كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 13 بهمن - 95
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری در پیام قلابی ودروغ اوین نامه اش از جایگاه ماورای ولی فقیه ظاهر شده و امرو نهی پیرامون  وظایف داوطلبان رئیس جمهور آینده کرده و برای شان  تعیین تکلیف کرده است .البته بدون آنکه برروی  نامبارک خود بی آورد یا اشاره کند که درمدت 38 ساله کدام رهبر وکارگزارو دولت مرد رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه براساس قول هایی که داده عمل کرده است که اکنون چنین آمرانه  برای روحانی خط ونشان کشیده است:
به کساني که قصد کانديداتوري رياست جمهوري دوازدهم را دارند مي گويم مشکل جامعه ما بيکاري، رکود، گراني و... است هر کس که قادر است عملانه با شعار، در اين عرصه ها ايده هاي خود را عملياتي کند با شرح راهکارهاي خود ثبت نام کند. پيش نياز اين کار آشنا شدن با دردهاي مردم و شناخت توانايي خود براي چنين مسئوليتي است. امروز به مدير جهادي نياز است نه سخنران و حاشيه ساز.

    * باز هم تهران و باز همان دست هايي که غواصان دست بسته را به آسمان سپرد اين بار ققنوس هاي پرسوخته را به سوي آسمان بدرقه کرد. خدا کند که شفيع ما باشند در آن روز اضطراب و انتظار و حسرت!
    79770912
    * از امت حزب الله و مردم قدرشناس تهران و شهرستان ها که براي بدرقه شهداي حماسه آفرين و آتش نشانان شهيد خود را به مصلي و خيابان هاي منتهي به آن رسانده و حماسه اي ديگر آفريدند تشکر مي کنم.

    شکيبا- طاهري

    * امام راحل فرمودند (ما ارتباط با آمريکا را مي خواهيم چکار) با ممنوع الورود کردن اتباع ايراني به آمريکا مي توان اين روشن بيني امام را نيز مشاهده کرد. هدفي که دولت طي 4 سال پيش گرفت درست برخلاف گفته هاي امام(ره) بود. اميدوارم با اين درس بزرگ، دولت کارنامه مردودي خود را جبران کند.

    86490917
    * امام راحل(ره) مسير انقلاب اسلامي را پي ريزي کردند و رهبر معظم انقلاب اين حرکت پرشور و انقلابي را با جوانان در حال پيمودن هستند، برخي از تفاسير و تعاريفي که از سخنان بنيانگذار انقلاب مطرح مي شود نظراتي شخصي يا جناحي است. امام راحل(ره) خط مشي قابل فهم براي عموم داشتند و کسي نبايد نظر خود را به عنوان نظر امام راحل(ره) مطرح کند.

    7472021
    * بنده ايراني مقيم آمريکا هستم، دستور اخير ترامپ آن قدر مرا متعجب کرد که با خانواده ام تصميم گرفتم به کشور عزيزم سفر کنم و تا پايان عمر کنار هموطنانم و براي ديدن شکوه و جلال هرچه بيشتر سرزمين عاشقانه و عزتمندانه زندگي کنم.

    ش- سرکيسيان- آمريکا

    * نشريات زنجيره اي نبايد وانمود کنند دستور ترامپ يک تصميم فردي در آمريکاست که به اجرا درآمده است. همه مردم ايران مي دانند که در اين 38 سال خصومت و حمايت از فتنه گران همواره در دستورکار تمام مقامات آمريکايي بوده است و به فرد خاصي منحصر نمي شود. از ياد نمي بريم که تحريم ها در رياست جمهوري اوباما شدت بيشتري گرفت و تداوم يافت.

    ساجدي

    * تصويري که بزک کنندگان تعامل با غربي ها، از اين کشورها طي 4 سال اخير نشان دادند دروغ محض بود! تنها موردي که به اقتدار ايران و واداشتن اجنبي ها به احترام به اين ملت مي انجامد متکي بودن به توان و نيروي داخلي و مقاومت در برابر زورگويان است. آن چه که اين چند سال در کشور مشاهده شد تلقين ناگزير بودن وابستگي به غربي ها بود.

    37670919
    * چرا آناني که از بازگشايي سفارت روباه مکار پشتيباني مي کردند و براي آن سوت و کف مي زدند اين روزها در برابر مواضع ضد ايراني نخست وزير انگليس، روزه سکوت گرفته اند؟ چرا نشريات زنجيره اي به جاي حمايت از عزت ايراني در خفقان رسانه اي به سر مي برند و خود را به کوري و کري زده اند؟

    6145021
    * اگر فردي هم خط و هم حزب و گروه آقاي رئيس جمهور شهردار تهران بود امکان نداشت ايشان براي حادثه آتش سوزي ساختمان پلاسکو کارگروه ويژه ملي تشکيل بدهد. چنان که براي حادثه دلخراش تصادف قطار در ايستگاه سمنان با تعداد 48 کشته چنين کارگروه ويژه و ملي تشکيل نشد.

    09830917
    * از رئيس جمهور انتظار مي رود همان گونه که در مورد ساختمان پلاسکو کميته تشکيل مي دهد پس از چند ماه براي حادثه قطار نيز تصميم بگيرد و موضع اتخاذ کند. چرا يک بام و دو هوا؟! مردم چند ماه است منتظر تشکيل هيئت بلندپايه درباره مسببان حقوق هاي نجومي هستند. ولي اين گونه مسائل گويا از نظر دولت مسئله نيست.

