دستگیری کلاهبردار 120 میلیارد ریالی در زاهدان

 دستگیری کلاهبردار 120 میلیارد ریالی در زاهدان 10مهر-96
 چرا هیچگاه خبر ازد ستگیری کلاهبرداران حاکم و بیت خامنه ای واطرافیان وشرکای شتن داده نمی شود؟ مگر امکان دارد دررژیم ازصدرتاذیل آلوده به فساد عنصر سالم غیر فاسد وجودداشته باشد؟ ادامه  این سیاست تبعیض آمیز نخ نما شده برای چیست؟ قراراست چه کسی گول زده شود؟
زاهدان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان زاهدانی به مبلغ 120 میلیارد ریال کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر اینکه یکی از اتباع بیگانه ساکن در شهر زاهدان با تاسیس شرکتی با عنوان واردات خودروهای مدل بالا از شهروندان کلاهبرداری و به کشور همسایه فرار کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان آغاز شد.
وی افزود: کارآگاهان در تعاقب پایش های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند فردی از اتباع بیگانه با هویت معلوم با تاسیس شرکت واردات خودروهای لوکس از کشور دبی و پس از چند مرحله وارد کردن خودرو و جلب اعتماد شهروندان طعمه های خود را شناسایی و پس از اخذ 120 میلیارد ریال از آنان به بهانه وارد کردن خودرو، به کشور همسایه متواری شده است.
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی این کلاهبردار را که به صورت مخفیانه وارد کشور و در شهر زاهدان ساکن شده بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، گفت: وی پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور)، 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
این استان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و 310 کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.
3042**6081
دریافت کننده: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی