نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو صدای شما 12 تیر – 95
دستگاه‌های نظارتی کجا بودند؟!
در مورد حقوق‌های نجومی مدیران دولتی، هیات‌مدیره‌ها که مثلاً قرار است به کار مدیران عامل نظارت داشته باشند، چه می‌کرده‌اند؟ اگر هیات‌مدیره‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کرده‌اند، مسئولان بالاتر و از همه مهم‌تر نهادهای نظارتی کجا بوده‌اند؟حاتمی - تهران
کیفیت تولیدات داخلی افزایش یابد
مسئولان مردم را تشویق به استفاده از تولیدات داخلی می‌کنند، اما متاسفانه برای بهبود کیفیت محصولات هیچ تلاشی نمی‌کنند. به عنوان مثال چرا مسئولان برای بهبود کیفیت چای و تکنولوژی در تولید آن و عرضه آن با قیمت عادلانه به مردم کاری نمی‌کنند؟ تازه عده‌ای هم از این فرصت استفاده می‌کنند و با واردکردن چای از خارج و مخلوط‌کردن انواع چای‌های نامرغوب با یکدیگر، آن را به فروش رسانده و میلیاردها تومان ثروت به دست می‌آورند.یک شهروند تهرانی

*حقگو از تهران: مگر امکان دارد دستگاه قضایی کشور هشت سال از عملکرد مدیران خبر نداشته باشد و از میزان حقوقشان بی‌اطلاع باشد؟ مگر می‌شود سازمان بازرسی نسبت به آن بی‌تفاوت باشد؟ به نظر من با عقل جور درنمی‌آید!
*بدری از تهران: ترافیک شامگاهی و پارک‌های دوبل خودروها برای خرید افطاری در محله گلبرگ شرقی، مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنان منطقه به وجود آورده است. به مسئولان راهنمایی و رانندگی منطقه 8 تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
*
اسدی از تهران: پله برقی میدان هفتم تیر حدود یک ماهی است که یک روز در میان قطع است و همین امر مشکلاتی را برای سالمندان و بیماران به وجود آورده است. لطفا رسیدگی شود.
*
پازوکی از تهران: به دلیل انفجار گاز در منطقه شهران، خدا به ساکنان آن منطقه رحم کرد والا شاید تلفات فاجعه باری به وجود می‌آمد. چرا مسئولان خصوصا در این مسایل، نکات ایمنی را رعایت نمی‌کنند؟
*
یک شهروند تهرانی: مسئولان باید برای مقابله با پرداخت فیش‌های نجومی به برخی مدیران فکری بکنند و به افکار عمومی در این باره توضیحات روشن، شفاف و قانع کننده‌ای ارائه بدهند و بگویند که این رقم‌های چند صد میلیونی چرا و چگونه پرداخت شده و از چه طریقی می‌خواهند آن را به بیت‌المال برگردانند؟