كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 7 خرداد - 96
كيهان و خوانندگان
اولاً چه فرقی بین روحانی و احمدی نژاد و خاتمی ورفسنجانی وخامنه ای وخمینی شیاد رهبر همه اینان وجوددارذ که فقط باید روخانی به قول های داده شده تبلیغات نمایش انتخاباتی ر یاست جمهوری اش پاسخگوی باشد؟ چون سلف وی همگی قول های دروغد ادند وعملن کردند ؟دوماً چرا سربازجو شریعت نداری درپیام قلابی ودروغ ا وین نامه  اش آدرس غلط داده است . زیرا جای مداخله پاسداران درامور فعالیت اقتصادی که موجب بحران اقتصادی وفقر وگرانی وتورم وبیکاری شده است رابا نفوذ بیگانگان درعرصه ا قتصادی تغییر داده است؟
 انتظار مي رود که آقاي روحاني به وعده هايي که داده است پايبند باشد و در جهت تحقق وعده ها عمل کند و از نفوذ بيگانگان به عرصه اقتصادي و فرهنگي حمايت نکند.

    * وقتي مقامات آمريکا از موفقيت گروه ديپلماسي انفعالي در انتخابات ايران مطمئن شدند، طبيعي است که بايد شاهد دور جديد ايران هراسي و تحريم هاي ظالمانه شان باشيم!
    17000936
    *
سخنان هنجارشکنانه و ضدامنيت ملي آقاي روحاني در ايام تبليغات انتخاباتي باعث شد حتي خانواده منافقين اعدام شده در اول انقلاب و ديگر تروريست هاي جنايتکار و سوداگران مرگ همه پيام ايشان را بگيرند و به ايشان راي بدهند. ولي ايشان همان کسي بود که در سال 58 در مجلس گفته بود که چوبه هاي دار را بايد در نماز جمعه برپا کرد.
    
شربتي
    *
آيا يک شهروند عادي مي تواند از نقض حقوق شهروندي که توسط دولت رخ داده است شکايت کند؟ رفتار گازانبري دولت با نقدهاي مردمي و حتي نقد مراجع معظم تقليد اين فرضيه را قوت مي بخشد که انتقاد از نظر دولت جرم محسوب مي شود!
    34040936
    *
بنده يک فرهنگي هستم و به دفعات مکرر در شعب اخذ راي مسئوليت داشته ام در روز راي گيري امسال يعني 29 ارديبهشت در يکي از شعب به عنوان منشي انجام وظيفه مي کردم. چندين مرتبه نسبت به مهر نکردن تعرفه ها به نماينده فرماندار اعتراض کردم ولي گوش شنوايي در کار نبود.
    71030918
    *
ماه رمضان رسيد و به جاي کاهش هزينه هاي مصرفي خانوارها مردم شاهد افزايش قيمت و گاهي کميابي برخي اجناس هستند!
    6358021
    *
مسئولاني که در انتخابات موجب شدند تخلفات انتخاباتي شکل بگيرد بدانند که راي مردم يک امانت است و کوتاهي در نگهداري از اين امانت، خيانت است و مردم فرد خاطي را نخواهند بخشيد.
    3697021
    *
مضامين سند 2030 حدود 10 سالي هست که در فضاي مجازي و گوشي هاي اندرويد در ميان خانواده ها ترويج مي شود. اگر قرار است با تهاجم فرهنگي و مذهبي اين سند مقابله کنيم بايد فضاي مجازي را ابتدا واکسينه کنيم.
    3256021
    *
انتظار مي رود که آقاي روحاني به وعده هايي که داده است پايبند باشد و در جهت تحقق وعده ها عمل کند و از نفوذ بيگانگان به عرصه اقتصادي و فرهنگي حمايت نکند.
    
مهاجري
    *
تمام وعده هاي کاسپين دروغ است، تا امروز به کسي پولي پرداخت نشده است ادغام فرشتگان در کاسپين در بانک مرکزي امضا شده وليکن به اطلاع سپرده گذاران نمي رسانند تا بتوانند کسري را به عهده ما بيندازند در حالي که کسري به عهده سهامداران و هيئت تسويه است. سود سپرده هاي ما را از سال 94 صفر کرده اند...!!!
    60920912
    *
شرکت گسترش تجارت از زيرمجموعه هاي شرکت شستا (شرکت سرمايه گذاري تامين اجتماعي) بدون دليل خاصي منحل گرديد و 10 نفر (از کارگر و کارمند) بر بيکاران کشور افزوده شد. اين شرکت در بين شرکت هاي تابعه (شستا) تنها شرکتي بود که بيشترين کارآيي را داشت.
    
