شرط برقراري رابطه با ايران به رسميت شناختن رژيم صهيونيستي است!

گستاخي مجدد صدراعظم آلمان؛ شرط برقراري رابطه با ايران به رسميت شناختن رژيم صهيونيستي است! 11 شهریور – 95
عجب شرطی صدر اعظم آلمان برای برقراری گذاشته است .چون زیرآب شعارعبری محواسراییل برروی موشک دور برد پاسداران زده شده است.
پس از تمام تعهدات برجام اين بار آنگلامرکل در نامه اي به رسميت شناختن رژيم صهيونيستي را شرط برقراري روابط با ايران ذکر کرده است.
    
روزنامه صهيونيستي جروزالم پست در مطلبي نوشت: آنگلامرکل، صدراعظم آلمان، در يک نامه تازه منتشر شده مدعي شد عادي سازي روابط با ايران در گروي به رسميت شناختن اسرائيل از سوي تهران است. در اين نامه آمده است: «تا زماني که تهران موجوديت اسرائيل را به رسميت نشناسد، روابط کامل و عادي با ايران ميسر نخواهد بود
    
اين نامه روز سه شنبه از سوي آنگلامرکل در پاسخ به پرسش دو ماه پيش «ولکر بک»، رئيس کميته پارلماني دوستي با اسرائيل، منتشر شد. در آن زمان رسانه ها از تمايل دولت آلمان به دعوت از دولتمردان ايراني خبر دادند. 
    «
فرانک والتر اشتاين ماير» وزير امور خارجه و «زيگمار گابريل» وزير اقتصاد آلمان خواستار دعوت رئيس جمهور ايران به برلين شدند. در پاسخ ولکر بک، که نماينده حزب سبز در پارلمان آلمان است، از دولت مرکل خواست تا فريب عادي سازي روابط ديپلماتيک با ايران را نخورد. 
    
اشتاين ماير طرفدار سرسخت توافق هسته اي ايران بود و پيش از اين نتانياهو را به دليل مخالفت با اين توافق به شدت مورد انتقاد قرار داده بود. گابريل نيز کمتر از يک هفته پس از توافق هسته اي، در راس يک هيئت تجاري براي آغاز روابط به تهران سفر کرد.
    
با اين حال، مرکل در پاسخ به پرسش ولکر بک به وي اطمينان داد از دولت ايران خواسته است تا حقوق اسرائيل را به رسميت بشناسد. همچنين در اين نامه آزمايش موشک هاي بالستيک و تهديدات ضداسرائيلي از سوي ايران محکوم شده است.مرکل همچنين با مطرح کردن سخناني بي اساس، نقض حقوق بشر در ايران را محکوم کرد و مدعي شد: «در دوره رياست جمهوري روحاني اميد بهبود در اوضاع ايران را داشتيم؛ اما اين طور نشد
    
مصداق نقض حقوق بشر به ادعاي مرکل و ولکر بک، ممنوعيت ازدواج همجنسگرايان در ايران است.
    
لازم به ذکر است که حزب سبز آلمان سابقه اي طولاني در اقدامات ضد ايراني دارد. اين حزب که تحت نفوذ صهيونيست هاست تا به حال بارها در حمايت از اشغالگران و عليه گروه هاي فلسطيني موضع گيري کرده است. بنابر گزارش نشريه «فوکوس»، «ولکر بک» از وزير خارجه آلمان خواسته است تا به هيچ عنوان اجازه ندهد تا به خانواده افرادي که گروه هاي فلسطيني آنها را شهيد خطاب مي کنند کمک شود. از نمونه هاي اقدامات ضد ايراني حزب سبز آلمان برگزاري «کنفرانس برلين» در سال 1379 بوده است.