كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 8 بهمن -94
كيهان و خوانندگان
  زیرسئوال بردن سفرروحانی به ایتالیا و سخنرانی وی از موضع بازجویی ومچ گیری وافشاگری که  گفته شده جنبه تبلیغاتی دارد  ونیاز بها ینگونه سخنرانی نبودکه سربازجو شریعت نداری درپوشش پیام قلابی ودروغین علیه ی ر وحانی دراوین نامه اش چنین بازتاب داده است :    در مصاحبه رئيس جمهور با همتاي ايتاليائي خود در رم، ضمن اشاره به نياز طرفين به تعامل بيشتر، اشاره اي هم به فقر برخي خانواده ها و نياز مبرم شان به نان شب کرده و گفتند با اين معضل، آنها به کتابخواني و امور فرهنگي روي نمي آورند! که وظيفه ايجاب مي کند اين گونه معضل ها رفع گردد. سوال اينجاست که چه ضرورتي براي طرح اين موضوع که بيشتر جنبه تبليغات انتخاباتي دارد در جلسه با همتاي خود در کشور بيگانه وجود داشت؟! آيا طرح مشکلات درون هر کشور در چنين نشست هايي نقطه ضعف ديپلماسي نيست؟ مشاورين همراه چرا دقت لازم را ندارند.    
     اعضاي محترم شوراي نگهبان هزاران شهيد براي حفظ انقلاب و اسلام، مصاديق «فمنهم من قضي نحبه» شد و شما اکنون در پيشاپيش صفوف مصاديق و «منهم من ينتظر» هستيد. همواره در اين پيکار مقدس براي خدا «لايخافون لومهًْ لائم» باشيد که جز« احدي الحسنيين» در انتظار شما نيست. انتخابات پيش رو از بزنگاه هاي امتحان الهي براي ملت و شوراي نگهبان است.
     در مصاحبه رئيس جمهور با همتاي ايتاليائي خود در رم، ضمن اشاره به نياز طرفين به تعامل بيشتر، اشاره اي هم به فقر برخي خانواده ها و نياز مبرمشان به نان شب کرده و گفتند با اين معضل، آنها به کتابخواني و امور فرهنگي روي نمي آورند! که وظيفه ايجاب مي کند اين گونه معضل ها رفع گردد. سوال اينجاست که چه ضرورتي براي طرح اين موضوع که بيشتر جنبه تبليغات انتخاباتي دارد در جلسه با همتاي خود در کشور بيگانه وجود داشت؟! آيا طرح مشکلات درون هر کشور در چنين نشست هايي نقطه ضعف ديپلماسي نيست؟ مشاورين همراه چرا دقت لازم را ندارند.    
طالعي
     آقاي رئيس جمهور گفته اند ما در بحث هسته اي به اهداف خود رسيديم! آيا برچيدن سانتريفيوژها، خارج کردن قلب راکتور اراک و خارج شدن اورانيوم غني شده از کشور به اهداف خود رسيدن است؟! هزينه هاي سنگين برجام چون تيري است بر قلب هر ايراني غيرتمند. ديگر نمک به اين زخم نپاشند.    
سوري
     کشور ما خود يکي از صادرکنندگان سموم و کودشيميايي در جهان است. مگر حضرت آقا نفرمودند که به جز کالاهايي که مشابه آن در ايران يا ديگر کشورها پيدا نشود آن هم صرفا براي داروهاي حياتي بيماران صعب العلاج و قطعات ضروري از آمريکا نبايد چيزي وارد کنيم. حال اينکه آقايان اين قدر اصرار بر واردات از آمريکا دارند واقعا جاي سوال است.


     پشت وزير راه و شهرسازي به کجا گرم است که اين قدر اصرار بر منحل کردن سازمان حمايت از مصرف کننده و عدم درج قيمت بر روي کالاها دارد. اصلادر حوزه مسئوليت ايشان چه کالايي به فروش مي رسد!

     تحليل پايگاه گلوبال ريسرچ درباره برجام داراي چند نکته حائز اهميت است. اذعان اين پايگاه به مسئله تحريم هاي موشکي آمريکا بر ضد ايران به خوبي از نگاه خدعه گرانه آمريکا به برجام در جهت تضعيف توان بازدارنده انقلاب اسلامي در منطقه حکايت دارد. خود اين پايگاه اذعان کرده است که آمريکا اصولادنبال صلح نيست و دنبال حاکم کردن هارموني شيطاني خود در کل دنياست. با اين وصف چرا برخي از افراد و روزنامه هاي زنجيره اي در داخل دنبال بزک کردن چهره شيطان بزرگ هستند بايد درباره آن ها بررسي کرد.
     از روزنامه کيهان که براي ما روشنگري مي کنند کمال تشکر را دارم اين روزنامه را با يک روزنامه دولتي مقايسه مي کردم که صحبتهاي سخنگوي قوه قضائيه را سانسور کرده بود و در مورد پرونده کرسنت حتي يک کلمه هم ننوشته بود! به نظر دولتي ها اگر کيهان نبود ما حق نداشتيم مثل اين خبر را داشته باشيم! چرا دانستن را از مردم دريغ مي کنند؟

     از روزنامه کيهان کمال تشکر را داريم حداقل واقعيت هاي جامعه و نقدها را از اين روزنامه مي خوانيم الان وضعيت معيشتي توده مردم مهم تر است يا خريد هواپيما؟ اين پولهاي اندک در اين شرايط بايد به جيب غربي ها برود؟

     نماينده اي که گفته بود اشکالي ندارد يک مجلس اپوزيسيون نظام تشکيل شود، فقط بايد خود را به يک روان پزشک معرفي کنند.

