ورود دوباره احمدی‎نژاد به انتخابات برای کشور مضر و خطرناک بود

مگر بدترازاحمدی نژادها خامنه ای توی آستین خود ندارد؟ همچنین  مگر بقیه بهتر از احمدی نژاد هستند؟  زیرا احمدی نژاد بالجبازی های بچگانه که می کرد چندبارد هان کجی به خامنه ای کردو سخن ازدرآمدسالی چند هزارمیلیارد تومان وسوس ها نگیز برادران قاچاقچیان سپاه گفت .درحالیکه بقیه دربست لبیک گوی خامنه ای  بوده ومی باشند؟
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب جلوی ضرر بزرگی را برای کشور گرفتند و به عقیده من توصیه و تصمیم‌گیری ایشان بجا و لازم بود
عکس خبر فاضل‌میبدی: رهبر معظم انقلاب جلوی ضرر بزرگی را گرفتند/ ورود دوباره احمدی‎نژاد به انتخابات برای کشور مضر و خطرناک بود

فاضل‌میبدی: رهبر معظم انقلاب جلوی ضرر بزرگی را گرفتند/ ورود دوباره احمدینژاد به انتخابات برای کشور مضر و خطرناک بود
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب جلوی ضرر بزرگی را برای کشور گرفتند و به عقیده من توصیه و تصمیم‌گیری ایشان بجا و لازم بود.
حجت‌الاسلام محمدتقی فاضل‌میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره توصیه رهبر معظم انقلاب به محمود احمدی‌نژاد مبنی بر عدم ورود وی به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اظهار کرد: با آمدن آقای احمدی‌نژاد نه تنها هیچ مشکلی از کشور حل نمی‌شد بلکه بر مشکلات نیز افزوده می‌شد؛ چراکه مسیر تبلیغاتی وی جامعه را به سمت هرج و مرج و دوقطبی شدن کشور پیش میبرد.
وی یادآور شد: در دوره قبلی که محمود احمدی‌نژاد قدرت را در اختیار داشت، مشاهده کردیم که نحوه تبلیغات و اظهارات وی جامعه را به چه سمت و سویی برد.
این استاد حوزه علمیه قم در ادامه به مناظرات انتخاباتی سال 88 اشاره کرد و افزود: مردم ایران شاهد برخورد احمدی‌نژاد با مهندس موسوی و خانم ایشان بودند. بنابراین همه فهمیدند که آقای احمدی‌نژاد فاقد صلاحیت اخلاقی است. متأسفانه آقایی برای به قدرت رسیدن اطرافیانش و حتی خود نیز حاضر است همه اصول اخلاقی و حتی انسانها را نیز زیر پا بگذارد.
فاضل میبدی با بیان اینکه «رهبر انقلاب تشخیص بسیار درستی درباره احمدی‌نژاد داشته‌اند»، گفت: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب جلوی ضرر بزرگی را برای کشور گرفتند و به عقیده من توصیه و تصمیم‌گیری ایشان بجا و لازم بود.
وی تصریح کرد: متأسفانه رئیس دولت‌های نهم و دهم عملکرد و کارنامه مثبتی را از خود به جای نگذاشته است.
فاضل‌میبدی تأکید کرد: تمکین احمدینژاد به نظر رهبر انقلاب به نفع وی تمام شد چرا که اگر رئیس دولت‌های نهم و دهم وارد رقابت سیاسی با روحانی میشد قطعاً هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات نداشت زیرا مردم ایران به عملکرد و کارنامه کاندیداها نگاه می‌کنند و بر آن اساس در انتخابات شرکت خواهند کرد.
این فعال سیاسی، احمدی‌نژاد را انسانی مضر برای ایران دانست و افزود: خوشبختانه رهبر انقلاب به این دلایل اجازه ورود به انتخابات را به آقای احمد‌ی‌نژاد ندادند چرا که وی قابلیت این را دارد که بار دیگر کشور را با خطرات جبران‌ناپذیر روبه‌رو سازد. در حقیقت همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند نباید کشور و جامعه به سمت دوقطبی بودن پیش برود.

گفت‌وگو از علی فراهانی