سردار نجات: حصر پس از 20 ماه مماشات نظام با سران فتنه صورت گرفت

سردار نجات: حصر پس از 20 ماه مماشات نظام با سران فتنه صورت گرفت   12دی-95
این پاسدار رئیس حفاظت بیت خامنه ای که تازگی از سوی خامنه ای به معاونت سازمان اطلاعات سپاه منصوب شده است برای پیگیری این مأموریت بوده است تا بگوید حصر پس از 20 ماه مماشات نظام با سران فتنه صورت گرفت   

جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه گفت: نظام اسلامي پس از 20 ماه مماشات با سران فتنه، تصميم به حصر آنها گرفت چرا که رافت جمهوري اسلامي آنان را جري تر کرده بود.
    
سردار حسين نجات جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گفت وگو با فارس، درخصوص عملکرد سران فتنه در سال 88 که منجر به حصر آنها در زمستان سال 89 شد، اظهار داشت: عليرغم خيانت ها و جفايي که سران فتنه به نظام کردند و خسارت هاي فراواني که وارد آوردند، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پس از فتنه 88 به مدت 20 ماه با آنها مماشات کرد و به جاي برخورد قضايي، به آنان اجازه داد به راحتي حرف هاي خود را بزنند تا مردم پي به ماهيت آنها ببرند.
    
نجات افزود: در طول اين مدت موسوي حداقل 20 بيانيه صادر و در آنها نظام جمهوري اسلامي را به ديکتاتوري و عبور از خط امام(ره) و آرمان هاي انقلاب متهم ساخت و مردم را به سازماندهي و ايجاد تشکيلات براي براندازي نظام اسلامي تشويق کرد.
    
وي ادامه داد: خوب است خبرگان و افراد عاقل و موجه، اين بيانيه ها را دقيق بخوانند و ببينند آيا کسي که قصد براندازي و سازماندهي مردم براي براندازي يک نظام را دارد، غير از اين، کار ديگري انجام مي دهد؟
    
جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه با بيان اينکه جريان فتنه آمده بود که بار ديگر تجمع ها و اردوکشي هاي خياباني و درگيري با نظام را راه بينداز، افزود: فتنه جديد، انشقاق جديد و ايجاد اردوکشي هاي جديد خياباني در دستور کار آنها قرار داشت و در اين زمان بود که نظام به اين نتيجه رسيد که اين مماشات و اين تحمل و رفتار خويشتندارانه با سران فتنه نه تنها آنها را پشيمان نکرده و به دامان ملت برنمي گرداند، بلکه آنها را جري تر هم کرده است. لذا قوه قضائيه به اين نتيجه رسيد که نبايد اين اندازه مماشات با اينها انجام دهد چراکه سوءاستفاده مي کنند و فتنه جديدي راه مي اندازند.
    
جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: در طول اين مدت، عمده کار دلسوزان نظام به خصوص مقام معظم رهبري، تبيين ابعاد فتنه به ويژه پيوند بين جريان فتنه و ضدانقلاب و سرسپردگان غرب به خصوص آمريکا و رژيم صهيونيستي بود که اتفاقا شاهد مثال هم نشان مي داد. 
    
نجات اضافه کرد: عليرغم حمايت هاي آشکار و پنهان رئيس جمهور آمريکا و رئيس رژيم صهيونيستي از سردمداران فتنه به عنوان يک جريان غربگرا، سران فتنه هيچ گاه از آنان اعلام برائت نکردند و در مقابل شعارهاي «مرگ بر اصل ولايت فقيه»، «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است»، جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه با بيان اينکه اين فتنه انگيزي ها و تحريک هواداران تا 25 بهمن 89 ادامه داشت تصريح کرد: در بهمن 89 سران فتنه در يک عمل منسجم هم از داخل زندان و هم خارج از کشور براي هماهنگي با BBC و VOA دنبال موج جديدي از فتنه بودند؛ آن هم با مشابهت سازي جريان فتنه و جشن به اصطلاح سبز با بيداري عربي که البته آنها اصطلاح بيداري عربي را به کار مي بردند و ما بيداري اسلامي مي گوييم.
    
نجات با بيان اينکه بعد از 20 ماه تحمل، قوه قضائيه از مراجع قانوني کشور درخواست کرد سران فتنه را حصر کنند، گفت: البته در بسياري از نظام ها همين مقدار نيز عمل نمي شود و علي القاعده بايد اين افراد را همان موقع محاکمه مي کردند اما مصلحت نظام و قوه قضائيه در حصر بود و اين حصر عملي شد.