سقوط ون به پرتگاه در جاده تفرش 14 مصدوم به جا گذاشت

سقوط ون به پرتگاه در جاده تفرش 14 مصدوم به جا گذاشت  10 دی – 95
از خیابان های کلانشهر و سایر شهرهای دیگر کوچک وبزرگ  گرفته یا جاده های برون شهری غیر استاندارد کشور امنیت و جوددندارد. مهمتر اینکه درا ین رابطه پاسخگویی هم وجود ندارد چون رژیم غیردمکراتیک است ونهادها یش مستقل نیستند چون  روابط  جای ضابطه را گرفته است .
اراک - ایرنا - فرماندار تفرش گفت: سقوط یک دستگاه خودروی ون به پرتگاهی در جاده تفرش در نزدیکی گردنه نقره کمر شهرستان 14 مصدوم داشت که بیمارستان منتقل شدند.

علی میرزایی در گفت و گو با ایرنا افزود:: عصر روز گذشته یک دستگاه ون با 14 سرنشین در محور فرمهین به تفرش بعد از دوراهی شهراب به دلیل بی احتیاطی راننده و آشنای نبودن با وضعیت جاده از مسیر منحرف و به پرتگاه سقوط کرد.
وی گفت: در این حادثه هر 14 سرنشین ون دچار آسیب شدند که با حضور به موقع تیم امداد و اورژانس شهرستان به بیمارستان تفرش منتقل و بعد از ارائه خدمات درمانی مرخص شدند.
فرماندار تفرش افزود: خوشبختانه حال هیچیک از سرنشینان وخیم نبودو تنها سه نفر بستری شدند که حال عمومی آنان نیز رو به بهبود است.
تفرش از شهرستان های 12 گانه استان مرکزی است که در 220 کیلومتری تهران و 85 کیلومتری شمال شرق اراک در مسیر اراک به آشتیان واقع شده است.
6992/6013
خبرنگار: آذر اسفندیاری*** انتشار دهنده:مژگان حیدری