كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 14 آذر- 95
كيهان و خوانندگان
    * این کارنامه نه فقط مخصوص دولت یازدهم نیست که به اضافه خیلی  از عملکردهای ضد مردمی و ضد منافع ملی کشور دیگر که گفته نشده است.  جزو عملکرد 38 ساله رژیم وارونه ولایت فقیه است .
عجب کارنامه اي دارد اين دولت! از برجام سرکاري و پرخسارت گرفته تا معوقات کشاورزان و آسيب ديدگان حوادث طبيعي، فيش هاي نجومي، صندوق ذخيره فرهنگيان، پروژه هاي نفوذ و افول پاسپورت ايراني، کاش حداقل شاهد کاهش ارزش ريال و معيشت پرآسيب خانواده ها و رکود اقتصاد و کساد بازار و بيماري اقتصاد کشور و گستاخي کشورهاي عقب افتاده و... نبوديم که اگر بخواهيم بشماريم جز حسرت و افسوس ثمر ديگري ندارد!


    * تمديد تحريم داماتو براي ده سال ديگر توسط مجلس سناي شيطان بزرگ را بايد به رئيس جمهور و دستگاه ديپلماسي دست مريزاد گفت! به رغم راي قاطع نمايندگان سناي آمريکا به اين طرح متاسفانه مسئولين دولتي موضع قاطع و تندي عليه اين بدعهدي هاي شيطان بزرگ نگرفتند. آقاي ظريف اظهار مي دارد چنين طرحي غيراجرائي است و باعث بي اعتباري آمريکا مي شود! مگر شيطان بزرگ براي ما اعتباري داشته است که اين طرح باعث بي اعتباري اش شود؟!

    سهرابي - خلخال

    * اين جفا در حق مردم است که با تمديد 10 ساله تحريم ها از سوي آمريکا برخي در داخل آن را به گونه اي تعبير يا تحليل کنند که امري عادي يا بي ارتباط با توافق جلوه داده شود. چون با اين گونه موارد زمينه امتيازگيري بعدي دشمن فراهم مي شود.

    0595021
    * با توجه به تصويب طرح داماتو و تحريم 10 ساله ايران، حداقل کاري که دولت مدعي تدبير بايد انجام دهد عذرخواهي از ملت به خاطر خسارت ميلياردها دلاري به صنعت هسته اي کشور است که 20 سال کشور را به عقب برد. رژيم صهيونيستي و سازمان سيا پشت برجام بودند و دولت بايد تاوان اين ناپختگي ها و عدم توجه به توصيه هاي دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را بدهد.

    کريمي

    * دشمن در کنگره و سناي خود براي تمديد 10 ساله تحريم ها متحد بود اميدوارم در مجلس شوراي اسلامي که خانه ملت است صداي اتحاد نمايندگان شنيده شود تا تودهني محکمي به دشمنان و شيپور چي هاي خودفروخته داخلي و خارجي باشد. 

    1825026
    * يکي از روزنامه هاي زنجيره اي تيتر زده که تصويب تمديد تحريم ها موجب رضايت دلواپسان و هجمه عليه دولت و تيم مذاکره شده است در پاسخ بايد گفت آنچه به قول آنان دلواپسان گفته بودند پيش گيري از اين روزهاي تاسف بار و خفت بار آقايان بود که الان به وقوع پيوسته است. 

    44940919
    * دولت و دولتمردان تکليف خودشان را با برجام روشن کنند با اين اقدام تمامي نمايندگان مجلس سناي آمريکا در تمديد تحريم ها عليه ايران بالاخره نقض برجام شده يا نشده چرا شفاف حرف نمي زنند؟

    55300936
    * اگر برنامه سخنراني يک فرد معلوم الحال و يا کنسرتي به هم مي خورد رئيس جمهور سريع واکنش نشان مي داد و هيئت هايي را براي بررسي و برخورد با آن مامور مي کردند ولي چرا در برنامه تصويب طرح 10 ساله تحريم توسط سناي شيطان بزرگ هيچ واکنشي از خود نشان نمي دهد. ما که واقعا شرمساريم.

    گرافر

    * پشتيباني دولت از مذاکرات هسته اي و اعتماد داشتن به غربي ها و بي اعتمادي به نيروهاي انقلابي در کشور موجب شد توافقي با دشمنان حاصل شود که تمام ضرر آن عايد مردم شود. چون مديران اشرافي با عناويني مثل «حقوق نامتعارف» تبرئه شدند، شرکت هاي خارجي نيز وارد بازار ايران شدند و اين کارگاه ها و کارخانه هاي داخلي بودند که يکي پس از ديگري تعطيل شدند و اکنون اندازه سفره مردم را مي توان از وضعيت بازار کسب وکار و جيب هاي خالي مردم مشاهده کرد.

