كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 13 خرداد - 95
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری در اوین نامه اش گویا تیم همکاری از زندان اوین با خودش به دخمه اوین نامه ی کیهان آورده است  که همراه خودش از اینان  در 3 ستون اوین نامه اش بیشتر  استفاده می کند .چون همیشه فعال اند ومشغول سناریو سازی واتهام زنی وپرونده سازی علیه ی رقبا به ویيه دولت روحانی اند .یکی ستون یادداشت روز نویس است. دیگری ستون لغزخوانی وچرندگویی گفت وشنود است و بالاخره  ستون پیام های های قلابی ودروغین می باشد .برای اینکه هرروز این تیم پیام های قلابی و دروغین تهیه وتنظیم می کند که محورموضوعات مورد مناقشه رقبای درگیر جنگ قدرت و ثروت است . برای همین دربست علیه ی دولت روحانی است .بطور مثال به این چندپیام ابتدای اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری توجه کنید که محتوا وسمت وسوی شان چگونه می باشد. ناگفته نماند به صدا و سیما هم گیرد اده است .برای اینکه بلندگو به  حسن خمینی داده است :
  ازبا گذشت 3 سال از عمر دولت يازدهم، هنوز هم دولت از اولويت رفع بيکاري و ايجاد اشتغال سخن مي گويد. فقط نمي دانيم کي اين خواسته قرار است اجرائي شود!
      *
از بابت انتخاب حضرت آيت الله جنتي به رياست مجلس خبرگان خيالمان از هر جهت راحت شد. اميدواريم آقاي لاريجاني هم با تاسي از نيروهاي انقلابي مومن بتواند با مواضع محکم در برابر جريان هاي افراطي مدعي اصلاح طلبي اسباب نااميدي افراد خائن را فراهم سازد و تسکين قلب حزب الله باشد.
    
قاسم شيخي از آران کاشان
    *
کساني که روزي ادعا مي کردند از امام مسلمين هم مي شود انتقاد کرد در برابر کوچک ترين انتقادي، عنان از کف داده و چاره اي جز بستن دهان منتقدين مثل نشريه 9 دي را ندارند!
        *
با تشکر از يادداشت روز 3/9 آقاي شمسيان، اي کاش اين موارد در صدا و سيما به مناظره گذاشته مي شد.
        *
اگر چنانچه بنابر تصميم هر کدام از مديران صدا و سيما اجازه پخش صداي مناجات شجريان از رسانه ملي داده شود به عنوان يک ايراني عاشق نظام عليه چنين مديري اعلام جرم خواهم کرد. چراکه شجريان نه تنها از حاميان پروپا قرص فتنه سال 88 بوده و هنوز از تخلفات و خيانت هاي خود اعلام برائت نکرده است.    * در اين وضعيت بد اقتصادي کشور چرا بايد با پول بيت المال تعداد زيادي تابلو و بيلبوردهاي تبليغاتي از آقاي رئيس جمهور در خيابان هاي شهرستان اروميه نصب شود

    *
قيام 15 خرداد روحيه ظلم ستيزي را در ميان مردم ايران نهادينه کرد به صورتي که بعد از 15 سال باعث سقوط رژيم شاهنشاهي شد. کساني که امروز روحيه آشتي و مدارا با ظالمان را ترويج و تبليغ مي کنند بدانند برخلاف جهت گيري قيام 15 خرداد حضرت امام خميني عمل کرده.
    
نيک نام از قم
    *
با گذشت 3 سال از عمر دولت يازدهم، هنوز هم دولت از اولويت رفع بيکاري و ايجاد اشتغال سخن مي گويد. فقط نمي دانيم کي اين خواسته قرار است اجرائي شود!
    4550912
    *
از بابت انتخاب حضرت آيت الله جنتي به رياست مجلس خبرگان خيالمان از هر جهت راحت شد. اميدواريم آقاي لاريجاني هم با تاسي از نيروهاي انقلابي مومن بتواند با مواضع محکم در برابر جريان هاي افراطي مدعي اصلاح طلبي اسباب نااميدي افراد خائن را فراهم سازد و تسکين قلب حزب الله باشد.
    
قاسم شيخي از آران کاشان
    *
کساني که روزي ادعا مي کردند از امام مسلمين هم مي شود انتقاد کرد در برابر کوچک ترين انتقادي، عنان از کف داده و چاره اي جز بستن دهان منتقدين مثل نشريه 9 دي را ندارند!
    
سوري
    *
با تشکر از يادداشت روز 3/9 آقاي شمسيان، اي کاش اين موارد در صدا و سيما به مناظره گذاشته مي شد.
    06920918
    *
اگر چنانچه بنابر تصميم هر کدام از مديران صدا و سيما اجازه پخش صداي مناجات شجريان از رسانه ملي داده شود به عنوان يک ايراني عاشق نظام عليه چنين مديري اعلام جرم خواهم کرد. چراکه شجريان نه تنها از حاميان پروپا قرص فتنه سال 88 بوده و هنوز از تخلفات و خيانت هاي خود اعلام برائت نکرده است.
    
