محسن رضایی: حماسه 9 دی، انقلاب بصیرت بود

محسن رضایی: حماسه 9 دی، انقلاب بصیرت بود   9 دی – 95
آخر پاسدار سبزعلی خان رضایی ساندیس خوران و بسیجیان چماقداران گردآوری شده ازروستاهاو حاشیه نشین های شهر ها در 9 دی -88  چه می دانستند که  معنی بصیرت چیست همانگونه که خودت هم نمی دانی .چون اگر می دانستی پیام آور خامنه ای علیه رفسنجانی نمی شدی .
یزد - ایرنا - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، 9 دی ماه را انقلاب بصیرت ملت ایران دانست و گفت: حماسه عظیم نهم دی 1388 و حضور میلیونی مردم ولایی در صحنه، تبلور عینی پیشرفت سیاسی ملت و انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن رضایی روز پنجشنبه در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد روضه محمدیه یزد افزود: ملت ایران اسلامی در نهم دی 1388 با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شعور و بلوغ فرهنگی و سیاسی خود را نشان داد.
وی گفت: ملت ولایتمدار ما در نهم دی ماه سال 1388 به خوبی نشان داد که از آگاهی و درک بالای مسائل سیاسی نسبت به سایر ملت ها برخوردار است.
وی افزود: دشمنان به خیال خام خود به دنبال آن بودند که نظام ولایی و ارزش ما را طی دو هفته ساقط کنند ولی به حول و قوه الهی با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.
رضایی خاطرنشان کرد: در نهم دی ماه ملت ولایتمدار و بصیر ایران ثابت کرد که این انقلاب و نظام مربوط به تمام مردم ایران است.
وی گفت: این حضور باشکوه و بی نظیر، تیری بر قلب آمریکا و اسرائیل و دشمنان انقلاب اسلامی بود، دشمنان در فتنه سال 1388 به دنبال جنگ احزاب و رسیدن به اهداف شوم خود علیه نظام و انقلاب مقدس اسلامی ما بودند که شکست خوردند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: فتنه سال 88 خسارات زیادی به کشور وارد کرد و موجب تعطیلی 10 ماهه سرمایه‌گذاری و واردشدن میلیاردها تومان هزینه به کشور شد و حتی جرات فعالیت علیه نظام به دشمنان داد.
رضایی افزود: دشمنان در برهه کنونی مردم را هدف گرفته اند تا به خیال خامشان آنان از نظام ، انقلاب اسلامی و رهبری فاصله بگیرند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: باید با تلاش و کار مضاعف آمریکا را در اقتصاد و فرهنگ نا امید کنیم و با قدرت به سوی قله های موفقیت به پیش برویم .
رضایی به تحولات منطقه و جهان اسلام اشاره و اظهار کرد: سیاست ایران اسلامی در سطح منطقه پرچمداری است، یک زمانی آمریکایی ها کشور ما را در مذاکرات سوریه راه نمی‌دادند ولی همه به روشنی ملاحظه کردند که مدتی قبل این ایران اسلامی بود که در مسکو با ترکیه و روسیه جلسه داشت و آمریکا و عربستان را در آن جلسه راه ندادیم.
وی به اهمیت توصیه های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره و بر پیگیری آن توسط مردم بخصوص مسئولان تاکید کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به روحیه ایثارگری و فعالیت های مردم استان یزد در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره و از آنها به نیکی یاد کرد.
رضایی گفت: استان یزد و مردم دلاور آن در طول انقلاب اسلامی، کمک های فراموش نشدنی به کشور و نظام کرده اند و این روحیه باید همچنان حفظ شود.
در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد مردم با شعارهای مختلف انقلابی بر تداوم راه امام راحل ، شهیدان و تحقق اوامر مقام معظم رهبری تاکید کردند.
7536/6197
خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار دهنده: محمد حسین فلاح تفتی