اگر مدافعان حرم نبودند كرباسچي دنبال سوراخ موش مي گشت

حقيقت پور: اگر مدافعان حرم نبودند كرباسچي دنبال سوراخ موش مي گشت  13 اردیبهشت -96
معلوم نیست چرا پاسدار منفور سربازجو شریعت نداری و پاسدار اطلاعاتی که خودش رادردفاع ازسیاست جنگ افروزی پاسداران درسوریه جر می دهد چرا ریسک نمی کند و از سنگر دخمه اوین نامه ی کیهان خارج نمی شود و به سوریه  نمی رود شاید به آرزویش برسد وبرود نزد سایر همقطارانش که زودترازوی رفته اند؟
مشاور رئيس مجلس در واکنش به سخنان يک عضو حزب کارگزاران مبني بر عدم ضرورت کمک رساني به مدافعان حرم گفت: جوانان ما آنجا تکه پاره مي شوند تا آقاي کرباسچي با آمريکايي ها نسکافه بخورد و حرف مفت بزند.
    منصور حقيقت پور، مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي، در واکنش به سخنان غلامحسين کرباسچي مبني بر عدم ضرورت براي کمک رساني به مدافعان حرم گفت: امروز همه مي دانند که اگر ما امنيت داريم به خاطر حضورمان در سوريه، شام و عراق است، و اگر اين حضور را نداشتيم امروز آقاي کرباسچي دنبال سوراخ موش مي گشت تا مخفي بشود.

    مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: امروز جوانان رشيد، انقلابي و اهل ولايت ما در سوريه تکه پاره مي شوند تا آقاي کرباسچي نسکافه بخورد و حرف مفت بزند.

    حقيقت پور سخنان کرباسچي را نگاهي ريشه اي در حزب کارگزاران برشمرد و گفت: اين نگاه جزء دکترين و آيين نامه هاي اين حزب است.

    مشاور رئيس مجلس با تاکيد بر اينکه کارگزاران نه اهل جنگيدن، نه اهل جهاد و نه اهل مديريت جهادي هستند، اظهار داشت: اين ها جزء سياست هاي حقوق بگيران نجومي است که در 100 تا هيئت مديره حضور دارند و مملکت را مي چاپند و به فکر فقرا و محرومين نيستند.

    حقيقت پور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه کارگزاران افرادي تکنوکرات بوده و به دنبال رفاه و آسايش خود هستند، اظهار داشت: آنها راه ادامه کار خود را در اين مي بينند که با آمريکا سازش کنند و اسرائيل را به رسميت بشناسند.

    وي در پايان خاطرنشان کرد: کارگزاران به دنبال اين هستند که به همراه فرانسه و آمريکا نوشابه و نسکافه بخورند و با عربستان قليان چاق کنند.