جاده سربیشه به نهبندان در خراسان جنوبی بسته شد

جاده سربیشه به نهبندان در خراسان جنوبی بسته شد 16بهمن-95

بیرجند- ایرنا- رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: جاده سربیشه به نهبندان به علت بارش برف بعد از ظهر جمعه بسته شد و تردد در جاده بیرجند به سربیشه بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست .
به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسین رضایی افزود: وضعیت همه جاده استان بویژه در شهرستان طبس لغزنده است و از تردد خودروها بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری می شود .
وی افزود : شهروندان از سفرهای غیر ضروری خصوصا در شب خودداری کنند و در صورت اجبار به تردد در جاده ها حتما سوخت کافی، لباس گرم، آذوقه به همراه داشته باشند و قبل از حرکت از سالم بودن لاستیک های خودرو ،برف پاک کن ها و سیستم بخاری اطمینان حاصل کنند.
بارش برف که ساعت 00: 13روز جمعه در شهر بیرجند آغاز شد و همچنان ادامه دارد، این شهر را سپید پوش کرد.
با ادامه بارش برف تردد خودروها در معابر عمومی شهر به کندی صورت می گیرد، برخی خانوادهها همراه فرزندان خود در تعدادی از بوستان های شهر حضور پیدا کردند، و شاهد برف بازی فرزندان خود هستند.
بارش برف در حالی بیرجند را سپید پوش کرد که خراسان جنوبی از مهر ماه 1395وارد هیجدهمین سال خشکسالی شده است.
کشاورزان و دامداران منطقه با سپاس از درگاه الهی از بارش برف خوشحال هستند.

**
امدادرسانی به مسافران گرفتار در محورهای خراسان جنوبی
نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در حال امداد رسانی به مسافران گرفتار در راه های استان هستند که در 24 ساعت گذشته 18 مسافر گرفتار با تلاش امداد گران نجات یافتند.
هم اکنون 27 پایگاه امداد و نجات هلال احمر با 128 امدادگر در حال خدمت رسانی به مردم و مسافران گرفتار در شهرها، روستاها و جاده ها هستند.
2047*
خبرنگار و انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری