اعتراض 2 منتخب مردم به مصادره گرايي مدعيان اصلاح طلبي

خبر ويژه 
اعتراض 2 منتخب مردم به مصادره گرايي مدعيان اصلاح طلبي  11 اسفند -94
دولپه یاتوبره و آخور خوری سربازجو شریعت نداری .زیرا این خبر ویژه بازتولید خبر ستون جوک وچرت گویی گفت وشنود اوین نامه ی کیهان است .

دو منتخب مردم در استان فارس به مصادره خود از سوي مدعيان اصلاح طلبي اعتراض و اعلام برائت کردند.
    سيدعلاءالدين خادم از حوزه انتخابيه سپيدان و بيضا با انتشار بيانيه اي اعتراضي نوشت: با نهايت خضوع و خشوع خداوند بزرگ را شکرگزارم که الطاف کريمانه خود را در لبيک به نداي رهبري، مشمول حال مردم شريف و شهيدپرور شهرستان سپيدان نمود تا بتوانند در هفتم اسفند حماسه ارزشمندي را در تاريخ خويش ثبت نمايند. اينجانب مراتب تقدير و سپاس خود را نثار اين مردم بزرگ اعم از خانواده معزز شهدا، جانبازان، ايثارگران، و همه اقشار مختلف شهري و روستايي که پيوند عميقي در صداقت و راستي دارند، مي نمايم.

    براساس تعهدي که نسبت به ارزشهاي انقلاب اسلامي و راه امام(ره) و حفاظت از قانون اساسي و تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري دارم نيت خدمت خالصانه به مردم عزيز را سر لوحه کار خود قرار داده ام و از ابتداي ورود به عرصه انتخابات فعاليت خود را بصورت مستقل آغاز نموده و در اين راه از ياري خداوند متعال و حمايت اهل بيت عليهم السلام و همت و کفايت مردم بزرگوار بهره مند بوده ام و وامدار هيچ کس يا گروه سياسي نيستم و بار ديگر اعلام مي دارم که قدردان محبت و شايستگي هاي شما مردم عزيز خواهم بود. اميد است بتوانم گوشه اي از مشکلات شهرستان را در حد توان مرتفع نموده و رضايت حضرت حق و مردم شهرستان را فراهم سازم.

    همچنين دکترمحمدجواد جمالي نماينده منتخب مردم شهرستان فسا در بيانيه اي تصريح کرد: با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و درود بر روح مطهر امام و شهداي گرانمايه اسلام اينجانب دکتر محمدجواد جمالي نماينده منتخب شهرستان فسا در مجلس دهم سرباز و پيرو ولايت مقام معظم رهبري و معتقد به تفکر اصول گرايي هستم متاسفانه در حرکتي غيراخلاقي نام بنده را در ليست هاي مختلفي قرار دادند بنده صراحتا اعلام کرده و مي کنم عضو هيچ گروه و حزب نبوده و نيستم و تفکري بجز تفکر اصول گرايي ندارم.