    قلي زاده

    * مگر وزير امور خارجه در مجلس نگفته بود تحريم هاي ناشي از قانون داماتو پس از اتمام مدت آن تماما لغو خواهد شد؟ پس چه شد؟ مگر نمي گفتند هر روز تاخير در اجراي برجام روزانه 150 تا 170 ميليون دلار براي کشور ضرر دارد؟ آيا با اجراي برجام جلوي اين ضرر روزانه جبران شد؟ به راستي اين همه عجله براي توافق هسته اي و اجراي يک طرفه و در نتيجه خسارت محض براي کشور چه معني و مفهومي داشت؟! چه کسي و يا کساني پاسخگوي اين همه خسارت به کشورند؟!

    توکلي

    * آقايان ظريف، صالحي و... بايد جوابگوي آن روز باشند که در مجلس فرياد مي کشيدند و از برجام دفاع مي کردند.

    5751021
    * درباره خيانت اخير دولت مکار آمريکا، اشاره به دو نکته ضروري است؛

    1- دولت با قدرت پاسخ دهد و به هيچ وجه از راه التماس و تمنا وارد نشود. 

    2- کاسبان برجام و غربگرايان اگر مي خواهند نامشان در تاريخ در ليست افراد سياه قرار نگيرد با شهامت و صراحت از خطاي گذشته اظهار ندامت کنند و از توجيه جداً پرهيز نمايند.

    نيکنام

    * آقاي روحاني درخت سيب و گلابي که دولت شما کاشته است در کنگره و سناي آمريکا از بيخ کنده شد! حالاچه نهالي قرار است بکاريد؟ سخنان شما و تمجيد از برجام که آن را يک توافق بين المللي دانستيد با راي کنگره آمريکا پريد! شما غرب و اروپايي را که از فرط وابستگي بدون اجازه آمريکا آب نمي خورد چگونه از آمريکا جدا مي دانيد؟ مگر اين 1 سال درس عبرت نبود که دولت متوجه شود اروپا جيره خوار آمريکاست.

    9293021
    * عجب کارنامه اي دارد اين دولت! از برجام سرکاري و پرخسارت گرفته تا معوقات کشاورزان و آسيب ديدگان حوادث طبيعي، فيش هاي نجومي، صندوق ذخيره فرهنگيان، پروژه هاي نفوذ و افول پاسپورت ايراني، کاش حداقل شاهد کاهش ارزش ريال و معيشت پرآسيب خانواده ها و رکود اقتصاد و کساد بازار و بيماري اقتصاد کشور و گستاخي کشورهاي عقب افتاده و... نبوديم که اگر بخواهيم بشماريم جز حسرت و افسوس ثمر ديگري ندارد!

    سبحان ايزدي

    * آقاي رئيس جمهور از لغو سخنراني شرمسار و از لغو کنسرت مکدر مي شود اما براي از دست دادن تلاش ده ساله دانشمندان هسته اي، به اميد لغو تحريم ها، نه شرمسار مي شود و نه مکدر، تازه تحريم هاي جديد 10 ساله ديگر هم توسط شيطان بزرگ تمديد مي شود! به راستي چه کسي پاسخگوي اين همه خسارت به کشور و نظام است؟!

    خليفه قلي- کرج

    * سال گذشته قبل از اجرايي شدن برجام قيمت دلار 3180 تومان بود. امسال بعد از برجام به 3810 تومان رسيده است. اين بود آن وعده باغ سيب و گلابي؟!

    88530912
    * طبق گزارش بانک مرکزي سفره مردم در دولت يازدهم 8 درصد کوچک شده است. اي کاش معلوم مي کردند سفره اشراف و دولتمردان در اين دولت چند درصد بزرگ شده است؟

    89260916
    * آقاي رئيس جمهور در اظهارات جديد و اخير خويش فرموده اند نيازي به گفتن حلال و حرام به مردم نيست. مردم خودشان تشخيص مي دهند. اگر چنين است ايشان چرا به حوزه رفته و به کسوت روحاني درآمده اند و سالها از اين راه ارتزاق کرده اند؟

    رئيسي

    * امروز حتي روستانشينان مناطق دور افتاده کشور هم متوجه بي نتيجه بودن برجام شده اند چرا بعضي ها راه لج بازي را در پيش گرفته اند و نمي خواهند حقيقت را قبول کنند و نگاه به داخل داشته باشند. در ضمن بنويسيد هر روز 175 ميليون دلار ضرر و خسارت به دليل اجراي يکطرفه برجام توسط ايران به کشور تحميل مي شود. پاسخگو کيست؟

    73450912
    * شبکه ورزش سيما، مسابقات فرمول يک بحرين را در شب ارتحال پيامبر اعظم(ص) با آب و تاب فراوان به صورت زنده پخش نمود. آيا اين امر به رسميت شناختن رژيم ديکتاتوري آل خليفه نيست؟!