سوالات بي پاسخ مردم 7 ماه پس از افشاي فيش هاي نجومي

خبر ويژه 
سوالات بي پاسخ مردم 7 ماه پس از افشاي فيش هاي نجومي  13 آذر- 95
اگر سئوال مردم ایران  باشد . باید گفت سئوال  نه فقط به حقوق های نجومی برخی مدیران دولت روحانی منحصر نمی شود  که شامل همه کارگزاران رژیم وارونه ولایت فقیه وهمه دزدی وغارتگری های نجومی درمدت 38 سال می شود.

سوالات مردم درباره حقوق هاي نجومي بعد از هشت ماه همچنان بي پاسخ مانده است.
    روزنامه صبح نو در تحليلي به قلم مهدي فضائيلي نوشت: از آفت هاي بزرگ مديران نجومي و اشرافي، فاصله انداختن بين مردم و مسئولان و دلسرد کردن مردم از همراهي با مسئولان نظام است. مديراني که به بهانه ها و توجيهات مختلف، سهمي ولو ظاهراً قانوني اما غير متعارف، از بيت المال براي خود قائل هستند!

    موضوعي که پس از افشا شدن، شوکي به جامعه وارد کرد و افکار عمومي را به طرز بي سابقه اي آزرد!

    در وهله اول همه مسئولان، البته با شدت و ضعف متفاوت، نسبت به اين مسئله واکنش نشان دادند و با افکار عمومي همراه شدند؛ ليکن متاسفانه و به تدريج، حساسيت برخي دولتمردان فروکاست و درصدد توجيه دريافت هاي نجومي و مبرا دانستن اين مديران از خطا و حتي تجليل از آنان برآمدند!

    رهبر انقلاب، ائمه جمعه و ديگر دلسوزان نظام چند بار در اين باره تذکر دادند و مسئولان قوه قضائيه هم بارها اعلام کردند از سوي دولت اقدامي براي رسيدگي به اين مسئله صورت نگرفته است؛ اما نه آن تذکرات و نه اين اعلام ها، هيچ يک دولتمردان و به خصوص رئيس جمهور را به اقدامي در خور و مورد انتظار وا نداشت تا اينکه رهبر معظم انقلاب اسلامي يک بار ديگر، با اشاره به اين موضوع آن را از مصاديق کارهاي ابتر دانستند و به درستي فرمودند: «ناتمام ماندن کارها، اشکال ايجاد مي کند که از جمله موضوع حقوق هاي نجومي است که نتيجه رسيدگي به آن براي مردم روشن نشد و سوالات در ذهن مردم باقي مانده

    برخي سوالات باقي مانده در ذهن مردم عبارتند از:

    علت پرداخت حقوق هاي نجومي به برخي مديران چه بوده؟

    آيا اين افراد کار فوق العاده اي نسبت به بقيه مديران انجام مي دادند يا صرفاً به خاطر جايگاهي مانند مديرعاملي بانک از چنين حقوق هايي برخوردار بوده اند؟

    اين مديران علاوه بر حقوق، از چه مزاياي ديگري بهره مند بوده اند و چرا؟

    مبناي دريافت چنين حقوق ها و مزايايي چه بوده است؟

    چرا پس از برملاشدن اين موضوع و غيرقانوني يا غيرمتعارف بودن اين حقوق ها و به رغم مواضع اوليه، تاکنون اقدام جدي در اين باره نشده است؟ و...