    اميري - ملاير و 94030912

    * بعد از دستور ترامپ براي جلوگيري از ورود ايرانيان به آمريکاي جهانخوار، گوش جهانيان منتظر شنيدن سخنان دولتمردان ايران بود و مسئولين بايد صريحا شيطان بزرگ را در پرورش تکفيري ها و ايجاد بدبيني به اسلام با نيابت سعودي و مرتجعين عربي، مجرم اصلي و مسلمانان را قربانيان اين برنامه شوم معرفي مي کردند. به نظر مي رسد آمدن وزير کويتي به ايران سناريوي ديکته شده براي کشاندن دولت يازدهم به انفعال با شعار کاهش تشنج در منطقه بود.

    73990990
    * بابت تحقير هم وطنان ايراني در فرودگاه هاي جهان ناراحت شدم. آقاي رئيس جمهور پاسخ بدهند بازگشت عزت و احترام به پاسپورت ايراني در اين دولت چه شد؟ البته بايد گفت نتيجه سياست لبخند و اعتماد به دشمن بهتر از اين جواب نمي دهد.

    98140913
    * اگر گرفتار سياست وادادگي در مقابل آمريکاي جنايتکار نشده بوديم آمريکايي ها امروز تا اين حد عليه ما گستاخ نمي شدند و شاخ و شانه نمي کشيدند. حضرت امام خميني(ره) چه زيبا مي فرمودند اگر در برابر دشمن يک قدم عقب بنشينيم آنها جلوتر مي آيند.

    14420913
    * جالب است که ورود به آمريکا براي کسي هم که نوکري آمريکا را کرده باشد ممنوع شده است. اميدواريم غرب زده هاي وطني درس عبرت بگيرند و به خودشان بيايند.

    31040912
    * نزديک به 4 سال از عمر اين دولت صرف بزک کردن شيطان بزرگ يعني آمريکا و به قول آقاي رئيس جمهور «کدخدا» شد و سرانجام آمريکايي ها جواب اين همه نرمش را با اعمال ممنوعيت ورود ايرانيان به کشور آمريکا دادند.

    95900914
    * برخي از نمايندگان جنجالي به اراذلي مثل ترامپ و ترزا مي که به خيال خود قصد مهار ايران را دارند چه پاسخي مي دهند؟ بالاخره داشتن موشک عاقلانه است يا نه!

    29070912
    * به کساني که قصد کانديداتوري رياست جمهوري دوازدهم را دارند مي گويم مشکل جامعه ما بيکاري، رکود، گراني و... است هر کس که قادر است عملانه با شعار، در اين عرصه ها ايده هاي خود را عملياتي کند با شرح راهکارهاي خود ثبت نام کند. پيش نياز اين کار آشنا شدن با دردهاي مردم و شناخت توانايي خود براي چنين مسئوليتي است. امروز به مدير جهادي نياز است نه سخنران و حاشيه ساز.

    31560935 و 69600936 و 70540935

    * با توجه به کشته شدن بيش از ده ميليون ايراني در اثر قحطي سالهاي 1917، 1919 در ايام جنگ جهاني اول، چرا وزارت امور خارجه و کانون وکلاي دادگستري هيچ قدمي در جهت حقوق ملت برنمي دارند؟! صهيونيست ها در برابر دروغ 6 ميليون کشته هنوز از آلمان غرامت مي گيرند، هر روز به گسترش شهرک سازي و توسعه شهرهاي اشغالي تداوم مي دهد و هلوکاست که نيرنگي بيش نيست را وسيله اي براي کوبيدن ديگران قرار داده اند ولي مسئولين ديپلماسي ما گويا در خواب قرار دارند.

    اسدالله عشقي

    * توليد و توزيع کننده پوشاک در بازار هستم. خدا شاهد است مبلغ مالياتي که در اين دولت براي بنده تعيين و ابلاغ شده 11 برابر افزايش يافته است. اما از طرف ديگر وضعيت به قول وزير اقتصاد ناعادلانه دريافت ماليات ناشي از فرار مالياتي منسوبان برخي از دولتمردان و مسئولان است.

    احمدزاده

    * آيا دولت آقاي روحاني با کسب اجازه از مجلس قيمت انشعاب برق را هفت برابر کرده است؟ نمايندگان مجلس چه کار مي کنند؟ 

    ب-م

    * راه آهن تهران - ساوه - همدان 10 سال قبل کليد خورد ولي اکنون آقاي نوبخت آن را جزو طرح هاي «اقتصاد مقاومتي» مي داند و قول افتتاح آن را در پايان سال 95 مي دهد. چرا هر طرحي که در دولت به بهره برداري مي رسد به نام اقتصاد مقاومتي به مردم معرفي مي شود؟ آيا اين کار جز بي اعتبار کردن استراتژي نجات بخش اقتصاد کشور يعني اقتصاد مقاومتي نتيجه اي خواهد داشت؟

    29140912 و 80480937

    * کارخانه کره خرم قيمت محصولات صدگرمي و 50 گرمي را بي سر و صدا افزايش داده و به قيمت روي بسته بندي به فروشندگان عرضه مي کند و اين نيز يکي از نشانه هاي ديگر تورم تک رقمي و شيب ملايم است!

    60630915