرفتند و بدتر از آن افرادي که همين حالانيز صلح در منطقه و رفع مشکلات را در نشست و برخاست با اينها مي دانند و رفت وآمد خانوادگي با اين جانيان پست را از افتخارات خود مي دانند. آقاي ظريف شما کمي دير به فکر موضع گيري اصولي و ارزشي و غيرتمندانه در مقابل وهابيون آل سعود افتاده ايد ولي باز هم دير نشده به شرط آن که ادامه دهيد. به راستي چه کساني در داخل با سخنان هجو و پوچ خود نهادهاي رسمي و قانوني نظارت بر انتخابات را تضعيف و آب به آسياب دشمن مي ريزند. شهامت بيان اين حقيقت را هم داشته باشيد که جيره خواران داخلي آل سعود نيز نمي توانند سخنان آنها را نشخوار کنند.    نراقي
    *
هنوز جوهر توافق برجام خشک نشده قطعنامه عدم رعايت حقوق بشر عليه ايران تصويب کرده اند. چند روز ديگر که با اين بهانه هاي واهي تحريم ها را مجددا برگردانند خواهيم ديد که آمريکا قابل اعتماد نيست. البته آن موقع هزينه زيادي بر کشور تحميل شده است.
       *
ريشه تروريسم در جهان، ايدئولوژي وهابيت و مغز متفکر آن عربستان سعودي است. الان که وقايع بيروت و پاريس سرخط اخبار جهان است انتظار مي رود وزير امور خارجه به صراحت براي تنوير افکار عمومي جهانيان مطلب فوق را عنوان کنند اگرچه حاميان آل سعود آن را مي دانند ولي لازم است در سطح جهاني از زبان مسئولين جمهوري اسلامي مطرح شود تا افکار عمومي جهان ريشه تروريسم را بدانند و بفهمند سازمان ملل به پيشنهاد چه جانوراني قطعنامه نقض حقوق بشر عليه ايران تصويب مي کند.    سيدمجتبي مسعودنيا - اهواز
    *
داعش حاصل همکاري دولت هاي مستکبر غرب با دولت هاي سرسپرده عربي است. حادثه تروريستي فرانسه بيانگر شمشير کشيدن فرزند خلف اين پيوند نامبارک عليه والدين نامشروع خود مي باشد.
     *
بي وجداني سازمان ملل تا کجا که رئيس آن جنايت هاي جنگي يعني وحشي گري هاي آل سعود در يمن را اقدام انسان دوستانه مي نامد و مدتي بعد به پيشنهاد همين طايفه جنايتکار آل سعود قطعنامه اي با ادعاي نقض حقوق بشر در ايران مطرح مي شود و به تصويب مي رسد.    * اي کاش وظيفه انتخاب روساي دانشگاه ها به عنوان وظيفه ذاتي شوراي عالي انقلاب فرهنگي تعيين مي شد تا نقش اصلي را در انتخاب روساي دانشگاه ها داشته باشد نه اينکه به صورت سمبليک فقط به ليست ارسالي دولت که توسط احزاب سياسي تعيين شده اند راي مثبت دهد. به همين علت شاهديم که جريان خزنده فرهنگي طي چند سال با نفوذ به يارگيري از دانشگاه ها پرداخته و نقش زيادي در ايجاد بحران هاي سياسي کاذب داشته است.
    *
قشر مرفه بي دردي که ماشين هاي خارجي گران قيمت زير پا انداخته برايش مهم نيست که قيمت بنزين به ليتري چند هزار تومان هم برسد اين مشکل براي ما حقوق بگيران است که با کوچک ترين تغيير در قيمت سوخت تمام زندگي مان مختل مي شود.
