كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 6 بهمن - 94
كيهان و خوانندگان    
زیر ضرب گرفتن شدید روحانی و برخی  وزرای دولت روحانی  همچون وزیر نفت  و زیر سئوال بردن قراردادهای نفتی  این وزارتخانه  برای اینکه اینان مقصر کنون بحران و رکود اقتصادی معرفی شوند که از طریق پیام های  قلابی ودروغین ضد آمریکایی و مخالفت با برجام اوین نامه ی سربازجو شریعت نداری پیگیری می شود که شاما :  هم شهيد داد ه ام و هم فرزندم بيکار است. دولت به جاي گره گشايي از مشکلاتي مثل بي کاري و... با آب و تاب صحبت از خريد انبوه هواپيماي ايرباس کرده است. بنويسيد گرفتاري مردم چيز ديگري غير از دغدغه هاي عجيب دولت است.     به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنيم اگر به قول ايشان دست و پاي اقتصاد کشور به غل و زنجير بسته شده به دليل نگاه به خارج است. اگر دولت سياست اقتصادي درست داشته باشد و بر اقتصاد مقاومتي عمل نمايد تحريم هاي دشمنان تاثيري نخواهد داشت.
    
وقتي وزير نفت کشور مرتب به دنبال خارجي ها افتاده به معناي اين است که به ظرفيت و توانمندي هاي داخل کشور اعتقاد ندارد. اجازه بدهند مردان ساخته شده براي شرايط سخت به ميدان بيايند و موانع را از سر راه بردارند.
       
اگر حاصل رفت و آمدهاي دولت با کشورهاي غربي واردات کالاهاي مصرفي به کشور باشد از الان بدانيم که ضرر زيادي کرده ايم. هيچ کشوري با واردات پيشرفت نکرده که کشور ما دومي اش باشد.    
     آيا عصبانيت آقاي رئيس جمهور در جلسه با استانداران ترس از تشکيل مجلس قوي است؟ البته مجلس قوي باعث خواهد شد دولت به خودش تکان بدهد ولي آيا دولت به دنبال تشکيل مجلس ضعيف و حلقه به گوش دولت است؟
        
برخي مسئولين دولتي که براي مدعيان اصلاحات اين همه سينه سپر مي کنند آيا نمي دانند که رئيس جمهور آمريکاي شيطان بزرگ و رژيم صهيونيستي و نامشروع و غده سرطاني منطقه آنها را پياده نظام خود تلقي مي کنند؟! حقيقتا يک مسئول در نظام مقدس برآمده از خون شهيدان چه ارتباطي مي تواند با اين فتنه گران وطن فروش داشته باشد؟!
      
آقاي رئيس جمهور خط و نشان کشيده که بعد از امضاي برجام به حساب منتقدين خواهد رسيد. اي کاش ايشان همين مقدار قاطعيت برخورد را با بيگانگان در هنگام خلف وعده و نقض برجام داشته باشند.
       
مرّ قانون مي گويد همه مي توانند راي بدهند ولي طبق همين قانون هر کس نمي تواند به عنوان نماينده وارد مجلس شود. پس شرايط نمايندگي و لزوم احراز اين شرايط را براي چه گذاشته اند؟
       
جناب آقاي هاشمي هر از چندي از شما اظهارات عجيبي منتشر مي شود که آخرين آن اين است که گفته ايد همه جناح ها به نظام وفادارند! آيا جناحي که در مجلس ششم تحصن کرد به نظام وفادار بود؟ آيا جناحي که فتنه 88 را به پا کرد و اين همه خسارت به نظام وارد کرد و به نيابت از دشمن به ايفاي نقش پرداخت به نظام وفادار بود؟!    طباطبايي- قم
    
آقاي هاشمي به خاطر رد صلاحيت چند نفر فتنه گر فاسد طوري اظهار نظر مي کند که انگاري اين چند نفر رد صلاحيت شده نماينده 10 ميليون نفر بوده اند! به ايشان عرض مي کنم آيا اين بيش از چهار هزار نفر تاييد صلاحيت شده نمي توانند نماينده همه گروه ها باشند- علي رغم اينکه از تمام طيف هاي فکري جامعه هستند.
    
محمود شهرابي
    
روزنامه آفتاب يزد از روزنامه هاي مدافع سرسخت دولت هم اعتراف کرده مردم از اجرايي شدن برجام خوشحال نشدند و جشن نگرفتند. يعني اين آش به حدي شور شده که صداي آشپز را هم درآورده است!     پيشنهاد مي کنم بنرهايي از اسارت يانکي ها به دست توانمند پاسداران نيروي دريائي سپاه در مراکز و ميادين اصلي شهرها نصب شود.
      
انتظار مي رفت آقاي رئيس جمهور از دريادلان حافظ مرزهاي آبي جنوب کشورمان که به موقع در مقابل تجاوز تفنگداران آمريکايي واکنش نشان دادند قدرداني مي کرد ولي دريغ از يک تشکر خشک و خالي.
     
خدا وکيلي اگر دولت فعلي مي خواست تفنگداران متجاوز آمريکايي را از مرزهاي آبي کشورمان خارج بکند چه امتيازهايي بايد مي بخشيد تا بعد از مدتي در اين کار موفق آيا بشود يا نشود! پس خدا را شکر که سپاهيان جان بر کف بدون کوچک ترين امتيازي يانکي ها را بيرون انداختند.
     
