كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 1 آذر-94
كيهان و خوانندگان
دوذوقه یا توبره وآخور خوری سربازجو شریعت نداری از طریق پیام های دروغین وقلابی اوین نامه اش دنبال شده  چون بایک چند نشان زده است .برای اینکه هم از دولت احمدی نژاد حمایت کرده و دروغ گفته است .هم انتقاد به دولت روحانی  کرده است .هم سیاست بانکی- اقتصادی وصنعتی اش را  ززر سئوال برده وتمسخر کرده است که به نفع اقتصاد چین وام خرید خودروی چینید اده است .در این رابطه پیام داده است:    25 ميليوني براي خودروهاي چيني است که به قول دو سال پيش آقاي روحاني اشتغالزايي است اما براي مردم چين!        * دولت براي خروج از رکود، بسته اقتصادي خود را در قالب وام خودرويي 25 ميليوني با بازپرداخت 7 ساله ابلاغ کرد. هنوز چند روز از اجراي آن نگذشته بود که به اصطلاح دبه درآوردند که 7 ساله نيست و 4 ساله است! در همين کش و قوس مجددا خبرهايي به گوش رسيد که وام خودرو متوقف شد! چرا؟ براي اينکه قرار بود تا سقف فروش 110 هزار خودرو باشد!
    * دشمنان دين خدا آن قدر احمق هستند که حتي به فکرشان هم نمي رسد اين همه تغيير و تحولات سياسي در منطقه به طور خاص و در کل جهان به طور عام در جهت بيداري بشر علت تامه اش تنها فعاليت هاي جمهوري اسلامي نبوده بلکه خداوند سبحان به وعده هاي خود در کتاب مجيدش عمل نموده و مي خواهد جهان را عاري از فرعون و فرعونيان زمان بگرداند و صلح جهان را به دست صاحب اصلي اش محقق سازد.
       * از موضع امتناع مرجع عاليقدر آيت الله مکارم شيرازي از ديدار با وزير ارشاد نبايد به همين راحتي عبور کرد. اميدواريم مسئولان ارشاد بخصوص وزير اين امتناع و انتقاد رسمي را به فال نيک گرفته و آنچه معظم له نسبت به آن گلايه داشتند را مورد بررسي قرار دهند و در عملکرد اين وزارتخانه تجديد نظر اساسي کنند. اين مسئله به نفع مردم و مسئولان است.

      * اگر مسئولي به امر ولي معظم فقيه گردن نهاد شامل رحمت خداوند مي شود و در غير اين صورت شقي مي شود و اين شقي شدن از دل به زبانش جاري مي شود و ذاتش را بيرون مي ريزد.

       * انهدام 1700 تن سيب زميني در دولت تدبير و اميد چه معني و مفهومي دارد؟ آيا اين عمل اسراف و ضرر به کشاورزان و باعث بيکاري تدريجي آنها نخواهد شد؟
    * روزنامه بهار و برخي ديگر از روزنامه هاي اقتصادي وابسته به اصلاح طلبان را رايگان در منطقه بازار توزيع مي کنند. منبع مالي اين روزنامه ها کجاست؟
       * روزنامه هاي موسوم به اصلاح طلب و روزنامه ايران را مجاني بين بازاريان در خيابان مولوي تبليغ و پخش مي کنند. مسئولان رسيدگي کنند.

        * تا وقتي تک تک جنايتکاران مزدور و مسلح وجب به وجب خاک سوريه و عراق را ترک نکرده اند گفت و گوي آتش بس معنا و مفهومي ندارد. اين را بايد ديپلمات هاي ما در مذاکرات هرگز فراموش نکنند.    
سرابي
    * آنها که در داخل ايران مي گويند ما مخالف حکومت بشار اسد هستيم از دو حال خارج نيستند يا وطن فروش هستند که در مقابل آن همه جنايت داعش سکوت اختيار کردند.يا دلارهاي آل سعود به مشامشان خورده و مي خواهند حکومت مردمي سوريه را به دلخواه اسرائيل تغيير دهند.    
عوني
    * جنايتکاران سعودي هفت ماه است که مردم بي دفاع يمن را هر روز مثل آن يک شب پاريس مورد قتل عام قرار مي دهند و کسي صداي اعتراضش بلند نمي شود. حال چه شده که در يک حادثه تروريستي در فرانسه مردم غيرنظامي کشته شدند و اين همه جنجال و اعتراض بلند شد چرا وقتي مردم بي گناه در سوريه، عراق، پاکستان و... مورد قتل عام قرار مي گيرند، کسي اعتراض نمي کند. چه ساده اند برخي از مسئولان ما که با اين موج سازي ها همراه مي شوند!

