تيم اقتصادي دولت توان اجراي اقتصاد مقاومتي را ندارد

خبر ويژه 
تيم اقتصادي دولت توان اجراي اقتصاد مقاومتي را ندارد  11 شهریور – 95
چه بهتر کهت وان اجرای اقتصاد من درآوردی جهادی- بسیجی – مقاومتی قرارگاه خاتم پاسداران راندارد چون بحران ورکود اقتصاد کنونی نتیجه چنین اقتصادی می باشد؟

معاون پيشين سازمان بورس تاکيد کرد «با افراد و مهره هايي که اينک در صدر امور قرار دارند، نمي توان اقتصاد مقاومتي مورد نظر رهبري را به سرانجام رسانيد، مگر اينکه افرادي را به کار بگماريم که به برنامه ها اعتقاد راسخ داشته باشند
    بهمن آرمان در ميزگرد «اقتصاد مقاومتي و مشکلات اجراي آن» در ايرنا گفت: فرماندهي اقتصادي واحد و راهبرد تعريف شده اي وجود ندارد و همه اينها مشکلاتي فراروي توسعه است. من از نخستين روزهاي آغاز به کار دولت يازدهم با ترکيب کابينه مخالف بودم، ترکيب تيم اقتصادي دولت روحاني براي اين مسئوليت خطير از کارايي و پيشينه اجرايي لازم برخوردار نبود و بايد از همان آغاز ترميم مي شد.

    وي يادآور شد برخي وزارتخانه ها به عنوان مزاحم توسعه کار مي کنند؛ به عنوان مثال بيژن زنگنه وزير نفت، نادانسته چوب لاي چرخ کشور گذاشته است.

    آرمان گفت: مي توان در شرايط فعلي نيز در کشور کارکرد و به رشد دست يافت اما افراد، ابزار و مديران لايق در اختيار نداريم و با وجودچنين افرادي در راس امور اقتصادي دولت، نمي توان اقتصاد مقاومتي را پياده و اجرا کرد.