عليمرداني و 40010910
    *
در اين وضعيت بد اقتصادي کشور چرا بايد با پول بيت المال تعداد زيادي تابلو و بيلبوردهاي تبليغاتي از آقاي رئيس جمهور در خيابان هاي شهرستان اروميه نصب شود.
    64070914
    *
به نظر مي رسد با اين همه ويژه خواري که در بين مديران عادي شده است، دستگاه هاي مديريتي نياز به يک خانه تکاني آرام و نرم دارند تا انقلاب به مسير اصلي خود ولايتمداري و انقلابي گري باز گردد. اين همه بي توجهي به درخواست هاي رهبري نتيجه همين حقوق هاي به ناحقي است که مي خورند و ژست حق به جانب نيز مي گيرند!
    44370912
    *
هر اضافه برداشت از بيت المال دزدي محسوب مي شود و بدترين دزدي، سرقت از خزانه ملت است. همه مديراني که حقوق هاي ده ها ميليون توماني دريافت مي کنند بايد حساب روز قيامت خودشان را داشته باشند. البته در اين دنيا هم دستگاه هاي نظارتي وظيفه دارند اضافه برداشت هاي از بيت المال توسط اين مديران را به خزانه برگردانند و متخلفان را به مجازات برسانند.
    56060938
    *
دولت آقاي روحاني در ابتداي آغاز کار خود از خالي بودن خزانه گلايه داشت. با خزانه خالي اين حقوق هاي کلان مديران چگونه به آنها پرداخت شده است گويا در دولت راستگويان تحقق شعارها و وعده هاي زيباي انتخاباتي فقط براي خود دولتي ها بوده نه مردم عادي جامعه.
    
صادقي
    *
دولت فعلي از همان ابتدا تمام توان خود را روي متهم کردن دولت قبل و توجيه کارهاي خود گذاشته است و اگر دريافت هاي بالاي مديران بيمه افشا نمي شد صددر صد اين مبالغ همچنان در جيب مديران دولتي جا خوش کرده بود، از کيهان مردمي و ولايت مدار تشکر مي کنم که همچنان حامي مردم زحمتکش و ايثارگر ايران اسلامي است.
    
فخرايي- همدان
    *
اينکه آقاي رئيس جمهور به بسياري از تعهدات و شعارهاي انتخاباتي سه سال پيش خود عمل نکرده به کنار آنچه که ما مردم را بيش از هر چيز ديگر ناراحت کرده پرداخت حقوق هاي ده ها ميليون توماني به مديران اين دولت است.
    
الهه رضايي از اسلامشهر
    *
مديراني که حقوق هاي ده ها ميليون توماني دريافت کرده يا مي کنند چگونه مي خواهند جواب خون شهداي مدافع حرم را بدهند. مظلوميت شهدا يک روزي گريبان همه اين افراد را خواهد گرفت. 
    34660915
    *
روزنامه هفت صبح چاپ دوم ويژه شهر قم در تاريخ 95/3/10 صفحه 15 از گوشت حرام خرچنگ به دليل داشتن ويتامين B12 و مفيد بودنش براي انسان تبليغ کرده است. اين روزنامه در سطح اين شهر مرکز فقه آل محمد(ص)، به صورت رايگان توزيع مي شود. از مسئولان درخواست رسيدگي دارم.
    14920253
    *
چرا حق بيمه تکميلي و حقوق برخي رانندگان تاکسي را قطع کرده اند؟
    57250912
    *
از مسئولين اجرائي درخواست مي شود مشکل بيمه کشاورزان با سابقه 10 سال پرداخت آن و با سن 80 سالگي را مرتفع نمايند.
    60630915
    *
به رئيس جمهور عرض مي کنم 3 سال است که از زن و فرزند خود جدا زندگي مي کنم و قادر نيستم براي سرپناهي پولي تهيه کنم و شما نيز طي اين 3 سال فقط وعده رونق اقتصادي را داديد ولي در عمل خبري نشد؟!
    22140919
    *
شهرداري منطقه در فاز 3 شهرک انديشه اقدام به راه اندازي پارک مخصوص بانوان کرده که در روحيه همسران و دختران ما بسيار تاثير مثبت گذاشته است. ولي متاسفانه صاحبين بعضي از غرفه هاي اجاره داده شده اقدام به پخش موسيقي هاي مبتذل مي کنند و با اين کار ارزش کار شهرداري را خراب مي کنند.
    48360912
    *
شهرداري براي احداث خط مترو شهرک شريعتي دور برگردان خيابان آيت الله سعيدي را که مورد استفاده ساکنين شهرک قرار داشت به چند کيلومتر پايين تر در منطقه عبدل آباد انتقال داد. حالابعد از 2 سال از اتمام پروژه مترو پيگيري ساکنين شهرک براي انتقال دوربرگردان به جاي قبلي هيچ حاصلي نداشته است. با توجه به مشکلات و خطراتي که اهالي از فاصله زياد دوربرگردان دارند ضرورت دارد که مسئولان پيگيري موثري داشته باشند.
    
جمعي از اهالي شهرک شريعتي
    *
بيشتر مغازه هاي خيابان ري محدوده ميدان قيام تا پل ري موتور فروش شده اند. با اين کار تمام فضاي پياده رو خيابان مذکور به اشغال درآمده و عابرين براي عبور مشکل پيدا کرده اند متاسفانه شهرداري اقدام بازدارنده اي انجام نداده است.
    03410919
    *
خيلي از شهروندان با فروختن اثاثيه و اسباب منزل در مسکن مهر ثبت نام کرده اند چرا دولت با تاخير در تحويل اين منازل کام جمعي از هم وطنان را تلخ مي کند. فاز 3 مسکن مهر پروژه چناران پرديس قرار بود در سال 91 تحويل شود ولي هنوز ما را سر مي دوانند و بلاتکليف هستيم.