نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما 14 اردیبهشت -95
آموزش آشپزی برای ثروتمندان!
برنامه "به خانه برمی گردیم" که از شبکه 5 سیما پخش می‌شود، در قسمت آشپزخانه معمولاً غذاهایی را آموزش و یا معرفی می‌کند که اکثراً برای اغنیاست و بسیاری از مردم ما امکان تهیه آن را ندارند.خواستم به مسئولان این برنامه پیشنهاد بدهم که غذاهای ارزان قیمت را هم آموزش دهند تا فقرا هم با مواد معمولی امکان طبخ یک غذای خوب را داشته باشند.
یک خانم خانه‌دار – تهران
خدمت سربازی برای فقرا!
ظاهراً مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است افرادی که بالای 8 سال غیبت داشته‌اند بتوانند مدت سربازی خود را بخرند و حتی این خرید را هم اقساطی کرده اند! خواستم تبریک عرض کنم که سربازی کاملاً پولی شده و به فقرا و مستمندان هم تسلیت بگویم که در همه احوال سرشان بی‌کلاه می‌ماند.عبدالله – تهران

* رضایی از تهران: چرا مراکز دندانپزشکی از نرخ ثابت و یکسانی برخوردار نیستند و هرطور که خودشان مایل باشند از بیماران تعرفه دریافت می‌کنند؟ لطفاً مسئولان ذیربط اطلاع‌رسانی کنند.
*
از اهالی پُل مدیریت: باتوجه به گفته مسئولان شهرداری مبنی‌بر جلوگیری از بُرج‌سازی، می‌خواستم به اطلاع مسئولان ذیربط برسانم عده‌ای در منطقه پُل مدیریت، کوی فرهنگ درحال احداث برج‌سازی هستند که با ایجاد سروصدای فراوان،‌ آرامش را از ساکنان منطقه سلب کرده‌اند،‌ بنویسید شاید رسیدگی شود.