        *
دولتمرداني مثل آقاي زنگنه وقتي باورشان بر اين باشد که ما (ايراني ها) نمي توانيم نتيجه آن مي شود که زبان باز کند و بگويد اگر ايران نفت نداشت ژاپن نمي شد بلکه افغانستان مي شديم. چطور در هسته اي مرزهاي علمي را شکستيم و وارد باشگاه اتمي شديم و يا در صنايع دفاعي به آخرين فن آوري پرتاب موشک دست پيدا کرديم. مشکل برخي از افراد قهر کردن با قابليت هاي اين مردم تاريخ ساز است.    احمدزاده
    *
محکم ترين دليلي که ثابت مي کند ساکتين فتنه در پي کامل کردن فتنه 88 هستند اين جمله يکي از اصلاح طلبان است که گفته براي جلوگيري از بازگشت اصولگرايان به قدرت حاضرند خون بريزند. معنا و مفهوم اين جمله آيا چيزي غير از ديکتاتوري است؟
       *
مسئول کشاورزي کشور در جوابيه اين سوال که چرا 1700 تن سيب زميني را بين مردم توزيع نکرده و برعکس زير خاک دفن کرده است گفته که خلاف قانون بازار عمل نمي کند! با اين رفتار که دولت در پيش گرفته خداوند چگونه به ما رحم کند؟ قانون دين منع اسراف است قانون بازار ديگر چه ديني است؟!
         *
در اخبار آمده بود به دستور دولت تدبير و اميد براي تنظيم نرخ بازار سيب زميني مقدار 1700 تن از اين محصول را زير خاک چال کرده اند. چه اشکال داشت که يا وارد بازار مي شد يا رايگان بين مردم توزيع مي کردند. چرا دولتي ها کاري مي کنند که خداوند قهرش بگيرد؟    * صدا و سيماي جمهوري اسلامي به رغم همه کم لطفي هاي دولت در پرداخت هزينه هاي مالي رسانه ملي توانسته موفق عمل کند. از ميان برخي از شبکه هاي صدا و سيما افق و مستند خوب درخشيده اند.
      *
قضيه هديه سکه هاي طلااز سوي دفتر آقاي ترکان به مديران صدا و سيما که خوشبختانه مورد پذيرش واقع نشده پرده ها را کنار زد و ثابت کرد چنين دولتمرداني نمي توانند جلوي مردم جانماز آب بکشند، ديديم که خدا دستشان را در خيلي از مسائل رو کرده است.
     *
اهداي سکه توسط يکي از مسئولين دولتي به مجريان برنامه «پايش» که با عدم پذيرش دست اندرکاران برنامه به دليل توهين آميز بودنش مواجه شد، نشان دهنده چه رويه اي در اين دولت است؟ آيا معني تدبير و اميد و اعتدال اين بود؟    احمدي
    *
اگر قرار بود کدخدادرماني جواب بدهد چرا جنگ فقر و غنا به وجود آمد. چرا شمال و جنوب اقتصادي درست شد، چرا تعدادي از کشورهاي استعمارگر و بقيه به صورت مستعمره عقب نگه داشته شده درآمدند؟
      *
يک نگاه به کشورهاي اطراف بيندازيم. کدام يک از کشورها از طريق رابطه با آمريکا پيشرفت کردند و متضرر نشدند که بخواهند براي ما الگو بشوند.
        *
يکي از تدابير وزارت نيرو در دولت يازدهم اين است که اگر به هر دليلي قبض برق پرداخت نشد به دوره بعد منتقل نمي شود بلکه اخطار داده مي شود و بعد از پرداخت بايد مبلغ 4000 تومان نيز هزينه اخطار پرداخت شود تا از ليست قطع برق خارج شود.    طاعتي- لاهيجان
    *
من به خريد کالاهاي ايراني از جمله پرايد با همه مشکلاتش به خاطر اينکه حاصل دسترنج ايراني است افتخار و مباهات مي کنم ولو اينکه هر روز براي رفع نقص آن به تعميرگاه مراجعه کنم. ولي خريد کالاي خارجي از جمله ماشين هاي خارجي که ادعا مي شود کيفيت دارند نه تنها افتخار ندارد بلکه اسارت و حقارت به دنبال دارد. ايراني باشيم و به خود افتخار کنيم و صدالبته بر کيفيت توليدات داخلي روز به روز بيفزاييم.
       *
دولت تدبير و اميد چند ماه است يارانه نقدي بنده را که يک روزنامه نگار بازنشسته هستم قطع کرده در حالي که همسرم خانه دار است و فرزندانم درس مي خوانند. در عوض يارانه نقدي صاحب نمايشگاه خودروي محله ما سر ماه پرداخت مي شود. آيا تيم اقتصادي دولت استحقاق تبريک ندارد؟    م- س