كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان - 95
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی ودروغ اوین نامه ی کیهان سربازجوشریعت نداری  پیرامون تصویب تمدید 10 سال دیگر از سوی کنگره آمریکا می باشد چون سربازجو شریعت نداری ازا ین تصویب بسیار خشنود است .چون مخالف سرسخت برجام بوده است.

    * برجام پرونده اي از ابتدا طرحي مکارانه براي برچيدن برنامه هسته اي کشورمان بود و آناني که ساده لوحانه به وعده هاي غرب دلخوش کرده بودند، امروز بايد جواب خون شهداي هسته اي را بدهند، که چرا با اعتماد به دشمنان، از دسترنج و خون جوانان ايران اسلامي پاسداري نکردند و حالابايک راي کنگره و سناي آمريکا همه آن ادعاها برباد رفت.
    1664013
    *
اکنون سخن آقاي روحاني در مورد برجام شنيدني است! ولي ايشان ديگر چگونه مي خواهد به جاي حمله به دشمنان نظام به منتقدان بتازد؟! آمريکا چگونه بايد رفتار کند تا دولت بفهمد که برجام بهانه است و هدف نابودي نظام اسلامي يعني ثمره خون صدها هزار شهيد است.
    77720938
    *
واژه هاي نادرست و تهمت هاي ناروا به منتقدان دلسوز از سوي دولت در اين چند سال باعث شد که همه بدانند کاسبان تحريم چه کساني بودند. اکنون معلوم شده است نقدي که منتقدان به برجام داشتند بجا بود اما تاکيد دولت بر برجام هيچ فايده اي براي ملت شريف ايران نداشت.
    
گيلاوندي
    *
در قلب رآکتور اراک بتن ريختند، سايت فردو را از کار انداختند و نطنز را نيمه تعطيل کردند تا چرخ اقتصاد و معيشت مردم بچرخد. اکنون تمديد ده ساله تحريم ها نشان مي دهد نابودي آن همه تجهيزات بر اساس يک خوش خيالي محض نسبت به دشمن بوده است. از طرف ديگر کاملاپيداست که عامل مهم بازدارنده دشمن از تهاجم نظامي، توان نظامي و موشکي کشور است و حالابا کم کردن بودجه نظامي و تمرکز روي وابستگي به بيگانگان براي خريد سلاح در جهت تضعيف قدرت نظامي کشور برآمده اند، ساخت تجهيزات نظامي با توان بومي و علم جوانان کشور نمايشي از اقتدار کشور است، اما خريد آن از ديگر کشورها يعني گستاخي بيشتر دشمنان نظام اسلامي در آينده. اما مردم و رهبر بصيرشان اجازه چنين چيزي را نخواهند داد.
    6765026
و 97840933
    *
خدا قوت مي گويم به تمام فرزندان کشور در نيروي دريايي که باعث عزت و سربلندي ملت هستند. دولت که نتوانست به پاسپورت ايراني عزت و احترام ببخشد، اما حضور اين عزيزان در دريا پيام صلابت و صلح طلبي ايرانيان را به گوش جهانيان مي رساند. دعاي مردم بدرقه راه مقدس شان باد. سخنان دريادار سياري در برنامه نگاه يک سيما به گونه اي احساس عزت و شور ملي ايجاد مي کرد که انسان به ايراني بودنش افتخار مي کرد.
    
م- گوهري و 9565031
    *
امت حزب الله و انقلابي از سخنان سردار نقدي و دريادار سياري به وجد آمدند، ولي از چشم پوشي دولت نسبت به مفاسد بسيار ناراحت و گلايه مندند. چيزي که در مجلس هم از اولويت خارج شده و تنها دستگاه قضايي باقي مانده و انتظار مردم رنج ديده به اين دستگاه است.
    71320990
    *
پروژه هاي شرکت هواپيماسازي کشور حدود 2 سال است به دليل عدم تامين بودجه متوقف شده است! کاش به جاي سرگرم شدن به خريد هواپيما از غرب به پروژه هاي هواپيمايي کشور اهميت مي داديم و با تامين بودجه اين فناوري را بومي مي کرديم. چرا شعار «ما مي توانيم» و باور «ما توانستيم» چند سالي است با شعار بي حاصل «تعامل با دنيا» تغيير يافته است.
    38660414
    *
آن آقايي که از ضدتوسعه بودن تقويت نيروي نظامي سخن گفت آيا اين را نمي داند که اگر جوانان در نيروي دريايي و ديگر نيروهاي نظامي کشور نبودند امروز اثري از امنيت و آسايش در هيچ جاي کشور نبود. حمايت از نيروهاي نظامي کشور بايد در اولويت کار دولت باشد نه تضعيف آن.
    
