دفن 9 کشته شدگان پاسدار در سوریه قم ودماوند

دفن  9  کشته شدگان پاسدار در سوریه قم ودماوند   8 بهمن – 94
همچنان سیاست دفاع از هم پیمان بشار اسد جنایتکار موجب کشته شدن رو به رشد پاسداران وبسیجیان می شود واجسادشان تحویل گرفته وبی سر وصدا وتشریفات دفن می شوند.
پيکرهاي پاک 8 شهيد مدافع حرم حضرت زينب(س) در قم تشييع و به خاک سپرده شدند.
    به گزارش خبرگزاري فارس از قم ظهر ديروز پيکر هشت تن از شهداي مدافع حرم حضرت زينب(س) از مسجد امام حسن عسکري(ع) تا حرم حضرت معصومه(س) تشييع شدند.

    پيکر شهداي مدافع حرم حضرت زينب(س) با حضور جمعي از مردم، روحانيون و مسئولان استان قم تشييع و سپس در قطعه 31 مدافعين حرم آرامستان بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شدند.

    شهيدان سيد مصطفي موسوي، بشير ناطقي، سيد محمد حسيني، سلطان علي رحيمي، رضا حيدري از تيپ فاطميون و شهيدان حکيم حسين، واصف حسين و سيد علي شاه از تيپ زينبيون از جمله کساني بودند که در راه دفاع از حرم حضرت زينب(س) توسط گروهک تکفيري صهيونيستي داعش به درجه رفيع شهادت نائل شدند.
دفن  کشته شده در سوریه  در دماوند
پيکر مطهر شهيد سيد ياقوت سجادي از شهداي مدافع حرم حضرت زينب(س) ديروز در آييني در شهر کيلان از توابع شهرستان دماوند تشييع و به خاک سپرده شد.
    به گزارش ايرنا، در اين مراسم که مسئولان، خانواده هاي معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و شماري از افغان هاي مقيم اين شهرستان حضور داشتند پيکر مطهر اين شهيد 20 ساله تبعه افغانستان در گلزار شهداي اين شهر به خاک سپرده شد.

    شهيد سجادي در دفاع از حرم حضرت زينب(س) به دست گروهک تروريستي داعش در سوريه به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

    پدر و مادر اين شهيد جوان در افغانستان ساکن هستند و در تشييع پيکر شهيد فرزند خويش حضور نداشتند.

    اين گزارش حاکي است نهمين شهيد مدافع حرم شهرستان دماوند امروز در شهر آبسرد تشييع مي شود