يکي از کارگران شرکت گسترش تجارت
    *
براي اولين بار امروز(96/2/31) روزنامه شما را خواندم. خيلي خوشم آمد. خواستم بدانم بر چه مبنايي دولت سند 2030 را امضا کرده است؟ و آقاي روحاني و ظريف با افتخار از آن ياد مي کنند؟! فردا چه پاسخي به خون شهدا خواهند داد؟
    
حسن شفيعي- فرزند شهيد ساوه
    *
از تمام مراجع عظام خواهش مي کنيم که بابت کار نادرست دولت يعني اجرايي کردن برنامه آموزش سند 2030 که با دستورات دين مبين اسلام مغايرت کامل دارد ورود پيدا کنند. متاسفانه رئيس دولت که ملبس به لباس مقدس روحانيت مي باشد مرتکب چنين خطايي شده است.
    
عليزاده از نوشهر
    *
علي رغم کمبودهاي زياد در وزارت آموزش و پرورش که دست طلب را هميشه دراز مي کند و زار مي زند تا از والدين دانش آموزان مبلغي براي هزينه هاي جاري مدرسه دست و پا کند، چطور کمتر از سه ماه دو سه جلسه ناهار و يا شام مشاورين نواحي آموزش و پرورش مشهد در طرقبه و... برگزار مي شود؟! در تاريخ 96/3/2 هم در تالار نگين طرقبه به صرف ناهار دعوتند! اگر بگرديد در سابقه اين وزارتخانه چنين چيزهايي را نمي توانيد پيدا کنيد.
    90200935
    *
با اين موضع گيري هاي آل سعود خبيث و شيطان بزرگ در سفر ترامپ به اين کشور عليه ملت و مسئولين کشورمان، واقعا سازمان حج با چه تضميني مي خواهد 85 هزار زائر ايراني خانه خدا را اعزام کند؟
    48620912
    *
به صدا و سيما پيشنهاد مي کنم در خصوص سند ننگين 2030 يک مناظره رودررو بين کساني که اين سند را امضا کرده و ابلاغ نموده اند با کارشناسان و يکي از اعضاي شوراي انقلاب فرهنگي مثل دکتر رحيم پور برگزار شود تا حقيقت براي مردم روشن شود.
    
عبدالحسين شاهين
    *
طبق مصوبه دولت قرار شد کساني که در حادثه ساختمان پلاسکو آسيب ديدند و بيمه نيستند 4 ماه بيمه بيکاري پرداخت شود. اما به هزار نفري که چنين وضعي داشتند 2 ماه بيمه پرداخت شد و 2 ماه بعدي را به فروردين 96 موکول کردند. با پيگيري هاي متعدد و تقارن با انتخابات، حواله بعد از انتخابات را دادند. حالا که انتخابات نيز تمام شده کسي جوابگو نيست. چرا؟!
    
مجيد
    *
سهام بيمارستان پارسيان در سال 81 به پزشکان فروخته شد و در سال 85 بيمارستان شروع به کار کرد. بعد از 4 سال فعاليت، متاسفانه در سال 1389 بدون اطلاع و آگاهي سهامداران، بيمارستان به نهاد ديگري واگذار شد. پزشکان به علت بدهي و وام و... بدهي هاي متعدد به بار آورده اند که منجر به تشکيل پرونده هاي قضايي هم شده ولي توجهي به آن نمي شود. حال پزشکان هم حقوق ماهيانه خود را از دست داده اند و هم سرمايه و سهام خود را. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.
    
دکتر اخلاقي
    *
به علت فشار بيکاري، رکود، گراني و عدم توانايي در برگزاري مراسم عقد و عروسي فرزندم، مجبور شدم منزل 60 متري خود را بفروشم و با مستاجري سر کنم تا عروسي فرزندم سر بگيرد! و حال براي يک وام حداقلي درمانده ام و به هر دري مي زنم موفق نمي شوم!
    
زمانيان- جانباز 25 درصد- پرديس
    *
آسفالت بزرگراه قم- کاشان کيفيت خود را از دست داده و ماشين هايي که در اين جاده تردد مي کنند گاهي دچار خسارت سنگين مي شوند. مسئولان امر براي اصلاح اين جاده پا جلو بگذارند و کاري بکنند.
    10030912
    *
پزشک براي خواهرم که به بيماري تيروئيد مبتلا شده تعداد 400 قرص براي مصرف يک ساله تجويز کرده ولي داروخانه فقط تعداد 200 قرص را با دفترچه بيمه قبول مي کند مابقي را بايد آزاد تهيه بکنيم. بنويسيد اين چه طرح سلامتي است که نفع آن فقط به جيب پزشک مي رود و مريض بايد بيچاره بشود.
    
خلج
    *
هر بار که براي غيرفعال کردن پيامک تبليغاتي همراه اول اقدام مي کنيم وعده مي دهند تا 24 ساعت آينده رسيدگي مي شود ولي مجددا پيام هاي تبليغاتي ارسال مي شود. اين چه اپراتوري است که از عهده خواسته کوچک مشترکين خود برنمي آيد؟
    9631-0912