گزیده خبرهای 10 شهریور – 96 قسمت-3

گزیده خبرهای 10 شهریور – 96 قسمت-3

زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 در مقیاس ریشتر مرز استان هرمزگان و کرمان را لرزاند. به گزارش ایسنا به نقل از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، شبکه های لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه را در ساعت 10:40 امروز جمعه حوالی منطقه زیارتعلی در مرز استان هرمزگان و کرمان ثبت کردند. 
منابع پلیس الجزایر از کشته شدن یک پلیس الجزایری بر اثر انفجار انتحاری خبر دادند.به گزارش  فارس، یک عامل انتحاری ظهر امروز خود را در نزدیکی یک مرکز امنیتی در الجزایر منفجر کرد.خبرگزاری فرانسه گزارش داد که بر اثر این انفجار، یک نیروی پلیس الجزایر کشته شد.گزارش بیشتری درباره جزئیات این حادثه تروریستی منتشر نشده است.
 چهار تن از داوران فوتبال ایران در جاده تصادف کردند!به گزارش خبرآنلاین؛روز گذشته چهار داور کرمانی فوتبال ایران برای حضور در کلاس های پیش فصل داوری در لیگ دسته دوم و سوم عازم شیراز بودند که در مسیر دچار حادثه رانندگی شدند.این اتفاق در حالی افتاد که با لطف خداوند آنها از این حادثه تلخ و ناگوار جان سالم به در بردند.محمد نجمی زاده، صالح عرب آبادی، روح ا.. تیموری و حمید عبدالهی چهار داوری بودند که در سفر زمینی از کرمان به شیراز در مسیر دچار واژگونی خودروی خود شدند که خوشبختانه این حادثه تلفاتی در بر نداشت و این داوران تنها با صدماتی روبرو و به بیمارستان منتقل شدند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که در روز پنج شنبه سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به صورت تلفنی با همتای ایرانی خود رایزنی و گفت‌وگو کرده است.به گزارش ایسنا در اطلاعیه وزارت خارجه روسیه آمده است که محور اصلی گفت‌وگوی این دو دیپلمات ارشد ایرانی و روسی علاوه بر مسائل دو جانبه، آخرین تحولات سوریه از جمله روند گفت‌وگوهای آستانه و همچنین موضوع برجام بوده است.