نامه‌هاصدایی شما

نامه‌هاصدایی شما   10بهمن-95
انتقاد به سازندگان سریال «معمای شاه»
به نظر من سازندگان و کارگردان سریال «معمای شاه» در قسمت هشتاد و دوم آن چندین مورد اشتباه داشتند که خواستم تذکری به آنان داده شود.در مورد اولین دستگیری، دوم بهمن 1341 اعلام شد که صحت ندارد و طبق نوشته کتاب "نهضت امام"، دستگیری و تبعید امام در 15 خرداد 42 و فقط «دستگیری» بوده، نه تبعید!در جایی دیگر روز چهارم آبان 1343 بر ضد کاپیتولاسیون صحبت کرده و بعد گفته 13 مهر تبعید شده که در واقع 13 آبان 43 بوده است و تبعید را هم به نجف اعلام کردند که اول به ترکیه بوده است. همچنین در قسمت‌های بعدی تعداد شهدای 17 شهریور را 500 نفر ذکر کردند که حدود 5000 نفر صحیح می‌باشد.نکته آخر هم بنظر می‌رسد در قسمت‌های اخیر حجاب در هنرمندان زن رعایت نمی‌شود و موهای آنان کاملاً پیداست!؟نوری- تهران


*حقگو از تهران: متاسفانه برخی از مقامات و نمایندگان شورای شهر که می‌گویند حادثه ساختمان پلاسکو قابل پیش‌بینی بود پس چرا ما در این مورد سخنانی از آنان نشنیدیم. شاید حافظه ما اشکال دارد؟!
*
اصغرزاده از تهران: گوشت کیلویی 38 یا 39 هزار تومان کجا ارزان‌تر شده که خبر می‌دهند گوشت ارزان شد؟! 50 درصد روی قیمت‌ها می‌برند بعد "شندرغاز" پایین می‌آورند منت هم سر مردم می‌گذارند که ارزان شد؟!
*
خانم افراز از تهران: هرکس و جریانی بر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و افکار او بتازد، نه انقلابی است و نه قدر انقلاب را می‌داند. مگر آقای هاشمی برای بقای انقلاب کم خون دل خورد؟ ترا به خدا انصاف داشته باشید.
*شهبازی از تهران: با وجود اینکه مسئولان شهرداری تهران بارها و بارها اعلام کرده‌اند که با شرکت‌هایی که روی در و دیوار منازل برچسب تبلیغاتی می‌چسبانند، برخورد می‌شود، متاسفانه همچنان این روند ادامه دارد و کار من این شده که برچسب‌های زده شده را هر روز بکنیم! چرا هیچ اراده محکمی برای برخورد جدی با این موضوع دیده نمی‌شود؟
*
حفظی از تهران: با اینکه همیشه اعلام می‌شود که از کیسه‌های پلاستیکی کمتر استفاده شود اما همچنان این رویه ادامه دارد. به نظر من باید جایگزینی برای این مقوله انتخاب شود تا مردم از این کیسه‌ها استفاده نکنند. در زمان نه چندان دور میوه را در پاکت‌های کاغذی خریداری می‌کردیم و اتفاقاً خیلی شکیل و قشنگ‌تر هم بود. جا دارد مسئولان ذیربط پاکت‌های کاغذی را جایگزین کیسه‌های پلاستیکی کنند.