(تصاویر) علیرضاقربانی در مشهد اجرا کرد

جشنی که موجب  اعمال نشادر وسوزش دردشدید برای آخوند علم الهدا زن ستیز ودشمن جشن وشادی ومخالف کنسرت شد .زیرا درخطبه نمازجمعه مشهد خود ازموضع و کیل و وصی ا مام رضا توی سرزنان هوار زد که مخالف برپایی چنین مراسم جشن وموسیقی درمشهد است. 

 علیرضا قربانی خواننده معروف کشور عصر پنجشنبه در جشن سپاس از حضور و حماسه آفرینی مردم مشهد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با عنوان 'تکرار امید' به اجرای زنده در ورزشگاه کارگران مشهد پرداخت. جشن 'تکرار امید' با حضور جمع بسیاری از اعضای ستادهای تبلیغاتی حجت الاسلام دکتر روحانی، اعضای منتخب شورای اسلامی مشهد و مردم این شهر در سالن ورزشی کارگران مشهد برگزار شد. در این مراسم گروه موسیقی 'اشتیاق' به سرپرستی علیرضا قربانی پس از سخنرانی هایی که برای این برنامه تدارک دیده شده بود، چهار ترانه با عنوان های ارغوان، شب دهم، مدار صفر درجه و بی تابی را اجرا کرد.