نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  13 آذر- 95
تاکسی‌های خطی!
تاکسی‌های خطی، «راه آهن – ونک» به لحاظ ترافیک اولیه صبح در طول مسیر (بخصوص امیریه، منیریه، سه راه جمهوری و چهارراه ولی عصر) و نرخ پائین (3600 تومان) بر سر خط خود حاضر نمی‌شوند، در نتیجه مسافران این خط در صف طولانی در انتظار می‌مانند، به همین خاطر بازرسان تاکسی رانی تاکسی‌های گردشی را مجبور به سوار کردن مسافران این خط می‌کنند و از راه بازار به ونک می‌روند. حداقل تاکسی رانی یا نرخ راه آهن- ونک را افزایش دهد و یا این خط را جمع و در این مسیر از تاکسی‌های ون که مسافر بیشتری می‌گیرد استفاده کند تا برای راننده بیچاره مقرون به صرفه باشد که مسیر راه آهن تا ونک را آن‌هم درست در ساعت پرترافیک با 3600 تومان برود.
یک راننده تاکسی - تهران
بی توجهی شهرداری
در پیاده رو خیابان معلم واقع در منطقه 7، ناحیه 5 چندین دستک برای جلوگیری از پارک اتومبیل‌ها در پیاده رو قرار داده بودند که متاسفانه آنها را از جای در آورده‌اند و کلاً پیاده‌رو این خیابان تبدیل به پارکینگ شده است به گونه‌ای که نمی‌توانیم به خانه مان رفت و آمد کنیم.موضوع را چندین بار به شهرداری منطقه گوشزد کردیم ولی متاسفانه رسیدگی نمی‌کنند.از اهالی محل- تهران

*منصوری از تهران: چرا خودروهای بی‌کیفیت چینی به راحتی و بدون کنترلی وارد کشور می‌شود، ولی واردات اتومبیل‌های باکیفیت اروپایی و آمریکایی با هزاران مشکل روبروست؟
*
اکبرزاده از تهران: در سالهای اخیر مدام به تعداد دانشگاه‌های کشور و دانشجویانی که در آنها مشغول به تحصیل می‌شوند، افزوده شده است. سئوالی که در این باره پیش می‌آید، این است که آیا به همین نسبت به اشتغال این دانشجویان در سالهای بعد از تحصیل نیز اندیشیده شده است؟ وقتی با وجود تعداد زیادی دانشگاه، جمعیت انبوهی از دانشجویان فارغ التحصیل می‌شوند و شغل مناسبی پیدا نمی‌کنند، چه باید کرد؟ به نظر من با این معضلات باید ریشه‌ای برخورد کرد و راه حلی هوشمندانه و سنجیده برای آن یافت. مسئولان در این رابطه مسئولیت سنگینی دارند و می‌بایست کاملا کارشناسانه و با در نظر گرفتن تمامی جوانب موضوع تصمیم‌گیری نمایند و به آن عمل کنند تا مبادا اشتباه و مشکل جدیدی به وجود بیاید.