نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  5 خرداد -95
نظافت رستوران ها
برای زیارت به حرم حضرت عبدالعظیم شهرری به اتفاق خانواده رفته بودیم. بعد از زیارت برای خوردن شام به یکی از رستوران‌های سنتی بازارچه رفتیم که ایکاش نمی‌رفتیم چون این رستوران از لحاظ بهداشت، غذا و... در وضعیت مناسبی قرار نداشت.به مسئولان وزارت بهداشت بگویید آنان بطور سرزده به این مکانها مراجعه کنند تا از نزدیک خود شاهد این مدّعا باشند.صفرزاده – تهران
سئوال از وزیر محترم آموزش و پرورش
آقای "فانی" وزیر محترم آموزش و پرورش فرموده است هنگام ثبت نام نباید هیچ پولی از اولیاء دانش آموزان گرفته شود. به ایشان بگویید پس مدارس چگونه هزینه‌های آب، برق، گاز، تلفن و... را پرداخت کنند؟ چرا مدیران و معلمان را مقابل اولیاء دانش آموزان قرار می‌دهند؟یک مدیر مدرسه - تبریز
*یک بازنشسته تامین اجتماعی از تهران: من بازنشسته تامین اجتماعی هستم. خواستم به اطلاع شما برسانم طی مدت چهار ماه گذشته دوبار در اتوبوس "بی آر تی" و مترو از من سرقت شد! به مسئولان پیشنهاد می‌دهم به جای گشت نامحسوس بدحجابی، پلیس نامحسوس در اتوبوس ومترو قرار دهند.
*
محمّدی از اسلامشهر: جا دارد مسئولان در اماکن زیارتی (مشهد – قم) در ایام تابستان به دلیل اینکه زائران زیادی به این شهرها سفر می‌کنند، مکان‌هایی را برای اسکان آنها تدارک ببینند تا مردم در این گرانی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها با مشکل روبه رو نشوند.
*
اصغری از تهران: مظلوم‌ترین و محروم‌ترین قشر جامعه، کارگران هستند. چرا نسبت به حقوق کارگران و افزایش دستمزد آنان این قدر کم اهمیت شده ایم؟ اگر کارگران را درنیابیم و وضعیت اجتماعی آنان را رصد نکنیم، هم برای کارگران فضای سختی ایجاد کرده‌ایم و هم کشور از روند حرکتی در مسیر توسعه باز می‌ماند. کارگران خط مقدم حرکت در مسیر پیشرفت هستند، آنان را دریابیم.