خامنه ای خطاب به خانواده شهدای آتش‌نشان: خوشا به حال شما برای صبری که می‌کنید


گرامی‌داشت یاد بنیانگذار و شهدای انقلاب؛

رهبر انقلاب خطاب به خانواده شهدای آتش‌نشان: خوشا به حال شما برای صبری که می‌کنید 13بهمن-95

 مسئول و  قاتل جنایتکاری که متهم اصلی فاجعه پلاسکو است . برای همین پس از وقوع فاجعه پیام عدم پرسش گری پیرامون چگونگی وقوع این فاجعه داد .اکنون برای اینکه نمک برروی زخم اعضای  خانواده های جانباختگان فاجعه پلاسکو پاشیده باشد . ازموضع سیاه نمایی ووقاحت آخوندی مدعی شده خوشا به حال شما برای صبری که می کنید یعنی اعتراض برای رسیدگی این فاجعه نمی کنید . در حالی که کافی بود دست رقیب دراین فاجعه درکار بود  آنگاه شرایط پیام د ادن های خامنه ای 180 درجه فرق می کرد.

رهبری
همزمان با ایام دهه فجرِ انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر امام راحل، ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین بر مزار رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با قرائت قرآن، غفران و رحمت و عفو الهی را برای آن مرحوم مسألت کردند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس در مرقد شهدای هفتم تیر و دولت، از مقام شامخ شهیدان والامقام بهشتی، رجایی، باهنر و دیگر شهیدان بزرگوار تجلیل کردند.
ایشان همچنین در مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و آتش‌نشانان مؤمن و قهرمان که به‌تازگی در حادثه ساختمان پلاسکو در راه خدمت شهید شدند، حضور یافتند و یاد و خاطره همه‌ی این فداکاران با اخلاص را گرامی داشتند و علوّ درجات آنان را از درگاه خداوند مسألت کردند.
ایشان همچنین بر سر مزار شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو و شهدای مدافع حرم  و شهدای آتش‌نشان نیز حضور یافتند.

رهبر انقلاب امروز خطاب به خانواده شهدای آتش‌نشان گفتند: خوشا به حال آن‌ها به خاطر لطف الهی. شما البته سختی مصیبت برای‌تان سنگین است. خوشا به حال شما به خاطر این صبری که می‌کنید..