نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو صدای شما  12 اسفند -94
اشتغال
چندی پیش مسئولان اظهار کردند که 60 درصد کارتن خواب‌ها شهرستانی هستند. به نظر من اگر امکانات اشتغال، رفاه و... در تمامی استان‌ها فراهم باشد، شاهد کارتن خوابی این افراد نخواهیم بود.کارشناسان ذیربط به جای دامن زدن به این مسئله، به دنبال ریشه یابی و علت آن باشند.آزادبخت – تهران
ویزیت بالای پزشکان!
برخی از روانپزشکان حق ویزیت خود را بی‌رویه بالا برده‌اند و آن را بر اساس وقتی که برای ویزیت بیمارانشان می‌گذارند، دریافت می‌کنند که در مورد بنده مبلغ 75 هزار تومان شد.آیا دریافت چنین حق ویزیت‌هایی صحیح و قانونی است؟یک بیمار اعصاب و روان - تهران

* صفاوردی از تهران: به تمامی ایرانیان به خاطر حضور پرشورشان در انتخابات اخیر تبریک می‌گویم. امیدوارم مجلس جدید بتواند مشکلات ساختاری کشور را برطرف نماید. اقتصاد باید رقابتی و آزاد باشد تا کارآفرینان واقعی فرصت ابراز وجود بدست آورند.
* از اهالی محل: خیابان «حسام‌الدین» (هفت‌چنار) واقع در منطقه 11 شهرداری، جوی‌ها بسیار کثیف و پُراز لجن می‌باشد که بوی تعفن آن هر رهگذری را آزار می‌دهد. همچنین موش‌های زیادی در این جوی‌ها وجود دارد. تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
*
گلپایگانی از تهران: قریب به اتفاق کارگران پمپ‌بنزین حُر به طور آشکار و علنی مبادرت به سیگار‌کشی می‌کنند و هنگامی که به آنان اعتراض می‌کنیم در جواب می‌گویند به شما ارتباطی ندارد، پمپ بنزین صاحب دارد! حداقل با چاپ این موضوع به بازرسین شرکت پالایش و پخش بگویید سرکشی کنند تا از این آسیب جدی و خطرناک جلوگیری کنند.