رجبعلي
    *
کاش همان گونه که لغو يک سخنراني در مشهد براي دولت حائز اهميت بود و رسانه هاي حامي دولت براي آن گريبان دريدند موضوع غم انگيز قطار مشهد- تبريز هم به طور جدي از سوي دولت رسيدگي مي شد، جان افرادي که در اين سانحه از دست رفته است با محکوم کردن 3 نفر و قول پرداخت بيمه جبران نمي شود. بايد به بي کفايتي مديران خاتمه داد.
    5328021
    *
قطع 20 دقيقه اي برق در کشور ژاپن که خسارتي به شرکت ها و کارخانه ها وارد آورده بود باعث شد وزير انرژي اين کشور از همه مردم ژاپن عذرخواهي کند. اما در ايران وزير دولت از بيمه بودن مسافران جان باخته در اثر بي تدبيري هاي دست اندرکاران دولتي سخن به ميان مي آورد، نه از تدبير و اميد! لااقل عاطفه و احساس داشته باشند!
    
کشمير- پاکدشت
    *
شرمساري رئيس جمهور از لغو يک سخنراني بسيار مهم تر از حادثه قطار در سمنان است زيرا به همان اندازه تب و تابي که دولت و حاميانش در لغو يک سخنراني داشتند در حادثه ريلي قطار مشهد با ملايمت سخن مي گويند!
    
کريمي
    *
به مرعوبان آمريکا عرض مي کنم، مگر امام راحل نفرمودند که آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند؟ امام را باور نداريد يا تعهدي که به کدخداي خود خوانده داده ايد چشم حقيقت بين از شما ربوده است؟
    44260917
    *
به کساني که به کدخدا دل بسته اند، پيشنهاد مي کنم در اين کلام قرآن کريم تامل کنند که مي فرمايد: «شيطان به آنها وعده ها (ي دروغين) مي دهد و به آرزوها سرگرم مي سازد و جز فريب و نيرنگ به آنها وعده نمي دهد!» .
    
يک هم وطن از اهواز
    *
در سال جان چند شهروند ايراني بايد به خاطر آلودگي هواي شهرهاي مختلف کشور، گرفته شود تا مسئولان براي آن تدبيري داشته باشند؟ آيا معضل آلودگي هوا که اکنون آن را به بحران هم مي توان تعبير کرد مورد مهمي نيست که عملاً به آن رسيدگي نمي شود؟
    
بهرامي
    *
چرا در وضع بد هواي پايتخت فروش طرح روزانه همچنان آزاد است و از ورودخودروهاي فاقد طرح جلوگيري نمي شود، کوتاهي برخي دستگاه ها نبايد بلاي جان مردم شود. رئيس سازمان محيط زيست که ناتواني خود را از رفع آلودگي و ناتواني در تصميم گيري موثر اعلام کرد، پس ديگر دستگاه ها بايد اقدام کنند.
    63660912
    *
نرم تورم آبان ماه هفت و نيم درصد اعلام شد! مسئولين احتمالاً با بازار سر و کاري ندارند يا درس رياضي شان ضعيف بوده است و يا نسبت به مردم تصورات ديگري دارند.
    17130915
    *
تردد وسايل نقليه در محدوده بلوار قيام که از خيابان 17 شهريور تا ميدان قيام است با مشکل رو به رو شده است و مدت زمان طولاني است که به دليل احداث خط مترو بخش هايي از اين محور مسدود شده است. از مسئولان درخواست دارم براي ساکنين اين خيابان شرايطي را فراهم کنند که بيش از اين اذيت نشوند.
    0694021
    *
پروژه تصفيه فاضلاب در تيران اصفهان رشد 55 درصدي داشته ولي به دلايل نامعلومي متوقف شده است! در اين خصوص حدود يک ميليارد از مردم تيران گرفته اند و پيمانکار حدود 18 ميليارد تومان هزينه کرده است.
    72450916
    *
بيش از 16 سال پيش از بانک [...] شعبه افسريه مبلغ چهارصد هزار تومان وام جعاله دريافت کرديم که بعد از اتمام اقساط پرونده وام مختومه شد. حال اخيرا يکي از دو ضامن ما که براي دريافت وام به اين بانک مراجعه کرده اعلام کردند که ما (وام گيرنده) 180 هزار تومان به بانک بدهکاريم که به علت عدم پرداخت به 850 هزار تومان رسيده است! در حالي که نه اخطاري نه نامه اي و... آن هم پس از 16 سال! به بازرسي بانک شکايت کردم ولي هر چه با شماره آنها تماس مي گيرم متاسفانه کسي پاسخگو نيست چرا؟ جالب توجه اينکه کارمند بانک مي گويد مي دانيم تسويه کرده ايد ولي بايد اين مبلغ را پرداخت کنيد!
    
جعفري
    *
چند سالي است که بلوار محله شهيد بهشتي شهرري از نام مبارک شهيد مظلوم بهشتي به شهيد رجائي تغيير يافته است، ولي عجيب است که تابلوهاي نام سابق اين بلوار (شهيد بهشتي) همچنان دست نخورده باقي است. از شهرداري منطقه 20 درخواست مي شود تابلوها را به يک نام واحد قرار دهند تا در آدرس دهي مشکلي پيش نيايد