هم شهيد داد ه ام و هم فرزندم بيکار است. دولت به جاي گره گشايي از مشکلاتي مثل بي کاري و... با آب و تاب صحبت از خريد انبوه هواپيماي ايرباس کرده است. بنويسيد گرفتاري مردم چيز ديگري غير از دغدغه هاي عجيب دولت است.    رضايي
    
به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنيم اگر به قول ايشان دست و پاي اقتصاد کشور به غل و زنجير بسته شده به دليل نگاه به خارج است. اگر دولت سياست اقتصادي درست داشته باشد و بر اقتصاد مقاومتي عمل نمايد تحريم هاي دشمنان تاثيري نخواهد داشت.
    
وقتي وزير نفت کشور مرتب به دنبال خارجي ها افتاده به معناي اين است که به ظرفيت و توانمندي هاي داخل کشور اعتقاد ندارد. اجازه بدهند مردان ساخته شده براي شرايط سخت به ميدان بيايند و موانع را از سر راه بردارند.
       
اگر حاصل رفت و آمدهاي دولت با کشورهاي غربي واردات کالاهاي مصرفي به کشور باشد از الان بدانيم که ضرر زيادي کرده ايم. هيچ کشوري با واردات پيشرفت نکرده که کشور ما دومي اش باشد.    نادري
    
حضور بي ثمر هيئت هاي تجاري و شبه تجاري متعدد و نشست هاي مختلف با اعضاي دولت و اظهار بازگشايي هزار ال سي در روز تعطيلي بانک هاي خارجي، نشانه ذوق زدگي بيش از اندازه برخي دولتي ها بود لازم است به دور از اين همه ذوق زدگي و بي صداقتي با مردم و توجه مطلق به بهره برداري در انتخابات پيش رو، چارچوب و حدود و ثغور اين نشست ها مشخص و از هر سخن به دور از واقع که عبور از خطوط قرمز نظام مي باشد، همچون مذاکره با شيطان بزرگ جلوگيري کرد. اميد است در اين خصوص رگ گردن کسي برآمدگي پيدا نکند و برچسب مارکسيستي نزند!    محمودي
    
آقاي رئيس جمهور با عنوان کردن ضرورت استفاده از امثال زيادبن ابيه ها در مديريت کشور لو دادند که از ديد ايشان داشتن صلاحيت اخلاقي و شرعي در بکارگيري مديران در اداره کشور موضوعيت ندارد. چون منظور ايشان شخصيت منفي زيادبن ابيه يعني شخصيت دوران پس از امير المومنين(ع) بود که وي حجربن عدي را به شهادت رساند، نه موقعي که هنوز تخلفي نکرده بود.
     
وزارت اقتصاد قرار است دستگاه هايي به نام «صندوق مکانيزه» براي ثبت ورود و خروج کالاها در واحدهاي صنفي کار بگذارد تا با محاسبه سود و زيان کسبه و بر اساس درآمدها اقدام به گرفتن ماليات نمايد. در اين خصوص سوالاتي مطرح است که انتظار مي رود مسئولين امر پاسخ دهند: 1- اگر دستگاه ها را کار گذاشتند و صحت اظهارات کسبه مشخص شد آيا بر همان اساس اقدام به گرفتن ماليات مي کنند؟ 2- اگر محرز شد که سال هاي قبل ماليات بيشتر گرفته شده آيا به کسبه عودت داده مي شود؟ 3- آيا اين دستگاه ها در شرکت هاي بزرگ منسوبان برخي از افراد ويژه هم نصب مي شود؟     احمدزاده
    
شعبه بانک ملي ايران در شهرک خانه اصفهان با مساحت بسيار کم در طبقه زيرزمين واقع شده و ساختمان فاقد پنجره رو به بيرون است و کار مراجعين در فضاي تاريک و بسته انجام مي گيرد. چرا براي رعايت حال مشتريان بانک مکان بهتري را در نظر نمي گيرند؟
    
چه اميدي به دولت تدبير مي توان داشت وقتي که در شهرستان تازه تاسيس باخزر واقع در خراسان رضوي 259 دختر دانش آموز منطقه به دليل تجميع مدارس روستايي و عدم خدمات دهي مجبور به ترک تحصيل شده اند.
     
اداره بازنشستگي آموزش و پرورش تهران به جاي پرداخت وام به اعضاي صندوق امام جواد(ع) اين اداره، موجودي صندوق را در بانک صادرات سپرده گذاري نموده و اعضايي که نياز به وام دارند بايد مدت ها منتظر بمانند و به جاي وام قرض الحسنه، وام با سود 28 درصد دريافت کنند. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.    يک فرهنگي بازنشسته تهران
    
بانک صادرات شعبه مياندرود سورک ساري يارانه واريز شده در هر ماه را بابت قسط وام دريافتي برداشت مي کند. بنده تعجب مي کنم با اين سخت گيري بانک ها بدهکاران ميلياردي چگونه به وجود آمده اند؟ معلوم مي شود حساب و کتاب بانک ها فقط در مورد ما قشر ضعيف و حقوق بگير دقيق است.
     
نصب گسترده آگهي هاي تبليغاتي حاوي استفاده ابزاري از زن در نقاط مختلف شهر چهره عمومي جامعه شهري را خراب کرده است. کرامت و عزت بانوان ما را دارند به کجا مي برند؟
    
جذبه هاي زنانه و زن ابزاري در آگهي ها و سريال هاي صدا و سيما مغاير با امر به معروف در نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد. انتظار مي رود رئيس محترم صدا و سيما و شوراي نظارت بر اين سازمان عنايت بيشتري داشته باشند.    عبدي