      * تدبير دولت تدبير و اميد در حمايت از توليد داخلي جاي تعجب و واسفا دارد، هر کسي با فاکتور صوري خريد لوازم ايراني و ارائه آن به بانک مي تواند تيشه به ريشه صنايع و توليدات داخلي بزند. براي بانک راست و دروغ بودن فاکتور مهم نيست، مهم يک برگه بي پشتوانه است. بايد نظارت در اين زمينه تقويت شود که برنامه اي براي حمايت از توليد داخلي به ضد خود تبديل نشود.

       * اين همه اتوبوس خالي وجود دارد پس آيا بهتر نبود بخشي از اين امکانات بيت المال در اختيار مردم قرار گيرد تا زائران اربعين به راحتي خود را به سر مرز برسانند. اين همه مشتاق چطور ممکن است بتوانند باخودروي شخصي بدون دردسر خود را به سر مرز برسانند؟

       * بايد به اين دولت تبريک گفت که تشخيص داده وام خودرو، واجب تر از وام ازدواج است!

        * علت قطع بيمه تاکسيرانان آن هم بدون اعلام قبلي چيست؟ لطفاً مسئولان پاسخ دهند.    
اميد روحاني
    * يک ماشين پلاک مجازي اسقاطي دارم و کسي آن را برنمي دارد و دليل آن را هم پلاک مجازي اعلام مي کنند. تمام مراحل و کارهاي اداري آن هم انجام شده است. اگر دولت هنوز پلاک مجازي را تصويب نکرده چرا ما را به دردسر مي اندازد و پول خودمان را نمي دهد.    
احمد کيواني
    * دولت قبل 25 ميليون وام مسکن با بهره 4 درصد داد و ميليونها نفر را صاحب خانه کرد که دولت تدبير نام آن را مزخرف ترين طرح گذاشت. دولت تدبير و اميد و اعتدال اما وام 25 ميليوني خودرو با بهره 16 درصد داد تا هزاران دستگاه پرايد و پژو و ... باد کرده در انبارها را به جاي مسکن به افراد غيرنيازمند تحويل شود! تفاوت اين دو را مقايسه کنيد. از اين بدتر دادن وام 25 ميليوني براي خودروهاي چيني است که به قول دو سال پيش آقاي روحاني اشتغالزايي است اما براي مردم چين!

        * دولت براي خروج از رکود، بسته اقتصادي خود را در قالب وام خودرويي 25 ميليوني با بازپرداخت 7 ساله ابلاغ کرد. هنوز چند روز از اجراي آن نگذشته بود که به اصطلاح دبه درآوردند که 7 ساله نيست و 4 ساله است! در همين کش و قوس مجددا خبرهايي به گوش رسيد که وام خودرو متوقف شد! چرا؟ براي اينکه قرار بود تا سقف فروش 110 هزار خودرو باشد! يعني تنها هدف، فروش همين تعداد خودروهاي برف و باران خورده 4-3 سال اخير بود که روي دست کارخانه هاي سايپا و ايران خودرو باد کرده بود نه گره گشايي از کار ملت. در واقع پول ملت در بانک ها به صورت وام به همان مردم داده شد تا فقط مشکل خودروسازان دولتي را حل کند. اين بود تدبير و اميد!    
احمدزاده
    * در اين دوره از انتخابات بايد کساني تاييد صلاحيت بشوند که در حرف و عمل ضدغرب باشند. بعضي ها فقط در شعار صحبت از استقلال مي کنند نوبت به عمل که مي رسد دنباله رو برنامه هاي غربي ها هستند.

      * دولت مشخص کند در مسير توليد با مصرف کالاچند بار مي خواهد ماليات ارزش افزوده بگيرد و به قيمت کالااضافه کند؟
    * 40 روز است از خريد خودرو در شرکت ايران خودرو انصراف داده ام ولي پول پرداخت شده بنده را برنمي گردانند. چرا مسئولان اين شرکت به آنچه که در عقد قرارداد آمده تعهد ندارند.
       * درختان با قدمت 50 ساله قسمت چپ انقلاب تا ميدان شهيدان گمنام شهرستان شهريار در حال خشک شدن هستند، مسئولان شهرستان توجه کنند.