    يک دبير

     از اخبار بيست و سي شبکه دوم سيما ماجراي مجلس ششم پخش شد که واقعاً درس آموز بود. با خسارت هايي که کشور از مجلس ششم ديده بايد هوشيار بود که مجلس آينده به چنين سرنوشتي دچار نشود.

     اگر رئيس جمهور پاسخ وزير خارجه کريه المنظر شيطان بزرگ را ندهد که گفته دستگيري تفنگداران مورد تاييد دولت روحاني نيست، به عزت اسلامي، انقلاب و اتحاد کشور جفا کرده است.

     اينکه کري براي مفقود شدن چند تبعه آمريکايي در عراق با ظريف تماس گرفته و درخواست کمک مي کند و او نيز وعده همکاري مي دهد چه توجيهي دارد؟ مگر حضرت آقا نفرمودند ما به غير از برجام هيچ مذاکره اي در هيچ زمينه اي با شيطان بزرگ نداريم؟! اين تخلف وزارت امور خارجه در پسابرجام شبهات زيادي ايجاد مي کند و نتايج برجام را بيشتر زير سوال مي برد. مردم بيش از اين نمي توانند نظاره گر اين تخلفات باشند.

     علي رغم اقرار مسئولين بر رکود در کشور چه تحولي در زندگي امثال من رخ داده که با يک مغازه اجاره اي لوله کشي در شهر ري ماليات سال 91 من از چهارصد هزار تومان بدون کار کارشناسي و مميزي با جهش سرعت نور به يکباره به چهارميليون و سيصد و شصت و پنج هزار تومان رسيد؟! انتظار مي رود در افزايش قيمت ها طوري عمل شود که باعث سکته قلبي ماليات دهندگان نشود و قابل هضم هم باشد نه به يکباره با افزايش ده برابري رو به رو شوند.

    ابوالحسن سليمي - تهران

     از آقاي سيف مي پرسم با مسدود کردن موسسه ثامن الحجج سپرده گذاران چه گناهي دارند که بايد متضرر شوند؟ مشکل سپرده گذاران چگونه رفع مي شود؟

        در مهر ماه 93 بازنشسته شده ام با گذشت 9 ماه از بازنشستگي خود در خرداد 94 تنها 25 درصد پاداش خود را دريافت کردم. علي رغم گذشت 16 ماه از تاريخ بازنشستگي هيچ خبري از پرداخت 75 درصد باقيمانده نيست. چطور براي خالي کردن انبار شرکت هاي خودروسازي وام هاي 25 ميليوني به مردم داده مي شود ولي از پرداخت حق و حقوق فرهنگيان طفره مي روند؟!

    دبير بازنشسته- اردبيل

     از شهردار محترم تهران درخواست مي شود براي اشاعه فرهنگ نماز در جامعه هنگام اقامه نماز در 3 نوبت صبح، ظهر و شب پارکينگ هاي اطراف مساجد به ويژه حرم مطهر حضرت عبدالعظيم حسني(ع) به صورت رايگان در اختيار کساني که خود را براي اقامه نماز اول وقت به اين حرم مطهر مي رسانند قرار دهند. در حال حاضر اگر کسي خود را موظف به اقامه نماز در سه نوبت کند بايد حداقل روزي سه هزار تومان پول پارکينگ پرداخت کند.

    صادقي- شهر ري

     اداره گاز شهرستان نکا در مازندران گاز شهري اهالي روستاي خورشيد را به دليل بدهي قطع کرده در حالي که دولت کاري با بدهکاران ميلياردي بانک ها ندارد.

     کارمند بازنشسته شرکت برق تهران هستم. تامين اجتماعي اعلام کرد که براي تکميل فرم آتيه سازان به خيابان آيت الله کاشاني مراجعه کنيد. هنوز آدرس جديد را ياد نگرفته بوديم اعلام شد به منطقه گلديس مراجعه شود و پس از مدتي مجدداً خيابان ستارخان را اعلام کردند! ما بازنشستگان دهه 80 زندگي، چگونه توانائي اين تغيير و تحولات و رفت و آمدها را داريم؟ انتظار مي رود امکانات سهل تري براي امثال ما در نظر بگيرند و ما را در اين شهر پر دود و پر ترافيک روانه معابر و خيابانها نکنند و حقوق ما را هم از هشتم هر ماه به 23 هر ماه تغيير ندهند!

    آب پيکر

     يک شهروند مشهدي و معلول جسمي- حرکتي هستم. در ملاقاتي که براي پيگيري مشکل مسکن و بيکار بودنم با استاندار خراسان رضوي داشتم قرار شد مبلغ 40 ميليون تومان به صورت بلاعوض از طريق اوقاف و بهزيستي به بنده کمک شود و همچنين به کارگيري بشوم ولي تا امروز به هيچ کدام از وعده هاي خود عمل نکرده اند. تکليف چيست؟
    اسدي
     اپراتور همراه اول يک پيام چند جمله اي را به چند پيام جداگانه تقسيم و ارسال مي کند به گونه اي که از حاصل کار هيچ چيز متوجه نمي شويم.