اردوی راهیان نور جوانان را در برابر تهاجم نرم دشمن بیمه می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
اردوی راهیان نور جوانان را در برابر تهاجم نرم دشمن بیمه می‌کند  12 دی – 95
کشوررا نه توسعه و پیشرفت اقتصادی و  صنعتی  و خدماتی و بهداشتی و فرهنگی و دانشگاهی وعلمی وورزشی وا شتغال و رضایت عمومی بیمه  می کند که استبدادمطلقه فقیه وجنگ افروزی موهبت الهی برون مرزی و بسیج دانش آموزا مدارس و با زوراز طریق راهیان گور روانه میادین عملیات جنگی مناطق جنوب  کشور بیمه می کند چون ا دانش آموزان در تصادفات جادهه ای ناامن و غیر استانداردک شته وم جروح شوند.

همدان- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تنها فعالیت فرهنگی که می‌تواند جوانان ما را در برابر تهاجم نرم دشمن بیمه کند، برنامه فرهنگی اردوی راهیان نور و آشنایی جوانان با سیره و منش شهدا است.
مصطفی رستمی، در خصوص ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امروز دشمن با تمام توان، امکانات و ظرفیت در قالب یک جنگ تمام عیار نرم و به ویژه جنگ فرهنگی به دنبال تسخیر افکار جوانان این مرز و بوم است.
وی مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور را مقابله با جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمن عنوان کرد و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تشکیل کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: اگر مسئولین نظام متوجه این موضوع باشند که اثرگذاری و عمق‌بخشی حرکت عظیم راهیان نور تا چه میزان می‌تواند جوانان ما را در برابر رخنه‌های فرهنگی بیمه کند سعی می‌کنند تمام ظرفیت‌های فرهنگی را در این قالب به کار گیرند.
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور در کشور بیشتر برای دو قشر دانش‌آموزی دختر و پسر و اقشار مختلف محلات برگزار می‌شود، افزود: قشر دانش‌آموزی در این کاروانها در دو مقطع به منطقه عملیاتی غرب و جنوب اعزام می‌شوند.
رستمی در خصوص نحوه اعزام کاروان راهیان نور برای اقشار مختلف محلات گفت: اعزام کاروان‌ها در ایام تابستان برای غرب کشور در مناطق عملیاتی بانه و کرمانشاه و در ایام تعطیلات عید برای مناطق عملیاتی جنوب انجام می‌شود.
وی با قدردانی از همکاری اداره کل آموزش و پرورش در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور تصریح کرد: از تمام ادارات و نهادهای فرهنگی درخواست می‌کنیم در راستای تقویت این حرکت عظیم فرهنگی که مورد تایید رهبر فرزانه انقلاب است اهتمام لازم را به عمل بیاورند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به برنامه‌های اردویی راهیان نور در سال جاری بیان داشت: از ابتدای سال در بحث اردوهای دانش‌آموزی 4 دوره به مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام صورت گرفته است.