مربی پرسپولیس: 10 نفره شدن ماشین سازی کار را دشوار کرد

مربی پرسپولیس: 10 نفره شدن ماشین سازی کار را دشوار کرد 13   آذر-95
نتیجه بازی یک برصفر به نفع پرسپولیس تمام شد
تهران - ایرنا - مربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که 10 نفره شدن ماشین سازی تبریز در نیمه دوم کار را برای سرخپوشان سخت و دشوار کرد.
به گزارش ایرنا، «سرتن چوک» دستیار برانکو ایوانکوویچ جمعه شب و پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر و بازگشت به صدرجدول رده بندی، عنوان کرد: از ابتدا به دنبال گلزنی بودیم و در همان نیمه نخست به خواسته خود دست یافتیم.
وی افزود: حتی در نیمه دوم هم فرصت های بیشتری نسبت به میهمان داشتیم، اما اخراج بازیکن ماشین سازی کار را سخت کرد.حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و آنان در 20 دقیقه پایانی با تلاش و دوندگی فراوان، عملکرد خوبی داشتند.
مربی پرسپولیس، عنوان کرد: خوشحالم که ضربه پنالتی ماشین سازی به گل تبدیل نشد، چراکه در غیر اینصورت کارمان برای گلزنی مجدد با مشکلات عدیده ای روبرو می شد.
سرتن چوک خاطرنشان کرد: تراکتورسازی که رقیب اصلی ما محسوب می شود امروز امتیاز از دست داد و ما نیز به خوبی از این مساله استفاده کرده و به صدر بازگشتیم.
وی گفت: سه بازی سخت دیگر تا پایان نیم فصل داریم و نباید کار را تمام شده بدانیم.در لیگ برتر دیدار آسان وجود ندارد و باید تمرکزمان را به حریف بعدی معطوف سازیم.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی تبریز از هفته دوازدهم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان تهران به پایان رسید تا این تیم با 26 امتیاز صدر جدول رده بندی را تصاحب کند.
ورزشی**3783** 1701
خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار دهنده: حمید قدیمی